דף הבית משרדים להשכרה כל הסיבות לבחירת משרדים להשכרה ולהנות מהתוצאות

כל הסיבות לבחירת משרדים להשכרה ולהנות מהתוצאות

כל הסיבות לבחירת משרדים להשכרה ולהנות מהתוצאות

משרדים להשכרה - השכרה לצורכי עבודה

שכירת נכס או משרד לצורכי עבודה הפכו להיות נחלת הכלל בתקופה האחרונה ובמיוחד בעידן הקורונה.יש סיבות רבות להעדפת  משרדים להשכרה ואחת מסיבות אלו חוסר הקיבעון של מיקום העסק, הדבר טוב במיוחד אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי הלקוחות שלכם או רוצים לבחון פלחי שוק שונים בהתאם לאזור מיקום המשרדים שלכם, הדבר במיוחד נכון לנותני שירות ללקוחות מקומיים. חשוב לציין כי קיימים סוגים שונים של משרדים להשכרה והמבדיל ביניהם הוא המיקום, הגודל, הגימור ווגורמים נוספים. מומלץ לבחור משרדים להשכרה המותאמים כמה שיותר לצרכים שלכם וצריך לקחת בחשבון התאמה גם מצד הלקוחות שלכם וגם מצד העובדים שלכם ואף אתם עצמכם. מגוון ההבדלים בין המשרדים יכול להיות מבלבל ולעיתים לא ברור מדוע לות משרד להשכרה אחד גבוה או נמוך מאחר הדומה לו. לכן ננסה להבהיר את אופן קביעת מחירי השכירויות בהמשך.

מדוע יש משרדים להשכרה עם מחירים שונים?

כאמור משרדים להשכרה מאפשרים לנו לתת שירות ללקוחות, סוג ואופי המשרד משתנה בהתאם לאופי העסק אך יחד עם זאת יש לעיתים משרדים להשכרה עם פערי מחיר משמעותיים שלא תמיד מובן מה הגורם המשפיע עליהם. לכן כאשר אתם בוחנים משרדים להשכרה כדאי שתתנו את הדעת על הגורמים הבאים שעלולים להשפיע על המחיר הסופי:

אזור בארץ – חשוב להבין כי משרדים להשכרה במרכז יהיו יקרים יותר מאלו בפריפריה. זהוק נתון קבוע שאתם חייבים להכיר לפני שאתם מתחילים לחפש משרד לעבור אליו.

שטח המשרדים – כאשר אתם בודקים משרדים להשכרה יש חשיבות לשטח המשרד, ככל שהוא יהיה רחב יותר כנראה שהעלות הכללית תהיה גבוהה יותר, קחו בחשבון שהתמחור הינו לפי מ"ר – לכל מ"ר, אז משרד עם 100 מ"ר יעלה פחות ממשרד של 500 מ"ר אולם יש לקחת בחשבון נתונים נוספים.

עיצוב פנים – יש חשיבות לנראות ולחלוקה הפנימית אשר משנה את התמחור הסופי, לעיתים אתם תעדיפו שטח פתוח עם מחיצות ולעיתים תרצו חדרים נפרדים. כל אפשרות שתבחרו תבוא לידי ביטוי במחיר למטר מרובע.

גישה ותחבורה – ההגעה אל המשרד חשובה מאוד. כאשר אתם בוחנים משרדים להשכרה לא פחות חשוב לבדוק את דרכי ההגעה לכן חשוב לבדוק לגבי תחבורה ציבורית, רכבות, אוטובוסים, חנייה וכדומה. ככל שהגישה תהיה נוחה יותר המחירים כנראה יאמירו למעלה וישפיעו על המחיר הסופי של משרדים להשכרה .

מסקנות לגבי משרדים להשכרה והדרך לבחירתם

כפי שהבנו לבחור משרדים להשכרה מחיייבת תשומת לב רצינית וכאשר בודקים ובוחנים את המשרד חייבים להיות ערים לכל המשתנים אשר משפיעים על התמחור הסופי. לא אחת לא לוקחים בחשבון בעת בחינת משרדים להשכרה את כל המרכיבים ואז העלות הסופית לא מייצגת את המחיר הנכון, יש מרכיבים נוספים כמו דמי ניהול, אחזקה ועוד. לכן אם אתם מגדירים תקציב מראש עבור משרדים להשכרה תצטרכו לעשות חשבון שיכלול את כל המרכיבים מעבר לעלות השכירות עצמה כמו שציינו כדוגמת דמי ניהול, תחזוקה, חשמל, ארנונה וכיוצא בזה.הסיכום של כולם יחד הם ההוצאה החודשית שלכם. ואם אתם מתכננים נכון את התקציב הרי שלא תהיו מופתעים ביום תשלום החשבונות. תמיד כדאי לנות לגורם מקצועי שילווה וינחה אתכם בתהליך בחירת משרדים להשכרה על מנת שהעסקה שלכם תהיה נכונה ומוצלחת.