דף הבית כותרות ראשיות רוצים להדפיס תפריט למסעדה? בית דפוס במודיעין יעשה זאת בשמחה

רוצים להדפיס תפריט למסעדה? בית דפוס במודיעין יעשה זאת בשמחה

ידעתם כי בממוצע, מבקר במסעדה מבלה 100 שניות בהסתכלות על התפריט לפני שהוא מחליט מה לאכול. זה לא הרבה זמן - זה קצת יותר מדקה וחצי 😉

פנקס קבלות
פנקס קבלות

ידעתם כי בממוצע, מבקר במסעדה מבלה 100 שניות בהסתכלות על התפריט לפני שהוא מחליט מה לאכול. זה לא הרבה זמן – זה קצת יותר מדקה וחצי 😉 מכאן שאם אתם מתכננים תפריט למסעדה שלכם אתם צריכים להפיק את המרב עם תפריט מעוצב בצורה יעילה, וללא ספק בית דפוס מודיעין יעשה זאת בהצלחה מרובה. הדרך שבה אתם קובעים את התפריט ומארגנים את המנות שלכם משפיעה מאוד על תפיסת האנשים במסעדה. מאוד כדי לפרוס את התפריט כך שייראה, עדיף שתחליטו קודם כל על כל המידע הקריטי שיש לכלול. לאחר מכן קחו את המידע הזה שתפו את בעלי המקצוע של בית דפוס במודיעין ופרשו אותו. לאחר שעשיתם זאת, תוכל לראות כמה מקום נשאר לכם ולהחליט אם יש מספיק כדי לכלול מידע מיוחד כגון קישורים למדיה חברתית שמאוד נפוצה כיום ותתרום לא רק לסועדים אלה גם לפרסום של המסעדה שלכם.

בית דפוס במודיעין מקפיד על 6 כללי אצבע להדפסת תפריט מוצלחת

רוצים תפריט מוצלח, והכוונה שהסועדים שלכם יהנו מהעיון בו ויוכלו להחליט על המנה המתאימה להם ביותר? יש 6 כללי אצבע שכדאי להכיר וללא ספק בית דפוס במודיעין מקפיד עליהם:

 

השתמשו בטקסט תיאורי

לעורר את התיאבון של הלקוחות ולערוך את החושים שלהם עם תיאורים חיים של פריטי האוכל והשתייה. לדוגמה, במקום פשוט לומר שאתה מגיש 'פיש אנד צ'יפס עם אפונה', הפכו את זה ותגיד 'בקלה מטוגנת בבירה מצופה בציפוי קריספי, מוגש עם צ'יפס בטיגון משולש ואפונת גינה טרייה'. בנוסף על לפתות את הלקוח להזמין את האוכל, זה גם נותן למסעדה תחושה מקצועית ויוקרתית יותר.

 

צבעים מנוגדים

חלקים מסוימים בתפריט שלך, למשל כותרות הקטגוריות, המחירים והמבצעים המיוחדים צריכים להיות מודגשים בצבע מנוגד לגוף הטקסט הראשי. זה יגרום לתפריט להתבלט וגם ימשוך את הקורא למנות או עסקאות. בעת בחירת צבעי התפריט, קחו בחשבון את רמות האור בזמן השירות ואת עיצוב הפנים במסעדה. האם הטקסט יהיה גלוי בקלות? האם התפריט יתאים לעיצוב הפנים של הבניין או שיתנגשו?

 

לוגו וסלוגן

זה נשמע מובן מאליו, אבל ודאו שהלוגו והתפריט תואמים כולל צבעים, גופן, סגנון ומסר. אם זה לא תואם, אתם מעבירים מסר מבלבל ללקוחות וגורם למותג להיראות מבולגן ומפורק.

 

מאגר תמונות

השתמשו רק בתמונות ברזולוציה גבוהה בתפריט, אחרי שכל התמונות האלה ידגישו את מנות המפתח, הם יעוררו את הלקוח להזמין אותן ויציגו את כישוריו הקולינריים של השף. אל תשתמש בתמונות ברזולוציה נמוכה שכן אלו יתנו ללקוח את הרושם שאתם לא מקצועיים וזולים.

 

הדגישו את המבצעים 

למשוך תשומת לב למנות פרימיום או להצעות מיוחדות עם הדגשים, צבעים, חצים או מאפיינים דקורטיביים אחרים. זה לא רק יעודד את הלקוח להזמין את המנות האלה, אלא גם יפרק את התפריט כך שהוא לא כולו טקסט ויאפשר קריאה קלה יותר.