דף הבית כספות ומיגון כספת חסינת אש לצרכים שונים

כספת חסינת אש לצרכים שונים

מי בעצם זקוק לכספת חסינת אש והאם אנחנו אחד מהאנשים הללו, על כך אכתוב במאמר הבא. ישנם כל מיני סוגים של משרדים וכל אחד מהם מחזיק בתכולות הקשורות אל התחום שלו. מה שיכול להיות משותף לכלל המשרדים הוא האופן בו הם מתייקים ושומרים על המידע הקשור לחברה, למשרד וכמובן אל הלקוחות השונים. מסמכים חשובים יכולים להכיל בתוכם מידע מסווג ביותר כמו לדוגמה במשרד עורך דין המגן או תובע אדם מסוים.

מחפשים לרכוש כספת חסינת אש? כל מה שחשוב לדעת לפני רכישת כספות למשרדים שונים. אלו תכולות ניתן לאבטח בכספות כאלה ואילו סוגים קיימים ומוצעים למכירה.

מי בעצם זקוק לכספת חסינת אש והאם אנחנו אחד מהאנשים הללו, על כך אכתוב במאמר הבא. ישנם כל מיני סוגים של משרדים וכל אחד מהם מחזיק בתכולות הקשורות אל התחום שלו. מה שיכול להיות משותף לכלל המשרדים הוא האופן בו הם מתייקים ושומרים על המידע הקשור לחברה, למשרד וכמובן אל הלקוחות השונים. מסמכים חשובים יכולים להכיל בתוכם מידע מסווג ביותר כמו לדוגמה במשרד עורך דין המגן או תובע אדם מסוים. מידע זה עלול רגיש במיוחד ואסור שיגע אל הידיים הלא נכונות. ובכן, כפי שישנן כספות עבור צרכים ייעודיים כמו הגנה על רכוש פרטי (כספת חסינת אש ביתית), קיימים סוגים שונים המיועדים להגנה על תכולות משרדיות. על מנת להבין איזו כספת חסינת אש המשרד שלכם זקוק, ישנם מספר מאפיינים שיכולים לסייע בבחירת כספת חסינת אש נכונה. החשיבות של בחירת כספת חסינת אש היא גדולה כיוון שתכולות העשויות חומרים שונים זקוקות ליכולות מיגון מסוימות אחרת ההגנה הדרושה לא תוכל לבוא לידי ביטוי. 

אילו מאפיינים ניקח בחשבון בבחירת כספת חסינת אש

כספת חסינת אש מעוצבת בסגנונות שונים. ניתן להזמין כספות משרדיות בעיצוב אישי, ייחודי ומתאים במדויק עבור הצורך שלכם. אלו המאפיינים אותם חשוב להבין ולבדוק טרם רכישת הכספת חסינת אש החדשה:

  • תקן: כספות בתקן לא לשווא נחשבות לכספות האיכותיות ביותר שקיימות. כספות אלו, טרם קיבלו את התקן שלהן, עברו סדרות ובדיקות מקיפות שקבעו את יכולות המיגון השונות שלהן. ישנן כספות חסינות אש שמטרתן להגן על תכולה העשויה ניירת וכאלה שמטרתן להגן על מדיה מגנטית בפני אש, כאלה המיועדות להגנת נשק וכולי.
  • גודל: טרם בחירת הכספת חסינת אש, בדקו לאיזה גודל של כספת חסינת אש תזדקקו וקחו בחשבון האם תצטרכו מקום גם בעתיד לתכולה נוספת. דחיסת תכולה שתחרוג מעומקה של הכספת חסינת אש עלולה לפגוע בצירי הדלת ולשבש את מנגנון הנעילה והפתיחה של הכספות השונות.
  • מנגנון: מנגנון או מנגנוני הנעילה השונים כמובן צריכים להיות איכותיים ויעילים. בנוסף, עליכם לבחור מנגנון שיהיה עבורכם יעיל לתפעול. משרדים רבים משתמשים בתכולת כספת חסינת אש על בסיס יומיומי ולכן הגישה אליה צריכה להיות קלה ופשוטה. ישנם מנגנונים הננעלים באופן ביומטרי(טביעת אצבע), ישנם כאלו הננעלים באמצעות קוד סודי בתוספת של מפתח ועוד. בחרו את המנגנון המתאים לכם.

היכן רוכשים כספת חסינת אש?

ישנם עוד מאפיינים חשובים בבחירת כספת חסינת אש אך אלו שציינתי, היו בין המרכזיים ביותר. על מנת שתוכלו לרכוש כספת חסינת אש שתסייע לכם ולמשרד שלכם במשך שנים רבות, כדאי לכם לפנות אל חברה וותיקה ומומחית בענף הכספות. אנשי מקצוע הם בעלי הידע הדרוש ויכולים לייעץ לכם לגבי כספת חסינת אש המתאימה ביותר עבור התכולה הספציפית שלכם. אם כספת חסינת אש היא גדולה או כבדה, החברה המקצועית היא שתתקין אותה כאשר היא תעוגן לקיר, לרצפה או לכל מקום אחר. התקנת כספת חסינת אש מקצועית תעניק לכם ביטחון וודאי וכמו כן, תשמור על איכותה של הכספת חסינת אש לאורך תקופה ארוכה.