דף הבית אביזרים וציוד לתינוקות נדנדה לתינוק, כל הדברים שהורים צריכים לדעת

נדנדה לתינוק, כל הדברים שהורים צריכים לדעת

ללא ספק עולם התינוקות רצוף חוויות וריגושים ממש מהרגע הראשון שהם מגיעים לעולם, עבור התינוקות שלנו הכל מרגש הכל מפתיע אין על כך ויכוח פשוט באמת הכל חדש להם. אנחנו כהורים מחפשים דרכים מגוונות להעשיר את החוויות של התינוק שלה לעיתים זה יהיה על ידי משחק, שיר, סיפור, לעיתים זה יהיה על ידי צעצוע מעניין תמונות צבעוניות ועוד.

נדנדה לתינוק
נדנדה לתינוק

ללא ספק עולם התינוקות רצוף חוויות וריגושים ממש מהרגע הראשון שהם מגיעים לעולם, עבור התינוקות שלנו הכל מרגש הכל מפתיע אין על כך ויכוח פשוט באמת הכל חדש להם. אנחנו כהורים מחפשים דרכים מגוונות להעשיר את החוויות של התינוק שלה לעיתים זה יהיה על ידי משחק, שיר, סיפור, לעיתים זה יהיה על ידי צעצוע מעניין תמונות צבעוניות ועוד. על מנת להגביר את החוויה של התינוק שלנו נוכל להשתמש במתקן יעודי שהפך להיות אחד המתקנים החווייתיים ביותר לתינוקות שלנו והכוונה היא אל נדנדה לתינוק בזכות נדנדה לתינוק אנו יוצרים סביבה רגועה מעניינת מלאת חוויות עבור התינוק שלנו חשוב לזכור כי נדנדה לתינוק יכולה להיות עשויה ממגוון סוגים של חומרי גלם גימורים שונים הוא ללא ספק לכל אחת ואחת בטרמפולינות יש תקן שונה שעליו עלינו כהורים לתת את הדעת ולשים דגש.

 

למה הכוונה כשאנו אומרים נדנדה לתינוק

נדנדה בעברית נקראת גם טרמפולינה או קפצת אולם אין אנו מתכוונים לשים את התינוק שלנו שרק נולד על קפצת כאשר אנו אומרים טרמפולינה או נדנדה לתינוק הכוונה היא למתקן שתוכנן ועוצב במיוחד להושבה או השכבה של התינוק בתנוחה נוחה. יש לנדנדה לתינוק כמה יתרונות אשר נותנים לנו מענה על 2 הצרכים הבסיסיים ביותר של הרך הנולד, הראשון ביותר הוא לתת לו מנוחה ורגיעה מתהליכי ההסתגלות שלו, לפחות בחודשי חייו הראשונים, כפי שאנו יודעים תחילת דרכו של כל תינוק כוללת תהליך הסתגלות לאוכל לחוויות לצבעים לקולות חלק מהחוויות האלה מלווים בחוסר נוחות כמו למשל גזים אצל תינוקות. כאשר אנו מושיבים תינוק בתוך נדנדה לתינוק  אנו מאפשרים לו הקלה על מערכת העיכול ובמקביל יוצרים עבור סביבה חווייתית בזכות זה שאנחנו תולים צעצועים משחקים וכל מיני אלמנטים מול עיניו. אלו שלושת היתרונות העיקריים והבולטים כאשר אתם משתמשים עם נדנדה לתינוק :

חוויות: תחילת דרכו של התינוק מלאת חוויות כאשר אתם עושים אותו בתוך נדנדה לתינוק  אתם שרים לו לי כסף לדברים חדשים ומעניינים שימשכו את תשומת ליבו הוא ללא ספק הרגיעו אותו ממנו ממנו לבכות ואף יקלו עליו להירדם במידת הצורך.

שינה: שלושת או ארבעת החודשים הראשונים המחודשים קרית ים מבחינת התינוק מכיוון שהוא שינה את הסביבה שלו מהרחם לאוויר העולם. על פי מחקרים אחד הדברים החשובים אצל תינוקות היא הקפדה על שעות שינה קבועות על מנת שהתינוק יוכל להתפתח בצורה בריאה ותקינה. במהלך השינה קוראים מספר דברים כאשר אחד מהם הוא תהליך הגדילה ודבר נוסף מערכת העיכול עובדת הוא מעכלת את המזון שהתינוק אכל.

גזים: כאמור תחילת דרכו של התינוק מלווה במגוון דברים חדשים אין לתינוק מבחינה חווייתית ואין מבחינה פיזיולוגית אחד הדברים המושפעים עם מערכת העיכול אשר נחשפת לא אוכל חדש לטעמים וריחות הוא כתוצאת לוואי נוצרים גזים אשר צריכים להיפרד החוצה ממערכת העיכול על מנת לעשות כן בצורה הטובה ביותר או שאתה תינוק בתוך נדנדה לתינוק תגרום לו לפלוט גזים בצורה כלה עם מינימום כאבים.

 

כך תבחרו נדנדה לתינוק  שיתאים  לתינוק שלכם

הבנו שנדנדה לתינוק מאפשר לנו להקל על התינוק שלו בחודשי חייו הראשונים מבחינות רבות הן מבחינת מערכת העיכול אין מבחינת ההתפתחות שלו בין מבחינת מתן זמן שינה איכותי ומסודר. על מנת לבחור נדנדה לתינוק שיתאים לתינוק שלנו חשוב לקחת אותו איתנו אל החנות ודבר ראשון לבדוק האם הנדנדה עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה בכלל ולתינוק שלנו בפרט יש לוודא שלא השתמשו בחומרים רעילים לצורכי צביעה חשוב לבדוק שעבד נעים קל ונוח לרחיצה וניקיון במילה אחת המלצה גורפת היא לוודא באופן חד משמעי שיש תו תקן לנדנדה לתינוק,  זה יבטיח לכם ביטחון ובטיחות לתינוק שלכם ולכם.