דף הבית כספות ומיגון כספת משרדית, פתרון מושלם להגנה על חפצים ומסמכים

כספת משרדית, פתרון מושלם להגנה על חפצים ומסמכים

כספת משרדית בוחרים רק לאחר שרוכשים מידע בסיסי לגבי כספות שונות. כל מה שחשוב לדעת על מאפיינים שונים של כספת משרדית לפני הרכישה. אם אתם מחפשים כספת משרדית איכותית שתעניק הגנה מלאה לתכולה חשובה שאתם מחזיקים במשרד או במתחם העבודה שלכם עליכם לרכוש מידע בסיסי לגבי הכספות השונות טרם הרכישה.

כספת משרדית בוחרים רק לאחר שרוכשים מידע בסיסי לגבי כספות שונות. כל מה שחשוב לדעת על מאפיינים שונים של כספת משרדית לפני הרכישה. אם אתם מחפשים כספת משרדית איכותית שתעניק הגנה מלאה לתכולה חשובה שאתם מחזיקים במשרד או במתחם העבודה שלכם עליכם לרכוש מידע בסיסי לגבי הכספות השונות טרם הרכישה. קיימות כספות במגוון גדלים, משקלים וסוגי נעילה, לכל אחת מהן יש רמות מיגון שונות ומנגנוני נעילה הפועלים באופנים שונים ועל מנת לבחור כספת משרדית שתהיה היעילה ביותר עבורכם, ישנם מאפיינים וקריטריונים חשובים שמומלץ לקחת בחשבון. מכיוון שלא כולם מאחסנים בכספת משרדית את אותם הדברים ויש הבדלי ערכים, בין אם הם כספיים או סנטימנטליים, יש סוגים שונים של כספות. כספת משרדית איכותית שיכולה להחזיק שנים ולהגן על תכולות באופן מלא, לא מומלץ לרכוש במקום הראשון שראיתם שמוכר כספות בנוסף למוצרים שונים שאינם קשורים לעולם הכספות. יכול להיות כי כספת משרדית תהיה במחיר אטרקטיבי אך לא תוכל בשום אופן לספק הגנה וודאית ומלאה. על מנת להבין מה הופך כספת לאיכותית אפרט בשורות הבאות על כספות בעלות מנגנונים שונים שיכולות להתאים לאנשים הזקוקים למערכות תפעול שונות.

 

כספת משרדית היא לא היחידה, יש מגוון גדול יותר

כספת משרדית מגיעה בסגנונות שונים בדיוק כפי שכספת ביתית או כספת עבור מוסדות וארגונים גדולים מייצרים מחומרים ומסוגים שונים. בענף הכספות קיימות כספת משרדית בעלות מסה כבדה שבמונח המקצועי שלהן נקראות כספות כבדות. המטרה העיקרית של כספת משרדית כבדה היא למנוע את לקיחתה מהמשרד ולהניע אותה ממקומה אל מקום אחר שם הגנב יוכל לנסות לפרוץ את הכספת בנוחות ללא הפרעה. עיקרון משקלה של  כספת משרדית חשוב עבור עסקים מסוימים אך חשוב לציין שמשקל הכספת אינו מצביע על עמידות בפני פריצה הוא מציין רק את משקלה אשר ימנע את ההוצאה של הכספת מן המשרד. ישנן כספות שהן חסינות בפני אש ומיוצרות באופן מיוחד כך שיוכלו להגן על תכולות שונות מפני נזקים לא צפויים ולא דווקא מפני פריצה נזקים כגון שרפה, הצפה או נפילה של הכספת. כספות אלה יכולות להגן על ניירת או על תכולה המכילה מסמכים מסווגים. בנוסף ישנן כספות חסינות אש המגנות ועל מדיה מגנטית שיכולה להכיל כוננים ניידים וסוגים שונים ונוספים של מכשירים אלקטרוניים. ישנן כספות חסינות אש שמגנות על כלי נשק ותכולות נוספות. לכל כספת משרדית יש יכולת הגנה שונה כלומר, ישנן כספות חסינות אש שמגנות על התכולה לכשעתיים ואחרות שיכולות להגן על התכולה למשך כחצי שעה כך שהכל תלוי בסוג הכספת שאתם בוחרים. ישנן כספת משרדית שקיבלו תקן לאחר שעברו בחינות ובדיקות שקבעו עד כמה הן עמידות בפני נזקים וניסיונות שונים של פריצות לצורך העניין, ניסיון פריצה באמצעות קידוח או ניסיון פריצה באמצעות מכשיר המבער. כל כספת משרדית בתקן מציינת מהי העמידות הספציפית שלה כך שניתן לבחור כספת עם יכולות מיגון מדויקות עבור תכולות ספציפיות.

היכן רוכשים כספת משרדית איכותית

ובכן, על מנת להצליח לרכוש כספת משרדית בעלת יכולות המיגון המדויקות עבור התכולה היקרה שלכם, מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית וותיקה בענף הכספות. אנשי מקצוע בעלי ניסיון יוכלו לכוון אתכם ולייעץ לכם לגבי סוגי הכספות השונות שיכולות להיות האיכותיות והמתאימות ביותר עבור הרכוש אותו תרצו למגן ולאבטח בכל עת.