דף הבית טכנולוגיה בית חכם צופים במסך בזוית חדשה

צופים במסך בזוית חדשה

צפייה במסך הטלוויזיה בעידן הטכנולוגי של היום, אינה מזכירה את העבר בשום אופן. גם מסכי הטלוויזיה אינם נראים ומעוצבים באותה הצורה וכמו כן, גם מיקומו אינו קבוע. בעבר(לפני בערך כ-20 שנה), מסכי הטלוויזיה היו מאוד מסיביים גם אם הטלוויזיה הייתה קטנה. למסכי הטלוויזיה היה גוף גדול מאוד כך שהיינו זקוקים לרהיט חזק על מנת להצליח לשאת אותם זמן ממושך. מסכי הטלוויזיה של פעם בדרך כלל היו מוצבים במרכז הסלון או במרכזו של חדר השינה כאשר הם מוצבים על מזנון או שידה מסיבית שתפסה חלק נכבד במיוחד מהחלל עצמו. עם התפתחות הטכנולוגיה והכניסה של טכנולוגיות כמו הפלזמה וה-LCD, חוויית הצפייה התחילה להשתנות ומאז אינה מפסיקה. הטכנולוגיות החדישות אפשרו עיצוב של מסך טלוויזיה שטוח השוקל באופן משמעותי פחות ממסך בעל גוף גדול ומסיבי. כאשר מסך טלוויזיה שוקל פחות, האופציות להציב אותו במקומות שונים גדלות. זה נכון שניתן היה כבר לתלות מסכים בעבר אך הטכנולוגיות של היום מאפשרות לצופים תחושות וחוויות חדשות.

השפעת הזרוע לטלוויזיה

זרוע לטלוויזיה היא שם כולל של כל מיני זרועות המיוצרות בסוגים שונים. בעבר הכרנו את הזרוע ברקן שהייתה נושאת גם מסכים שאינם שטוחים אך היינו צריכים להזיז אותה לזוויות שונות באופן ידני. כיום קיימות אופציות נוספות כמו זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה. בואו נבין מהם היתרונות העיקריים של תליית המסך על זרוע:

  1. חסכון במקום: תליית המסך על זרוע לטלוויזיה מאפשרת לנו חיסכון במקום שלא תמיד ניתן היה להשיג בעבר. אם בעבר הרחוק היינו מוכרחים להניח את המסך על שידה, סיטואציה כזו היום ניתנת לפתרון. כאשר המסך תלוי,החלל לא יהיה עמוס כל כך ונוכל להציב אלמנטים או חפצים אחרים שבעבר לא היה עבורם מקום.
  2. נוחות: כאשר המסך תלוי על זרוע, בייחוד אם תלוי על זרוע חשמלית, הנוחות שנקבל היא בלתי מתפשרת. כאשר נשב על הספה או על המיטה ונשלוט בזוויות הצפייה באמצעות השלט רחוק, הצפייה תהיה מהנה מאי פעם.
  3. הגנה: כאשר המסך תלוי על זרוע ואינו עומד על שידה וחשוף לכל מיני מפגעים(בייחוד אם ישנם ילדים בבית שאוהבים לשחק בכדור), יהיה הוא מוגן. מסך מוגן ישרת אותנו במשך שנים רבות כיוון שישמור על איכותו טוב יותר.
  4. בקרה ושליטה: אם יש לכם ילדים בבית ובחדרם מסך טלוויזיה, תוכלו כעת לשלוט בתוכן ובזמן הצפייה שלהם כאשר לכם תהיה הגישה היחידה למסך באמצעות השלט רחוק.

פתרונות נוספים

זרוע לטלוויזיה היא רק חידוש אחד מיני רבים אשר משנה את כל מה שחשבנו על איכות הצפייה בטלוויזיה. בין שאר הטכנולוגיות המקדמות נוכל למצוא מעלית תקרה הנושאת את המסך ושניהם מותקנים יחד בתקרה ואינם מהווים כלל חלק מן החלל. חידוש נוסף הוא עמוד נירוסטה המאפשר את סיבוב המסך בזווית של 360 מעלות ועוד רבים וטובים.