דף הבית זרוע לטלוויזיה מה זו בכלל זרוע לטלוויזיה?

מה זו בכלל זרוע לטלוויזיה?

כמה פעמים זה קרה לכם, כל המשפחה או החברים יושבים בסלון ורוצים לראות סרט או משחק של הקבוצה האהובה, והזווית שממנה ישבתם מנעה ממכם לצפות כמו שצריך?
המיקום של הטלוויזיה משפיע מאוד בחווית הצפייה, ואם תשימו את הטלוויזיה במקום לא טוב או זווית לא טובה לא תוכלו לצפות בה בכלל. נכון?

מה זה בכלל זרוע לטלוויזיה?

לבחור זרוע לטלוויזיה זו משימה עם אחריות

כמה פעמים זה קרה לכם, כל המשפחה או החברים יושבים בסלון ורוצים לראות סרט או משחק של הקבוצה האהובה, והזווית שממנה ישבתם מנעה ממכם לצפות כמו שצריך?

המיקום של הטלוויזיה משפיע מאוד בחווית הצפייה, ואם תשימו את הטלוויזיה במקום לא טוב או זווית לא טובה לא תוכלו לצפות בה בכלל. נכון?

אז זהו, שכיום יש פתרונות לכל דבר והפתרון לזה הוא זרוע לטלוויזיה.

זרוע לטלוויזיה היא מעין פשוטו כמשמעו זרוע המחוברת לקיר ומסוגלת לזוז ימינה שמאלה אחורה קדימה ולפעמים גם להסתובב.

עם זרוע לטלוויזיה מקרים כמו המקרה שהצגנו בהתחלה לא יקרו יותר כי הזרוע תתן לכם להזיז את הטלוויזיה בחופשיות ובכך לצפות בטלוויזיה מכל זווית ומיקום. כמובן שגם שם יש כל מיני סוגים, כמו זרוע חשמלית או זרוע ידנית, זרוע שמוצמדת לקיר וזרוע שבאה מלמעלה, בקיצור, לא חסר.

מה היתרונות והחסרונות של זרוע לטלוויזיה?

הזרוע עצמה עשויה מברזל. וכל זרוע שונה מהשניה. כפי שכבר אמרנו לא נוח לצפות בסרט מכל זווית, ולכן צריך להתקין זרוע לטלוויזיה. ברוב הסוגים של זרוע לטלוויזיה הזרוע הולכת מהקיר קדימה, ויש סוגים שבהם היא הולכת מהתקרה למטה. לכל סוג יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו, וכל אחד מתאים בסיטואציה אחרת. הדגמים הבאים הם הדגמים הנפוצים ביותר:

זרוע ציר לקיר – המסך מחובר על ידי ציר אל פלטה. ניתן לסובב אותו לצד אותו בזוויות מוגבלות מאוד ומה שקובע את הזווית הוא המרחק מהקיר. ככל שהמרחק יותר גדול כך הזווית תהיה יותר גדולה.

זרוע מפרקית – זרוע אחת מחוברת לציר בפלטת העיגון, בצידה השני יש את המסך, הזרוע ניתנת להזזה גם בנקודת העיגון וגם בנקודת החיבור במסך, זווית הצידוד גדולה יותר.

זרוע דו מפרקית – מתקן קיר המורכב מ 2 זרועות, היתרון הוא מגוון זוויות צפייה בזכות ציר בפלטת העיגון, ציר בחיבור המסך וציר בחיבור בין 2 הזרועות.

זרוע לטלוויזיה מהתקרה – פתרון אידיאלי למי שרוצה לשלב צפייה בטלויזיה ושמירה על אסתטיות והעיצוב הכללי של הבית, או החדר. התקנת זרוע לטלויזיה מהתקרה היא פתרון מושלם, ניתן להסיט את המתקן על ידי שימוש בשלט רחוק.

מעלית מרהיט – מבין כל המתקנים השונים התקנת זרוע לטלויזיה מרהיט (מעלית מרהיט) היא הפתרון האסתטי והמיוחד, ביותר, המתקן מוסווה בתוך המזנון ובעזרת מנוע המסך עולה כלפי מעלה לצורך צפיה ובסיום יורד חזרה למקומו בתוך המזנון.

ככה תבחרו זרוע לטלוויזיה שתתאים לכם

מבין כל הזרועות שיש בשוק צריך לבחור זרוע לטלוויזיה שמתאימה לכם ביותר, בחירה של זרוע נכונה תתן לכם אפשרות להנות בצורה הכי טובה שיש מהטלוויזיה שלכם.

הבחירה חייבת להיות נכונה מכיוון שהתקנת זרוע לטלוויזיה מחייבת ידע ומקצועיות, הכנות מרובות מראש כמו מיקום כבלים או אנטנה.

על מנת שתבחרו נכון עליכם להגדיר את הצרכים שלכם ולכלול בהגדרות אלו את גודל החדר, מיקום המושבים ומרחק הישיבה שלכם מהמסך בו אתם צופים. כל הנתונים הללו יעובדו על ידי בעל מקצוע שיש לו ניסיון והוא יעזור לכם למצוא את הזרוע לטלוויזיה הכי טובה בשבילכם.