דף הבית משרדים למכירה כדאי לדעת על משרדים למכירה

כדאי לדעת על משרדים למכירה

כדאי לדעת על משרדים למכירה

משרדים למכירה - כל מה שרציתם לדעת

מחפשים מקום בו תוכלו לנהל את המשרד ואת העסק שלכם? אם כן סביר להניח שאתם מחפשים משרדים למכירה. רגע לפני שאתם חותמים חוזה ורוכשים את משרד החלומות שלכם אותו בחרתם מבין עשרות אפשרויות של משרדים למכירה כדאי שתכירו כמה דברים שיעזרו לכם להחליט נכון ולדעת אם רכישת המשרד עדיפה על שכירתו.

הסיבה להתלבטות נובעת מהעובדה שלא לכל עסק מתאים לרכוש את המקום בו הוא מקיים את פעילותו, יש לכך סיבות רבות אולם ללא ספק משרדים למכירה מהווים יתרון עצום על פני כל פתרון של שכירות. אז מה צריך לקחת בחשבון לפני שרוכשים משרד? ומה היתרונות של משרדים למכירה? על כך ועוד, בהמשך.

כל היתרונות של משרדים למכירה ואף יותר מכך

להיות בעלי של נכס זה יתרון עצום על פני כל פתרון או אפשרות אחרת. בעלות על נכס אומרת שאתם אדונים לעצמכם. לא אחת משרדים למכירה נרכשים למטרת השקעה עתידית ומיכאן שתצטרכו להתאזר בסבלנות רבה עד שהנכס אותו רכשתם יצבור ערך. 

יתרון בולט שיש בבעלות על משרד בפרט או נכס בכלל שתמיד תהיה לכם האפשרות לממש אותו על ידי מכירתו אל תתפלאו אם תגלו שאותו משרד שקניתם הניב תשואה מרשמה ואתם יכולים לפרוש עם הון קטן. אך נבחן את האפשרות של משרדים למכירה שנרכשו למטרת יצירת הכנסה פסיבית והכוונה היא שאתם קונים משרד לא עבורכם ולא משתמשים בו בפועל אלא משכירים אותו לבעל עסק ובכך אתם מצד אחד משלימים  את עלות הנכס כמו תשלומי משכנתא במידה ויש כאלו ומצד שני בבוא הזמן המשרד יהיה כולו בבעלותכם ואז הרווח הוא נקי. 

אם ננסה להשוות משרדים למכירה מול משרדים להשכרה הרי שמהר מאוד תבינו שהתשלום עבור השכירות אף פעם לא נגמר, לעומת זאת להיות בעלים של נכס התשלום החודשי למעשה משלם את הנכס שלכם עד שבבוא הזמן לא יהיו יותר תשלומים.

מתי נדע כי משרדים למכירה הם הדבר הנכון עבורנו?

באופן כללי ניתן לחלק את ה משרדים למכירה לכמה קבוצות עיקריות או נכון יותר לומר נכסים למכירה והן נכסים למטרת תעשייה כגון מפעלים, מחסנים, בתי אריזה וכדומה, הקבוצה השנייה היא משרדים למגוון מקצועות חופשיים כגון רפואה, עריכת דין, ראיית חשבון ועוד. והקבוצה האחרונה היא נכסים למטרת מרכזים מסחריים וקמעונאות. 

כל אחד מקבוצות אלו הינו בעל יתרונות וחסרונות, וכל אחד מהם מנב תשואה שונה, אולם חשוב לזכור כי נכס שייעודו לתעשייה לרוב אינו ישמש כמשרד עורכי דין או מרפאת שיניים ולכן ההעדפה היא עבור משרדים למכירה מכיוון שתמיד יהיו בעלי מקצועות עם דרישה למשרדים ( במידה ותרצו להשכיר הלאה את המשרד) והורסטיליות גדולה מאוד, אותו משרד יכול לשמש עורך דין, רואה חשבון, רופא עיניים וכדומה. 

יתרון בולט שיש עם משרדים למכירה שאותו משרד שבבעלותכם הוא באמת שלכם, כלומר אתם בעלי השליטה, אתם בעלי ההחלטה ואתם הקובעים בכל דבר, מתי וכמה זה יעלה. ובנוסף תמיד תוכלו לבחור בין משרדים למכירה לשימוש עצמי או להשכיר אותם הלאה על מנת לייצר הכנסה מהנכס.