דף הבית חומרים וציוד לניקיון רוצים לנקות כמו מקצוענים? רק עם חומרי ניקוי למטבח מקצועיים

רוצים לנקות כמו מקצוענים? רק עם חומרי ניקוי למטבח מקצועיים

רבים חושבים כי לנקות כולנו יודעים, לוקחים קצת סבון או חומר ניקוי אחר, שמים על הלכלוך וזהו, אולם בפועל לנקות את המטבח, הסלון או כל משטח אחר בין אם הוא טקסטיל או נירוסטה חייבים לבחור חומרי ניקוי מתאימים. חומרי ניקוי למטבח לדוגמה חייבים להיות בקנה אחד עם הדרישות לניקיון, כך למשל אם תרצו לנקות משטח שיש סביר להניח כי חומרי ניקוי לנירוסטה לא יתאימו.

חומרי ניקוי
חומרי ניקוי

רבים חושבים כי לנקות כולנו יודעים, לוקחים קצת סבון או חומר ניקוי אחר, שמים על הלכלוך וזהו, אולם בפועל לנקות את המטבח, הסלון או כל משטח אחר בין אם הוא טקסטיל או נירוסטה חייבים לבחור חומרי ניקוי מתאימים. חומרי ניקוי למטבח לדוגמה חייבים להיות בקנה אחד עם הדרישות לניקיון, כך למשל אם תרצו לנקות משטח שיש סביר להניח כי חומרי ניקוי לנירוסטה לא יתאימו. יש דבר נוסף שצריך לזכור, לרוב בעלי מקצוע משתמשים בחומרים בעלי ריכוז גבוה, זה אומר שהם מדללים אותו. הסיבה היא שבעל מקצוע קונה כמות חומרי ניקוי למטבח גדולה יותר מאשר משתמש ביתי.

 

חשוב להתייעץ לפני רכישת חומרי ניקוי למטבח

אל תתפתו לרכוש את החומר הכי חזק או הכי מפורסם, יש להבין כי לכל חומר יש ייעוד ואם בחרתם חומרי ניקוי למטבח צריך לוודא שהוא אכן מתאים. הדרך הטובה לעשות זאת היא על ידי התייעצות עם גורם מוסמך שיש לו ידע וניסיון, כמובן שהכוונה היא לאותם חומרי ניקוי למטבח המוגדרים כמקצועיים. על מנת לקבל את החומר המתאים ואת המידע על אופן השימוש בו יש להגדיר מראש את הייעוד שלו. חשוב לציין את סוג החומר שאותו אנו רוצים לנקות ואת גודלו. בחירת חומר שאינו מתאים עלולה לגרום לנזק למשטח עד כדי שלא יהיה ניתן לתקנו.

 

ככה תבחרו חומרי ניקוי למטבח מבלי לטעות

כפי שאמרנו לכל משטח שנרצה לנקות יש את החומר המתאים לו, כך למשל ניקוי שטיחים יהיה שונה מניקוי ריפודים גם בסוג החומר וגם באופן היישום שלו. כאשר אתם עומדים לרכוש חומרי ניקוי למטבח הגדירו מראש את הנתונים הבאים:

סוג המשטח – כבר אמרנו כי יש הבדלים בין החומרים השונים והתאמתם אל המשטח המיועד לניקיון, ואכן יש לציין במדויק אם אנו מבקשים חומר לרצפות צריך לומר איזה רצפות, שיש, קרמיקה, גרניט ועוד.

גודל המשטח – ככל שהשטח המיועד לניקוי גדול יותר תצטרכו יותר חומר אולם יתכן כי תוכלו לקחת כמות חומר קטנה יותר אך מרוכזת.

מי מבצע את הניקיון – שאלת השאלות, מי מבצע את הניקיון? שימוש עם חומרי ניקוי למטבח צריך להיות על ידי מי שיודע מה הוא עושה, אם מדובר על חברת ניקיון מקצועית הרי שהחומרים יהיו בשימוש יהיו מרוכזים ומסוכנים יותר לעומת חומרים המותאמים לשימוש ביתי.