דף הבית עתיקות על עתיקות למכירה ומה שלא ידעתם

על עתיקות למכירה ומה שלא ידעתם

בבית שלנו יש אין ספור פריטים וחפצים. לא אחת יתכן שיש להם אפילו ערך כספי. אם יש לכם מחסן או מגירות מלאות בדברים ישנים כדאי מאוד שתדעו כי לפעמים בין כלל ה"שמונצ'ס" שלכם מסתתרים גם עתיקות למכירה, חלקם אפילו בעלי ערכים גבוהים אתם  תופתעו לדעת.

בבית שלנו יש אין ספור פריטים וחפצים. לא אחת יתכן שיש להם אפילו ערך כספי. אם יש לכם מחסן או מגירות מלאות בדברים ישנים כדאי מאוד שתדעו כי לפעמים בין כלל ה"שמונצ'ס" שלכם מסתתרים גם עתיקות למכירה, חלקם אפילו בעלי ערכים גבוהים אתם  תופתעו לדעת. מכיוון שיש עתיקות למכירה בעלי ערכים שיכולים להיות גבוהים מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע שיש להם ידע וניסיון בעתיקות למכירה וזאת על מנת שתקבלו הערכת מחיר אמיתית ונכונה ובכדי שלא תמכרו משהו בהפסד, או לחילופין שלא תדרשו מחיר גבוהה מידי עבור פריט שאולי לא ימכר.

אל תתפתו למכור עתיקות למכירה לפני שבדקתם את הערך

לא עלינו לעיתים אנו עלולים לקבל ירושה של קרוב משפחה, מכר או בן משפחה. למי שאין מושג בעיניינים אלו ממהר ומחפש חברה לפינוי התכולה ובלי לדעת שאולי יש איזו תמונה או רהיט עתיק שיש להם ערך כספי אמיתי. עתיקות למכירה זה שם כולל למגוון עצום של אפשרויות ופריטים, אלו יכולים להיות מסמכים, תמונות, רהיטיםפ ואפילו פרטי לבוש יחודיים. על מנת שתוכלו לממש את אותםן עתיקות למכירה מבלי להפסיד הזמינו בעל מקצוע על נת שיעריך עבורכם, אמנם זו טרחה שיכולה גם לעלות לכם כסף אך ללא ספק שווה את המאמץ במיוחד אם תגלו שיש לכם עתיקות למכירה בעלי ערך כספי.

הדברים שיש לדעת על עתיקות למכירה

עתיקות למכירה קיימים בכל מקום, לא תמיד אנחנו מודעים להם, לעיתים  פריט כזה או אחר שמבחינתינו הינו חסר משמעות יכול להיות בעל ערך רב. התמחור של עתיקות למכירה מתבצע לפי כמה פרמטרים כגון גיל הפריט, מצבו כלומר האם הוא שמור, חדש, המקוריות שלו כלומר האם יש חתימת מקוריות עליו. כל פריט שנמצא במצב חדש ככל האפשר, עם חתימה און תעודת מקוריות יהי בעל ערך. לכן ההמלצה הגורפת היא כפי שכבר אמרנו להזמין בעל מקצוע שי לו ידע והבנה עם עתיקות למכירה ויוכל לתמחר אותם בצורה אמיתית ונכונה על מנת שתוכלו לממש את הפריטים הללו.