דף הבית אביזרים וציוד לתינוקות דיי לבכי לגזים עם טרמפולינה לתינוק

דיי לבכי לגזים עם טרמפולינה לתינוק

אתם מכירים את זה שאתם אוכלים אוכל לא מוכר רק בשביל להתנסות הוא גורם לכם לכאבי בטן או גזים אז דמיינו לכם מה קורה אצל תינוק חדש שרק הגיע אחלה עולם הוא מתחיל להיחשף לסוגים שונים של מאכלים ריחות צלילים נקודה כל אלו ועוד יוצרים אצל התינוק שינויים חלקם יהיו שינויים חווייתיים וחלקם יהיו שינויים פיזיולוגים.

נדנדה לתינוק
נדנדה לתינוק

 אתם מכירים את זה שאתם אוכלים אוכל לא מוכר רק בשביל להתנסות הוא גורם לכם לכאבי בטן או גזים אז דמיינו לכם מה קורה אצל תינוק חדש שרק הגיע אחלה עולם הוא מתחיל להיחשף לסוגים שונים של מאכלים ריחות צלילים נקודה כל אלו ועוד יוצרים אצל התינוק שינויים חלקם יהיו שינויים חווייתיים וחלקם יהיו שינויים פיזיולוגים. אחת התופעות הבולטות אצל תינוקות הם ללא ספק אותם גזים הנוצרים עקב החשיפה שלהם לאוכל מוצק או נוזלי שלא היה להם כאשר הם היו ברחם. טרמפולינה לתינוק מהווה פיתרון בדיוק עבור תופעות אלה. חשוב שתדעו הגזים אצל תינוקות נפוצים אצל כל התינוקות הוא ללא ספק שימוש עם טרמפולינה לתינוק מרגיע הוא מאפשר לתינוק לנוח הוא כתוצאה מכך אפילו להירדם. כמו שאתם יודעים שעות השינה בזמנים קבועים מאוד חשובים לתינוקות מכיוון שזמן זה הכוונה לזמן השינה מופרשים הורמון גדילה שעוזרים לתינוק להתפתח.

 

איך באמת טרמפולינה לתינוק עוזר להקלה על כאבי בטן?

 אמרנו ש טרמפולינה לתינוק עוזרת לתינוק שלנו להירגע ציק ולהפיג את אותם גזים שנוצרים אצלו בבטן. השאלה הנשאלת היא איך באמת הדבר הזה קורה ועד כמה באמת טרמפולינה לתינוק עוזרת לתינוק שלנו?. ובכן ראשית דבר נבין כי  טרמפולינה לתינוק בנויה באופן שבו התינוק מונח בפנים בתנוחה חצי כפופה המדמה את אותה תנוחה שהייתה לו ברחם. בנוסף על כך יש את אפקט הנדנוד, מבנות זה מדמה את התנועה הטבעית שהייתה לתינוק כל עוד שהיה בבטן, הוא באופן זה הערסול מרגיע אותו. לרוב בין שלושה לארבעה החודשים הראשונים אלו הם הקריטיים עבור התינוק, בחודשים אלו הוא נחשף לכמות גדולה של חוויות, ריחות, קולות ומאכלים. כל אלו יחד מונעים ממנו להירגע ולהירדם. אולם כאשר אנו מניחים את התינוק שלנו בתוך טרמפולינה לתינוק הוא מרגיש נוח בדומה למקום שהיה בו בעבר. כאשר לתינוק שלנו נוח ונעים הוא רגוע וכאשר הוא רגוע כאלו להירדם. תוסיף ועל כך את הזווית המיוחדת שבה הוא מונח בתוך  טרמפולינה לתינוק להגזים או כאבי הבטן משתחררים גם הם.

 

איך נדע עם בחירת טרמפולינה לתינוק היא זו שמתאימה לנו?

יש לא מעט סוגים של מתקנים המיועדים לתת מענה לתינוק שלנו ולהרגיע אותו. אולם לא בהכרח כל מתקן מתאים. על מנת לבחור את טרמפולינה לתינוק שתתאים לנו ביותר מומלץ  להגיע אם התינוק אל המקום שבו נמצא אעדכן שאנו עומדים לרכוש. הניחו את התינוק בתוך אותו מתקן ותנו לו כמה דקות להסתגל אם לתינוק שלכם יהיה נוח מהר מאוד תדעו ותבינו את זה בעצמכם או להפך אם לא נוח לתינוק שלכם הוא יתחיל לבכות ואתם תבינו מייד שאותו מתקן לא מתאים ותצטרכו לחפש אחד אחר.