דף הבית משרדים להשכרה רוצים עסק משגשג? השכירו לעצמכם משרד

רוצים עסק משגשג? השכירו לעצמכם משרד

רוצים עסק משגשג? קחו לכם משרדים להשכרה

משרדים להשכרה - הדרך שלכם להצלחה

מבין מגוון הדברים שצריך לעסק משגשג משרד הוא ללא ספק החשוב מכולם, לא מעט עסקים שוכרים את המשרד בו הם נמצאים. מכיוון שיש מגוון סוגים של עסקים הרי שגם משרדים להשכרה שונים זה מזה ומותאמים לסוג העסק. ניקח לדוגמה משרד עורכי דין, הוא יהיה שונה ממשרדו של רופא עיניים למשל.

יש חשיבות רבה לבחור ולהתאים בין סוג העסק אל המשרד, ויתרה מכך שהמשרד ישרת  את הלקוחות שלכם. אופי ושיטת העבודה השתנו בשנים האחרונות חלק נכבד מבעלי המקצוע למד והבין שלעבוד מהבית זה יתרון משמעותי אולם יש בזה לא מעט חסרונות כאשר הבולט שבהם הוא העירוב בין סביבת העבודה אל סביבת הבית.

לא כולם מצליחים או יכולים ליצור את ההפרדה הנדרשת, ולכן לא מעט בחרו דווקא לעבוד מהמשרד שהוא מנותק מהבית בזכות זה הם יותר מרוכזים ותפוקת העבודה גדולה יותר. בחירת משרדים להשכרה הביאו מענה על צורך לכולם, גם לבעל העסק וגם ללקוחות שלו.

יש הבדלים משמעותיים בין המשרדים השונים כך למשל משרדים להשכרה הבדלים אלו בסופו של דבר באים לידי ביטוי במחיר הסופי.

כל הסיבות להבדלי מחירים במשרדים להשכרה

אם לכל המשרדים היה מחיר אחיד החיים שלנו היו קלים הרבה יותר אך משרדים להשכרה יכולים להיות בעלי תג מחיר שונה גם אם הם נמצאים אחד ליד השני. יש לכך לא מעט סיבות, אלו 3 הבולטות שבהם:

מיקום – מיקום המשרד משפיע באופן ישיר על העלות למ"ר, משרדים להשכרה בפריפריה בדרך כלל יהיו בעלות נמוכה יותר מאשר משרדים במרכז.

גודל – אם אתם מחפשים משרדים להשכרה קחו בחשבון שככל ששטח המשרד יהיה גדול יותר כך המחיר יהיה גבוהה יותר בסך הכללי של השטח, אך יתכן כי המחיר למ"ר יהיה נמוך יותר, וזאת מהסיבה שבעלי נכסים עם שטח גדול רוצים להשכיר כמה שיותר שטח על פני חלוקה לשטחים קטנים יותר. 

גימור – משרדים להשכרה עם פרקט או מטבח מצוייד יהיו במחיר גבוה יותר מאשר משרד עם 4 קירות ריקים. לכן כאשר אתם בוחנים משרדים להשכרה קחו נתון זה בחשבון.

לבחור את המשרדים להשכרה המתאימים ביותר

יש לא מעט מרכיבים למחיר של משרדים להשכרה וצריך לשקלל את כולם על מנת לדעת מה ההוצאה הסופית שלכם אבל לא בהכרח המחיר הגבוהה הוא הנכון עבורכם וגם להיפך, איך תדעו שמשרדים להשכרה הם המתאימים? לפניכם מספר נקודות שיקלו עליכם בהחלטה:

סוג העסק – אם אתם מחפשים משרדים להשכרה כדאי שתוודאו כי הם מתאימים לסוג העסק שלכם, לא תרצו OPEN SPACE עבור משרד עורכי דין…

זמן ההשכרה – בדרך כלל עסק עם אופק כלומר שיש לו כוונה להתמיד ולהישאר לא יחפש משרד להשכרה קצרת מועד אלא משרד שניתן לשכור אותו לתקופה ארוכה, השכרת משרד לתקופה ארוכה לרוב תהיה בעלות חודשית נמוכה יותר.

תקציב – אולי זה הנתון החשוב ביותר, הגדרת תקציב נכונה תחסוך לכם אי נעימות והפתעות בהמשך הדרך.

מיקום גאוגרפי – נתון חשוב שיש לזכור הוא משרדים להשכרה יקרים יותר ככל שמתקרבים לאזור המרכז.