דף הבית משרדים למכירה לבחור משרדים למכירה, ולהנות מעתיד כלכלי

לבחור משרדים למכירה, ולהנות מעתיד כלכלי

לבחור משרדים למכירה , ולהנות מעתיד כלכלי

משרדים למכירה - מבטיחים לכם את העתיד

שינויים רבים מאפיינים את העידן החדש – עידן הקורונה, הבולט מכולם ללא ספק הוא שרבים החלו לעבוד מהבית אך בד בבד נולדה תובנה חדשה, לא מעט הבינו שעבודה מהבית לא תמיד אידיאלית, ובטח לא באופן גורף לכולם. כאשר החלו להבין כי לא כל אחד יכול או מסוגל לעבוד מהבית ורבים גילו שהם צריכים את הניתוק מהבית, הם צריכים משרד לעבוד ולהתרכז בו. יחד עם הבנה זו בעלי עסקים הבינו כי יש צורך באיתור משרדים למכירה על מנת לספק דרישה זו.

אחת מהשאלות היא למי באמת מתאימים משרדים למכירה ?, איך נדע מה השווי שלהם?, ושאלה נוספת לגבי המחיר הגבוה האם באמת הוא משקף את היתרונות של אותו משרד? על כך ועוד, בהמשך.

הסיבות שבגללן תעדיפו משרדים למכירה

שכירת משרד היא פתרון מעולה למי שאין לו רצון בקביעות או שהאופק העסקי שלו אינו בטוח אולם להבדיל משכירת משרד כאשר אתם מחליטים על רכישת משרד אין חובה שזה יהיה עבור העסק שלכם לא אחת רכישת משרדים היא למטרת השקעה עתידית. אם בחרתך לקנות משרד אתם תהנו מכמה יתרונות עיקריים והם:

לא יגידו לכם ללכת – שלא בדומה למשרד מושכר משרדים למכירה שבבעלותכם הם שלכם במלוא מובן המילה, אין שום גורם עליון כמו בעלי הנכס שפתאום מחליט להעלות מחיר או לסיים את החוזה שלכם או לא לחדש אותו (לא משנה מה הסיבה), תמיד הנכס בבעלותכם והלקוחות שלכם יכירו את המקום של בית העסק.

תחסכו בהוצאות – כפי שאתם יודעים בשכירות יש הוצאה קבועה של עלות השכירות ההוצאה יכולה להשתנות מסיבות שונות לא אחת העלאה של מחיר השכירות משנה את התמונה מקצה לקצה מכיוון שלא מדובר רק על סכום ההשכרה אלה יש מסביב הוצאות נוספות כמו דמי ניהול וכדומה. כאשר אתם בעלי המשרד אין את ההוצאות האלו, משרדים למכירה הופכים להיות בבעלותכם ואתם אלו שקובעים הכל.

אפילו תרוויחו – משרדים למכירה יכולים להניב לכם רווח, במיוחד אם רכשתם נכס במיקום אסטרטגי מבחינה עסקית למשל משרדים קרובים למרכז הארץ. מחירי המשרדים רק עולים ואתם כבעלי הנכס יכולים במידה ותרצו להשכיר אותו או אם תצטרכו תוכלו לממש אותו כלומר למכור את המשרד ואולי אפילו עם רווח.

לא ממהרים עם משרדים למכירה

אל תמהרו לחתום על כלום, רגע לפני רכישת משרד כדאי שתבדקו ותוודאו כמה דברים, חשוב לציין כי להבדיל משכירות שהיא אינה דבר קבוע (בתום חוזה תוכלו לעזוב או לעבור אם משהו לא מסתדר לכם) הרי שאם רכשתם משרד זה דיי קבוע לכן שנייה לפני סגירת עסקה של משרדים למכירה בדקו את הדברים הבאים:

גודל – אפיון העסק מבחינת קהל, לקוחות ועובדים הוא שיקבע או לפחות יגדיר את גודל המשרד שאתם צריכים, מומלץ לחשוב מראש על מנת שלא תגלו בשלב מאוחר מידי כי המשרד קטן מידי או לחילופין גדול מידי ( תשלמו על מה שאתם לא צריכים). בצעו סימולציות שממחישות לכם את מיקום היושבים במשרד וכך תוכלו להעריך את הגודל הנדרש. 

מיקום – אנו מבינים שיש אזורים בם עללות הנכסים גבוהה יותר והדבר משפיע באופן ישיר על מכלול דברים, למשל המיקום ישפיע על סוג הלקוחות שיגיע ואת דרכי ההגעה שלהם אליכם. בחרו משרדים למכירה במקום שיש בו תחבורה ציבורית נגישה, חנייה, רכבת או אוטובוס וכדומה.

סביבה – הכוונה למה שיש מעבר לקירות המשרד שלכם, בית ספר, קניון, מתחם קניות, הסביבה מכתיבה לא מעט את אופי העסק ואת הלקוחות שיגיעו אליכם, סביבה טובה בין עסקים איכותיים תניב לכם תנועה ולקוחות.