דף הבית מכירות פומביות כל מה שחשוב לדעת לפני מכירה פומבית של מטבעות

כל מה שחשוב לדעת לפני מכירה פומבית של מטבעות

כמה פעמים ראיתם את אותו סרוויס ישן ואמרתם לעצמכם למה בכלל צריך אותו על המדף? הרי הוא תופס לנו אבק…. או שפתאום תוך כדי סדר פסח מצאתם אלבום בולים ישן ותהיתם כמה הוא שווה?

אז רק כדי לסבר לכם את האוזן מכירות פומביות נולדו במיוחד בשביל זה, תוכלו לממש פריטים שיושבים אצלכם וסתם תופסים אבק וממש למכור אותם בעת כסף.

– לדאוג לפרטים הקטנים

כמה פעמים ראיתם את אותו סרוויס ישן ואמרתם לעצמכם למה בכלל צריך אותו על המדף? הרי הוא תופס לנו אבק…. או שפתאום תוך כדי סדר פסח מצאתם אלבום בולים ישן ותהיתם כמה הוא שווה?

אז רק כדי לסבר לכם את האוזן מכירות פומביות נולדו במיוחד בשביל זה, תוכלו לממש פריטים שיושבים אצלכם וסתם תופסים אבק וממש למכור אותם בעת כסף.

השאלה הנשאלת היא עד כמה מכירה פומבית של מטבעות משתלמת? האם באמת תקבלו את הערך שהפריט שלכם שווה? מי מבטיח שלא תמכרו במחיר נמוך מידי? או שאתם מפנטזים על מחיר גבוהה שלא תקבלו? הפתרון למכירה פומבית של מטבעות הוא אדם או חברה חיצונית בעלי ידע ומומחיות בהערת המחיר של הפריטים שלכם.

הדרך לתמחור נכון של מכירה פומבית של מטבעות

כאמור מכירה פומבית של מטבעות הוא פתרון מושלם מצד אחד למכור "אוצרות" ושאר פריטים שיש להם ערך. חשוב לוודא שהמחיר אותו תקבלו יהיה מוצדק ונכון עבורכם ולא תקבלו פחות ממה שמגיע, לחילופין אם תבקשו מחיר גבוהה מדי יתכן שלא תצליחו בכלל למכור את הפריט שלכם.

לכן הפתרון עבור מכירה פומבית של מטבעות הוא להיעזר בבית מכירות פומביות, אמנת תצטרכו לשלם עמלת מכירות אך ללא ספק זו הדרך הבטוחב ביותר עבור ביצוע מכירה פומבית של מטבעות שאופן שתגן עליכם כמוכרים ועליכם כקונים. ובכן איך נבצע מכירה פומבית של מטבעות שיכולה להניב לנו רווח בזכות הערך של הפריט או שנתמחר אותובמחיר שהוא נמוך ממה שהוא שווה על מנת  "להיפטר" מהפריט ושאלת השאלות היא למה לנו בכלל לשתף גורם נוסף שיקח עמלות על המכירה?

התשובה היא די פשוטה, ממש כמו שלא נרצה לקנות בעצמנו רכב גנוב או שיש לו בעיות מבלי שנבדוק ונדע עליהם כך גם לגבי מכירה פומבית. הרי שהצעת פריט למכירה במכירה פומבית חייב להיות "עם תעודות" וחובת ההוכחה היא עלינו, ואם אנו נעזרים בבית מכירות פומביותעל מנת להוכיח את מקוריות הפריט ולגבות אותו בתעודה או רישיון מקוריות הרי שיש כאן תורך בתגמול אותו גורם חיצוני. למעשה מכירה פומבית של מטבעות אשר מתבצעת בבית מכירות פומביות מבטיח לכולם גם למוכר וגם לקונה כי המוצר שאותו הוא רוכש יהיה מקורי והמוכר יקבל תמורה משתלמת עבורו ולא יפסיד וישמר מהונאה מצד המוכר או הקונה.

בעצם מכירה פומבית של מטבעות שמתבצעת על ידי ברה של גורם מוסמך כמו בית מכירות פומביות מבטיחה לכולם שהכל מתנהל בצורה חוקית ותקינה.

סוגים שונים של מכירות פומביות

כאשר אנו רוצים לבצע מכירה פומבית של מטבעות יש באפשרותינו בחירה בין 2 אופנים עיקריים, הראשון הוא מכירה פרונטלית, כלומר מגיעים לזירת המכירה, רואים את הפריטים, מציעים מחיר ואם זוכים אז נהדר, לעומת זאת בעת האחרונה אנו רואים יותר ויותר בתי מכירות אינטרנטיות, המכירה מתרחשת כולה על גבי רשת האינטרנט.

יש לכך יתרונות רבים, ראשית ההיצע גדול הרבה יותר, המוכר מציג כמות גדולה של פריטים והקונה יכול לעיין ולדפדף בהם, שנית כאשר בית מכירות וירטואלי משמש כמתווך אתם מוגנים יותר בתור מוכרים הרי מכירה פומבית של מטבעות יכולה להתגלות כמעה מרמה או הונאה אך אם גוף מקצועי בעל ידיע משמש כמתווך במכירה פומבית של מטבעות הרי שהסיכוי לתקלה או בעיה קטן מאוד.