דף הבית סולר כולם מעדיפים סולר תחבורה, למה?

כולם מעדיפים סולר תחבורה, למה?

ללא ספק העולם עובר לשימוש בדלקים ירוקים יותר ובכלל בעדיפות ראשונה נמצאים כלי רכב חשמליים, אולם עדיין אין בנמצא תחליף עבור כלי עבודה שצריכים לעבוד לאורך זמן ללא הפסקה ובעוצמה.

סולר תחבורה
סולר תחבורה

ללא ספק העולם עובר לשימוש בדלקים ירוקים יותר ובכלל בעדיפות ראשונה נמצאים כלי רכב חשמליים, אולם עדיין אין בנמצא תחליף עבור כלי עבודה שצריכים לעבוד לאורך זמן ללא הפסקה ובעוצמה. אמנם ניתן היום להפעיל כל כלי עבודה או כלי רכב על ידי חשמל / סוללות אך אם נבחן טרקטור שצריך לעבוד 15 או 20 שעות ברציפות הסוללה לא תספיק והחלפת סוללות בתנאי שטח לא אפשרית עדיין ולכן הפתרון שקיים הו שימוש בכלי רכב המונעים על סולר. סולר תחבורה הינו נפוץ ביותר ונמצא בעדיפות על דלק בנזין. יש סיבות רבות לכך אולם הבולטת שבהן הי אשסולר אינו נפיץ ובנזין כן. הסיכוי להיווצרות ניצוצות או פגיעות תוך כדי עבודה אינן מאפשרות שימוש בבנזין. סולר תחבורה הינו פתרון מעולה שגם עולה פחות, גם יחס הניצול של גבוהה ביחס לדלקים אחרים וללא ספק בטוח הרבה יותר לשימוש.

אילו עוד סוגי דלקים קיימים בנוסף על סולר תחבורה

כאמור סולר תחבורה הינו הנפוץ ביותר בשימוש עם כלי עבודה רבים ומגוונים אך לא רק. יש מגוון סוגי דלקים שונים שנעשה איתם שימוש בתעשייה ואלו הם לפניכם:

  1. סולר לתחבורה – כפי שכבר ציינו זהו אחד הדלקים בתעשייה שנמצא בשימוש נרחב. ללא ספק הסולר הינו פתרון יעיל, בטוח וזול ביחס לכל דלק אחר. והסיבה היא פשוטה, הפתרון לחלופה עבור בנזין מבחינת העלויות הגבוהות ומבחינת הסכנה שבשימוש בו, הבנזין נפיץ ומתלקח בקלות. חשוב לציין כי סולר הוא שם כולל אשר מתחלק ל 2 קבוצות עיקריות, סולר לתעשיה והסקה וסולר תחבורה.
  2. בנזין – חומר הבערה הנפוץ ביותר בעולם, לרוב ניתן להשתמש במקום סולר תחבורה, השימוש ברכבים, כלי עבודה, גנרטורים, מטוסים וכל כלי שדורש יכולת ועוצמה גדולה בעת ההפעלה כגון מנועי רכבים, מנועי טורבו, מנועי סילון וכדומה.
  3. נפט – תוצר גולמי המשמש לאין ספור שימושים החל מהסקה חימום ועד לעולם הרפואה והקוסמטיקה.

ללא ספק העוצמה עם סולר תחבורה

הטכנולוגיה לא עוצרת אף פעם, ממש מהמצאת הגלגל ועד היום יש כל הזמן חידושים והמצאות, כל תחום מתפתח ומתעדכן.

אולם ללא ספק עדיין עולם כלי העבודה הכבדים אשר מחייבים הפעלה לאורך זמן ללא הפסקה כמו טרקטורים, משאיות, גנרטורים צורכים סולר תחבורה, הסיבות רבות אך הבולטות שבהן הן הבטיחות הגבוהה שיש בסולר – הוא אינו דליק, והמחיר שהוא זול ביחס לדלק. סולר נותן מענה מושלם כאשר אנו צריכים שילוב של עוצמה והעלה לאורך זמן, כל פתרון אחר כמו כלים חשמליים לא יכולים לעמוד באותם מאמצים של המונעים על סולר.