דף הבית משרדים למכירה לחוצים לרכוש משרד? אל תמהרו ואל תוותרו על הצרכים שלכם!

לחוצים לרכוש משרד? אל תמהרו ואל תוותרו על הצרכים שלכם!

לחוצים לרכוש משרדים למכירה ? אל תמהרו ואל תוותרו על הצרכים שלכם

משרדים למכירה - קונים אך לא מתפשרים

נדל"ן הפך בשנים האחרונות להיות עוגן כלכלי לרבים מבעלי העסקים, בין אם הם מפעילים את העסק בעצמם או שהם משכירים אותו ליד שנייה, ואכן אנו רואים יותר ויותר שיש ביקוש עבור משרדים למכירה. למעשה הביקוש כל כך רב שלא תמיד יש מספיק משרדים פנויים למכירה עבור כל דורש.

רכישת משרד או נכס בכלל הופכתאת הכסף שלכם להשקעה בטוחה בזכות משרדים למכירה , בעלי נכסים מבינים כי למעשה זו דרך בטוחה לשמור על הערך של הכסף שלכם וללא ספק גם להגדיל אותו עם הזמן. חשוב לציין בנוסף כי יש משמעות לסוגי הנכסים השונים הבאים לידי ביטוי בגורמים שונים כגון משרדים למכירה הממוקמים במרכז הארץ מתומחרים בערך גבוה יותר מאשר משרדים למכירה בפריפריה.

גם סוג הנכס, רמת הגימור שלו ואפילו המיקום שלו בקומת הבניין משפיעים על המחיר. לאחר כל הדברים לעיל, נשאלת השאלה האם יש יתרון להיות בעלים של נכס? עד כמה זה משתלם לנו? חלק מהיתרונות מפורטים בהמשך.

משרדים למכירה השקעה לטווח רחוק

בעלות על נכס אינה דבר שיש להקל בו ראש ולא משנה על איזה נכס מדובר. אמנם אם רכשתם נדל"ן והוא בבעלותכם זה מאפשר לכם להרגיש בטוחים יותר מאחרים לפחות בתחום הפיננסי. משרדים למכירה יוצרים לכם לא מעט אפשרויות והזדמנויות וננסה להתמקד בחלק מהבולטות שבהן ולראות עד כמה אידיאלי להיות עם נכס שבבעלותכם ובמיוחד אם הוא מניב לכם תשואה. אלו הסיבות עבור משרדים למכירה :

  • אין לכם בוס / בעל בית – להבדיל מהשכרת משרד, להיות הבעלים אומר שאתם הקובעים, אתם הבוס שאף אחד לא מגביל אותו ואומר לו מה לעשות בבית שלו. תרצו לשנות, להוסיף, לפרק הכל תלוי בכם. זה ההבדל בין משרד שכור לבין משרד בבעלות פרטית.
  • שקט כלכלי ארוך טווח – משרדים למכירה שאותם רכשתם  ללא ספק נותנים לכם עצמאות כלכלית, תוכלו להשכיר את נכס או לממש אותו ולהניב תשואה עליו או כל דבר אחר ובמילים אחרות משרדים למכירה שבבעלותכם זו מילה אחרת ל "שקט כלכלי ארוך טווח"
  • חיסכון בהוצאות השוטפות – כאשר אתם שוכרים נכס יש לא מעט הוצאות מסביב ומעבר לעלות נטו של המחיר למ"ר, הוצאות שוטפות כגון דמי ניהול, תחזוקה, ניקיון ועוד שאתם מחוייבים לבעל הנכס במידה והוא שכור, אולם אם אתם בעלי הנכס הרי שאתם קובעים מי ינקה, מתי וכמה לשלם לו. בחישוב קל מהר מאוד תבינו כי בטווח הרחוק משרדים למכירה זה הפתרון המושלם עבורכם.



החלטתם על משרדים למכירה תהיו בררנים

אמרנו כי משרדים למכירה יש לא מעט ויש הבדלים בין הנכסים השונים. רכישת נכס ללא ספק בעלת יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי במגוון תחומים. היתרונות רבי םעל החסרונות וחלקם ניכרים מייד ואחרים עם הזמן שחולף. מאוד חשוב לבחור משרדים למכירה תוך התחשבות במיקום הגאוגרפי מהסיבה שהמיקום משפיע באופן ישיר על המחירים. 

על מנת להבין את המשמעות של הבדלי המחיר נעמוד על כמה מהגורמים המשפיעים:

מקום על המפה – ככל שתתקרבו למרכז הארץ המחירים יהיו גבוהים יותר, יש עסקים שהמיקום חשוב ומשפיע על אופי העבודה והלקוחות, לעומת זאת יש מפעלים שדווקא נכס בפריפריה יהיה להם עדיף, ואכן ככל שמתרחקים לכיוון הפריפריה המחירים יורדים בצורה משמעותית.

מיקום הנכס הלכה למעשה – בדומה לדירות בבניין, מיקום המשרד בבניין משפיע על המחיר.

שטח הנכס – משרד קטן? או משרד גדול? ואולי קומה שלמה? ככל שגודל הנכס גדול יותר הוא יהי יקר יותר מבחינות רבות, החל מהמחיר למטר בקנייה, מחיר למטר בתחזוקה וכן הלאה.

עיצוב פנים – לעיתים קרובות העיצוב הפנימי של הנכס מהווה אלמנט חשוב וככל שהעיצוב מפואר יותר כך המחיר יהיה גבוהה יותר, לכן בבחירת משרדים למכירה קחו את הנושא בחשבון.

גישה ותחבורה – ההגעה אל המשרד היא עניין חשוב ולכן כאשר אתם בוחנים משרדים למכירה חשוב לבחון את עניין הנגישות, מומלץ שהמשרד יהיה קרוב לצירי תנועה מרכזיים, כבישים או רכבות ואז המשרד יהיה בעל ערך גבוהה יותר.