דף הבית אביזרים וציוד לתינוקות כולם כבר יודעים, נדנדה לתינוק זו חוויה משתלמת

כולם כבר יודעים, נדנדה לתינוק זו חוויה משתלמת

ללא ספק העידן החדש הביא איתו שינויים רבים, הכוונה היא לעידן הטכנולוגי שבו כל דבר הופך להיות ממוחשב, דיגיטלי או מרושת לאינטרנט. אולם יש דברים בסיסיים שכנראה לא ישתנו לעולם כמו החיתולים, המוצצים, הרגעת הבכי, אלו הם התינוקות שנולדים, עוללים חסרי ישע, חמודים עד טירוף. ולכולם יש את אותם שלבי התפתחות, חלקם מתפתחים מהר יותר ואחרים קצת פחות אך ללא ספר כל שלב יגיע מאוחר או מוקדם לתינוק שלנו.

נדנדה לתינוק
נדנדה לתינוק

ללא ספק העידן החדש הביא איתו שינויים רבים, הכוונה היא לעידן הטכנולוגי שבו כל דבר הופך להיות ממוחשב, דיגיטלי או מרושת לאינטרנט. אולם יש דברים בסיסיים שכנראה לא ישתנו לעולם כמו החיתולים, המוצצים, הרגעת הבכי, אלו הם התינוקות שנולדים, עוללים חסרי ישע, חמודים עד טירוף. ולכולם יש את אותם שלבי התפתחות, חלקם מתפתחים מהר יותר ואחרים קצת פחות אך ללא ספר כל שלב יגיע מאוחר או מוקדם לתינוק שלנו. אחד משלבי גדילה הוא ללא ספק תקופת ה 3 – 6 חודשים ראשונים שבהם מתחילים לצמוח שיניים, כאבי בטן, גזים ועוד. יש לא מעט פתרונות להקלה על תקופה זו ואחד מהם הוא נדנדה לתינוק. חלקם קוראים לה טרמפולינה לתינוק. פשוט ככל שזה נשמע נדנדה לתינוק הוא פתרון מעולה עבור בכי, גזים, בעיות שינה, פינוק ואפילו תרומה להתפתחות הגדילה. בזכות נדנדה לתינוק אתם יכולם לקחת גם קצת זמן אליכם ולהנות מקצת שלווה ורוגע בזמן שהתינוק שלכם נרגע לו באותה טרמפולינה רכה.

 

מה זו בעצם נדנדה לתינוק?

נדנדה לתינוק או כפי שאמרנו רבים קוראים לה טרמפולינה לתינוק היא התקן ייעודי המאפשר לכם הההורים להניח את התינוק שלכם בתנוחת שכיבה. תנוכה זו מדמה את התנוחה הטבעית ברחם. יש יתרונות רבים לשימוש עם נדנדה נדנדה לתינוק והראשונה שבהן היא עצם העובדה שאתם נותנים מענה ופתרון לתינוק שסובל מגזים. התנוחה הספציפית הזו שבה התינוק שוכב אינה סתמית, לאחר מחקר ופיתוח הבינו כי באופן זה מערכת העיכול של התינוק אשר נמצאת בשלבי ההתפתחות של הנמצאת בתנוחת רגיעה, באופן זה שבו התינוק בתוך נדנדה נדנדה לתינוק המערכת מעכלת יותר טוב את המזון ומקלה על התינוק.

 

נדנדה נדנדה לתינוק זה לא רק הרגעת והפחת גזים

נכון שאם התינוק שלכם רגוע גם אתם רגועים אבל מעבר לעובדה שאתם מניחים את התינוק בתוך נדנדה נדנדה לתינוק ומקנים לעצמכם שקט, אתם יכולים לשדרג את הנדנדה נדנדה לתינוק על ידי הוספת אלמנטים לימודיים כמו דמויות, צבעים או כל מיני תוספות על נדנדה נדנדה לתינוק ובכך כאשר התינוק נהנה ונרגע הוא יכול גם להעשיר את הידע שלו תוך כדי התבוננות ומשחק.