דף הבית משרדים להשכרה בחירה נכונה של משרדים להשכרה תורמת לעסק שלכם

בחירה נכונה של משרדים להשכרה תורמת לעסק שלכם

בחירה נכונה של משרדים להשכרה תורמת לעסק שלכם

הקשר בין משרדים להשכרה והצלחת העסק

כאשר מקימים עסק ללא ספק הדבר הקריטי ביותר הוא בחירת המשרד. תהליך החיפוש אחר משרדים להשכרה הינו חשוב מאוד ואין לזלזל בו. חשוב לבחור משרד שישרת אתכם ואת הלקוחות שלכם ובמקביל שיתאים לאופי העסק.

בעלי עסקים רבים יודעים שעידן הקורונה הביא איתו שינויים רבים כאשר מכולם הדגש על עבודה מהבית.. לא מעט הבינו שלשבת עם מכנס קצר על מחשב נייד בבית אינו דבר נורא ואף מקובל בכל העולם כיום. אבל ויש כאן אבל אחד גדול, לא כל אחד בנוי לזה, דרושים כישורי ריכוז והפרדה חזחים מאוד על מנת להיות מסוגלים לעבוד בבית שיש ילדים ועבודות ומטלות בית שונות.

לכן  אחרים בחרו דווקא לעבוד ממקום מנותק מהבית על מנת שיוכלו להתרכז בעבודתם ובחרו בעבודה מהמשרד. על כן בעלי עסקים רבים מבינים שיש צורך בבחירת משרדים להשכרה שיתנו מענה לעובדים וגם ללקוחות כאחד. חשוב לציין כי לכל סוג עסק אופי משלו ועל כן יש הבדלים משמעותיים בין המשרדים השונים כך למשך משרדים להשכרה יהיו שונים באזור המרכז מאשר בפריפריה מבחינות רבות, החל במחיר וכלה בנגישות ונוחות ההגעה אליהם.

על הבדלי המחירים של משרדים להשכרה

ניתן לראוש שיש הבדלי מחירים בין המשרדים השונים, חלקם יקרים חלקם זולים והשאלה הנשאלת היא מדוע יש משרדים להשכרה עם הבדלי מחירים? יש לא מעט גורמים המשפיעים על מחיר משרדים להשכרה ואלו חלק מהם:

מרכז? צפון? דרום? – לכל אזור בארץ יש קבוצת מחיר משלו, לרוב משרדים להשכרה במרכז יהיו בעלי מחיר השכרה גבוה יותר מאשר אל ובפריפריה או בדרום הסיבה לכך היא שמרבית התנוע הוהעסקים הא במרכז, ופועל יוצא הוא עלויות גבוהות יותר של שכירויות.

שטח המסחר – השטח של המשרד משפיע לא רק על המחיר מכיוון שכמו שאמרנו המחיר משתנה בהתאם למיקום הגיאוגרפי אך לגודל יש מרכיבים נוספים כמו תוספת עלויות דמי ניהול ותחזוקה לכל מ"ר שאותם צריך לקחת בחשבון. לא אחת תגלו כי שכירת משרד בעל שטח גדול מקטין את העלות למ"ר ולהיפך, משרדים בעלי שטח קטן יכולים להיות במחיר גבוה יותר.

הפרקט, השטיחים והמטבח – במילים אחרות ככל שתמצאו משרדים להשכרה מפוארים יותר המחיר שלהם יהיה יקר יותר אז אם אתם מעדיפים לשתות אספרסו מול חלון הופה לים או ממרומי המגדל קחו בחשבון שיש לזה מחיר.

טיפים לבחירת משרדים להשכרה שיתאימו לכם כמו כפפה ליד

אחד הדברים שחשוב לציין הוא שלא רק המחיר הוא החשוב במשרדים להשכרה אלא הרבה מעבר לכך, הרי משרד זול ככל שיהיה או יקר ככל שיהיה לא בהכרח מתאים לצרכים שלכם ולאופי העבודה שלכם. לפני שאתם ממהרים לחתום על חוזה בדקו האם גודל המשרד מתאים לאופי העבודה שלכם, בידקו בנוסף האם יש דרכי גישה נוחות אליכם, רכבות אוטובוסים וכדומה.

בדקו מה העלויות הנלוות מעבר לעלות הבסיס כגון דמי ניהול, דמי תחזוקה, ניקיון וכדומה. לאחר שיש לכם את כל הנתונים ואתם מבינים שהמשרד מתאים לכם מבחינת המיקום והלקוחות,  סכמו את ההוצאות ועשו סימולציה הכוללת את ההוצאות בתוספת ההוצאות הנלוות, כך תדעו אם תוכלו לעמוד בתשלומי השכירות.