דף הבית בנייה ושיפוצים ציוד צביעה תיקון שריטות ופגמים בעזרת צבע לסירה

תיקון שריטות ופגמים בעזרת צבע לסירה

סירות הן כלי תחבורה הידועות בכך שהן נוהגות להישרט ולהיפגע. וכתוצאה מכך דורשות טיפול תמידי. בנוסף, השהייה הארוכה במים גם מצריכה הרבה מאמץ וחומרים. הדרך העיקרית להיפטר משריטות ומסימנים אחרים המופיעים על הסירה היא להשתמש בצבע לסירה. צבע לסירה, כמו צבע לכל דבר אחר מגיע בהרבה וריאציות ואפשרויות. במאמר זה, נציג לכם את הדרכים השונות לצבוע את הסירה שלכם בקלות ונמליץ על הדרך הטובה ביותר.

אנו מניחים שרובכם כבר התרגלתם לצורה מסויימת של צביעה, אך תמיד טוב 'לפתוח את הראש' ולמצוא שיטות חדשות. 

אז איזה סוגים יש של צבע לסירה?

כפי שכבר אמרנו, צבע לסירה הוא דבר שבא בכל מיני וריאציות ודרכים שונות. לכל אחד יש את הדרך שיותר מתאימה לו ולכל דרך יש את החסרונות ואת היתרונות שלה. בכל מקרה, על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר עליכם לחפש ידע כללי בנושא כי טיפול בסירה הוא אינו נושא פשוט בכלל, אבל למרות זאת, כיום נתעסק אך ורק בצביעה ובשיטות השונות שלה.

  • השיטה הראשונה- בעזרת מברשת ודלי צבע- השיטה הזאת היא השיטה הפופולארית, האהובה והמוכרת ביותר. ולא סתם, שיטה זו יעילה במיוחד והוכיחה את זה בזמן שאנשים רבים השתמשו ומשתמשים בה. אך כמובן שגם לשיטה זו ישנם חסרונות. צביעה בעזרת מברשות, דליי צבע, וכל מיני כלים אחרים המשמשים לצביעה גם כן כגון רולר הם יקרים ומלכלכים. צביעה בדרך שכזו היא עבודה קשה וגוזלת זמן וכסף
  • השיטה השניה- צביעה באמצעות ספריי צבע- ספריי צבע הוא פתרון אלטרנטיבי לצביעה, המשמש להמון פתרונות צביעה אחרים כגון רהיטים כלים מכוניות ועוד. צביעה באמצעות ספריי צבע אמנם חדשה ומתקדמת אך למרות זאת היא אינה מאכזבת. צביעה עם ספריי צבע נותנת גימור חלק ונקי ושומרת על הצורה והצבע לטווח זמן ארוך במיוחד. בכדי להשתמש בספריי צבע כדי לצבוע סירה יש לחפש את ספריי הצבע המתאים למטרה שלכם מבחינת חומר וצבע. ספריי צבע הוא אינו יקר ואינו מלכלך מאוד וחוסך לכם זמן וטרחה רבה. אולם, גם ספריי צבע הוא אינו אפשרות מושלמת. קל מאוד להתבלבל ולקנות ספריי שאינו מתאים ולגרום נזק רב לסירה, ועדיף להתייעץ עם מומחה לפני. עוד חיסרון די משמעותי הוא שהספריי הוא רק ספריי, ואינו מכיל כמות גבולה מאוד של צבע ועל מנת לצבוע חלקים גדולים יותר בסירה עליכם לרכוש כמות.

לסיכום, מה שאנו חושבים הוא שלא כדאי להקל ראש בנוגע לצבע לסירה. לכל סוג צביעה יש את החסרונות והיתרונות שלו וצריך לחשוב טוב לפני שבוחרים מה אתם רוצים לעשות כשאתם צובעים את הסירה שלכם.

איך מתחילים עם בחירת צבע לסירה?

כפי שכבר אמרנו, בחירת צבע לסירה אינו עניין של מה בכך ועלינו להפעיל חשיבה ולא לפעול סתם מכיוון וטעות אחת תגרום לנזק בסירה. בכדי להגיע לתוצאות מקסימליות בבחירת צבע לסירה עליכם להתייעץ עם איש מקצוע וכמובן להביא את הדעה שלכם, מה אתם מעדיפים? לצבוע בעצמכם ולעבוד קשה או להשתמש בספריי צבע שיעשה את רוב העבודה בשבילכם אך לא להבטיח שכל הצבע שהתזתם יגיע אל הסירה?

התשובה לכך, תלויה בכם.