דף הבית הסעות לאירוע בחירת הסעות לאירוע מוצלח יותר

בחירת הסעות לאירוע מוצלח יותר

הסעות לאירוע - גם לעובדים מגיעה הסעה נוחה ובטוחה

בחירת הסעות לאירוע לאירוע מוצלח יותר

אירועים היום הם לא מה שהיו פעם, במיוחד שהדור החדש מחפש בכל פעם איך לשדרג ולשפר את האירוע שלו. אם בעבר הטרנד הנפוץ היה הפרחץת יונים לבנות בחתונה הרי שהיום ירידה ממסוק לחופה כבר לא עושה את זה.

אחד הדברים שתמיד היוו בעיה היה ההגעה של האורחים אל האירוע ובזמן. בעבר היחסית לא רחוק לא היה נפוץ לארגן הסעות לאירוע באוטובוס או מיניבוס והיו סומכים על האורחים והמוזמנים שיגיעו לאירוע בכוחות עצמם.

התוצאה מוכרת וברורה לא כולם הגיעו בזמן, ואפילו כאלו שלא הגיעו בכלל. תארו לכם שרוצים להתחיל את הקידושין או דרשת הבר מצווה ובני משפחה מסויימים לא הגיעו ועדיין מתעכבים?

הפתרון כיום של הסעות לאירוע הפך להיות חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע, מתכנון כל אירוע שלא יהיה אפילו מסיבת יום הולדת או עלייה לתורה בכותל המערבי.

איך הסתדרו פעם בלי הסעות לאירוע ?

העידן הקודם שהיה ממש לפני עשור וקצת לא היה מרושת כמו היום עם תוכנות ואפליקציות ומדיה חברתית, אם רצו להזמין לחתונה היו שולחים הזמנות בדואר ואף היו עוברים מבית לבית וממש מגישים בצורה ידנית את ההזנה לאירוע.

אולם כיום, בלחיצת כפתור אחת אתם מזמינים את המשפחה המורחבת שנמצאת אצלכם בקבוצת המסרונים.

יתרה מכן אם היו מגיעים לאירוע בצורה עצמאית הרי שהיום הסעות לאירוע זו נחלת הכלל ואין אירוע כמעט מבלי שהסדירו את ההסעות למוזמנים. עם ההסעות לאירוע באו יתרונות רבים מאוד כגון ההגעה בזמן ובצורה מרוכזת של האורחים – כך ניתן לתזמן את האירוע בצורה נוחה ומדויקת יותר, אורחים שאין להם איך להגיע או שנמצאים במקום מרוחק כעת יכולים להצטרך אל הסעה לאירוע ובנוסף אם יש לכם אורחים בעלי קשיי נגישות הרי שהסעה לאירוע נגישה כיום בזכות התקנים ומכשירים שניתן לבקשם בעת הזמנת ההסעות.

מה צריך לדעת לפני הסעות לאירוע ?

כאמור הסעות לאירוע מאפשרת לאורחים ולמוזמנים שלכם להגיע בנוחות, בקללות ובזמן לאירוע שלכם. יחד עם זאת חשוב לדעת מה צריך לשאול או לבקש לפני שאתם סוגרים את ההסעה.

 

תיאום זמנים – כאשר אתם עומדים להזמיןהסעות לאירוע חשוב שתעדכנו את החברה איתה אתם מדברים לגבי לוחות הזמנים, מתי אתם צרכים את הרכב, מתי מסתיים האירוע וכדומה, באופן זה אתם מבטיחים לעצמכם שלא תהיה בעיה.

כמות הנוסעים – פרט חשוב הוא כמות הנוסעים שאתם מתכוונים להסיע, אם יש מעט מידי תוכלו אולי להסטפק במיניבוס אולם אם יש לכם כמות מוזמנים ואולי אפילו מאיזורים שונים בארץ כדאי שתשקלו להזמין אוטובוס.

נגישות – נושא הנגישות חשוב מאוד, יש צורך לעדכן אם צריך רכב נגיש, כלומר עם מעלון, מאחזי יד וכדומה, כך תוכלו לתת מענה גם לבעלי מוגבלויות שרוצים להגיע לאירוע שלכם.

גיאוגרפיה – איפה מתקיים האירוע? הזמנת הסעות לאירוע צריכה להתאים גם למיקום של האירוע מבחינת נקודות המוצא, מסלול האיסוף והיעד אליו מגיעים. כך גם לגבי הדרך חזרה מהאירוע.