דף הבית הסעות הסעות עובדים – להגיע בנוחות לעבודה ולכל מקום אחר

הסעות עובדים – להגיע בנוחות לעבודה ולכל מקום אחר

מרבית העסקים כיום והכוונה אל אלו שיש להם עובדים הפרוסים במחלקות השונות כגון עובדי ייצור, עובדי תפעול וכדומה נסמכים על ההגעה בזמן של כל עובד ועובד.

הסעות באוטובוס
הסעות באוטובוס

הסעות עובדים ממש כמו בימים עברו

מרבית העסקים כיום והכוונה אל אלו שיש להם עובדים הפרוסים במחלקות השונות כגון עובדי ייצור, עובדי תפעול וכדומה נסמכים על ההגעה בזמן של כל עובד ועובד.

יש חשיבות רבה במקומות עבודה אלו לרציפות העבודה ללא הפסקה וזה מתאפשר רק אם העובדים מגיעים לעבודה ובזמן. ההבנה שיש צורך לבצע הסעות עובדים הגיע לא כלאחר יד. על מנת להבין זאת נצטרך ללכת קצת אחורה בזמן בימים שהחקלאים עיבדו את אדמתם.

העבודה הקשה ומתישה תחת השמש הקופחת דרשה למצוא פתרון בו יום העבודה מתקצר, כלומר להיות כמה שפחות בחוץ בשמש ובגשם, מכיוון שכמות העבודה לא משתנה הפתרון היה לגייס עוד ידיים עובדות. הפועלים / חקלאים היו מגיעים לשדה וקצב העבודה גדל, כך ההספק היומי היה גדול יותר. הרווח היה כפול ומשולב, מצד אחד סיימו את עבודות האדמה מהר יותר, איסוף היבול היה מהיר יותר ובכך נמנע הריקבון / קלקול שלו מה שאומר שהחקלאי מכר יותר יבול במקום לזרוק חלק ממנו שזה במילים אחרות יותר רווח, ואם ההספק גדל זה אומר שניתן לבצע עוד פעולות באותו יום, בקיצור… גיוס עובדים נוספים זה רק טוב.

אולם כאן צצה בעיה חדשה, אם נשים בצד את העובדה שלעיתים העובדים חולים או שיש להם התחייבות אישית אחרת הרי שיום העבודה ולוחות הזמנים מבוססים אך ורק על ההבטחה שהעובדים מגיעים בזמן ומבצעים את מכסת העבודה שלהם. ואם הם מאחרים או נתקעו בדרך הרי יוםפ העבודה יתארך או שלא יבוצע כראוי.

הסעות עובדים פתרון משכבר הימים

אותם חקלאים הבינו שעליהם להבטיח את הגעתם של העובדים לשדה בזמן ולהיות עם בקרה מלאה על כמות העובדים היומית ולכן הם החלו לעבור בין הכפרים עם כרכרה רתומה לסוס, לימים משאית וליקטה את העובדים ממקום מגוריהם או מנקודת מפגש שנקבעה מראש.

באופן זה בעל השדה ידע מי הגיע ומי לא, האם עליו להשלים את הפער של העובדים החסרים אם יש והחשוב מכל הבטיח את הגעתם בזמן! לשדה. כמו אז גם היום הסעות עובדים מסתברת כפתרון מושלם להבטחת רציפות העבודה, בין אם הסעות עובדים אלו מתקיימות בבוקר בשעות השיא של התנועה ובין אם אלו הסעות של משמרות כלומר הבאת קבוצת עובדים למשמרת חדשה והחזרת המשמרת הקודמת לביתה.

לימים הבינו בעלי המפעלים והעסקים שביצוע הינו פתרון משלם מבחינות רבות, החל מחיסכון בזמן, כלומר העובדים חוסכים את זמני הנסיעות ובכך מגיעים נינוחים יותר למקום העבודה וגם כמות האיחורים קטנה משמעותית אם בכלל.

התוצאה – הסעות עובדים ללא עיכובים או איחורים

ממש כמו אצל אותו חקלאי שהפך "שעה אבודה" לשעת עבודה גם במפעלים התפוקה משתפרת בזכות הגעת העובדים בזמן,

יתרה מכן אם יש בעיה או תקלה בהסעת העובדים הרי שחברת ההסעות ערוכה מבעוד מועד לספק חלופה במינימום זמן עיכוב, הנהגים מעודכנים בכל עת לגבי מצב התנועה ובכך מקטינים כמעט לאפס את הסיכוי לאיחורים או עיכובים של העובדים.

הסעות עובדים מהווה פתרון יעיל ואיכותי לשני הצדדים, גם לעובדים וגם לבית העסק.