דף הבית כותרות ראשיות צבע לרכב לפי מספר – התאמה מדויקת לצבע של המכונית שלך

צבע לרכב לפי מספר – התאמה מדויקת לצבע של המכונית שלך

כפי שאתם בוודאי יודעים ישנם אלפי גוונים של צבע לרכב בשוק שתוכלו לבחור מהם בעת רכישת רכב או בהתאמה אישית עם גוון שכבר יש לכם החלטה לגביו.

כפי שאתם בוודאי יודעים ישנם אלפי גוונים של צבע לרכב בשוק שתוכלו לבחור מהם בעת רכישת רכב או בהתאמה אישית עם גוון שכבר יש לכם החלטה לגביו. אבל מה לגבי אם המכונית שלך זקוקה לחלק חלופי, כמו פגוש חדש לאחר תאונה, צבוע בגוון הנכון על מנת  שיתאים לכלל הרכב?. בין אם הצבע שלך מתקלקל או שאתה צריך לצבוע מחדש את הרכב, אתה יכול במהירות ובקלות להתאים את הצבע שלך באמצעות בחירת צבע לרכב לפי מספר.

מהי הדרך הטובה ביותר לבחירת צבע לרכב לפי מספר?

הדרך הטובה ביותר להתאים את קוד הצבע של המכונית היא על ידי מעקב אחר קוד הצבע שצוין איפשהו על גבי הרכב באופן פיזי. אם אינך יכול לאתר את קוד הצבע, תוכל לבחור לחפש את קוד הצבע של הרכב שלך באמצעות היצרן, הדגם, השנה והצבע והתקשרות ליבואן או לחפש ברשת, אם ברצונך לבקש ייעוץ מקצועי בעניין, מכון פחחות בעל מוניטין יוכל לומר לך איזה צבע לרכב לפי מספר מתאים למכונית שלך, כמו גם לבצע את התיקון לצבע שלך ולהסיר שריטות או נזקים נוספים שקיימים.

מהו בעצם צבע לרכב לפי מספר?

צבע לרכב לפי מספר הוא בדיוק מה שהוא נשמע, המספר המשויך לצבע הרכב שלך. קודי צבע קיימים כך שאם שכבת הצבע זקוקה לתיקון, תוכל להתאים במהירות ובקלות את הצבע המדויק. ברגע שאתה יודע את הקוד של הרכב שלך זה קל למצוא צבע לרכב לפי מספר מתאים. אתה יכול למצוא צבע לרכב לפי מספר תואם את קוד הצבע שלך באינטרנט או בחנות חלקי רכב, אם כי ייתכן שהם יצטרכו להזמין אותו לחנות עבורך מכיוון שבדרך כלל אין על המדף את כל הגוונים הקיימים. רגע לפני שאתה ממהר לחפש ברשת או להטריח את עצמך לצבעי רכב תוכל לנסות ולמצוא בעצמך את הגוון הנכון. צבע לרכב לפי מספר יכול להיות במקומות הבאים:

צבע לרכב לפי מספר של המכונית שלך רשום איפשהו על המכונית שלך, אך היכן בדיוק נמצא קוד הצבע ישתנה מיצרן ליצרן. המקומות האפשריים למצוא את קוד הצבע של המכונית שלך יהיו:

 

  • משקוף דלת צד נהג
  • מגן שמש בצד הנהג
  • מתחת למושב הנהג
  • קונסולה מרכזית
  • תא הכפפות
  • על הרדיאטור
  • מכסה תא מטען
  • באר גלגל חילוף (המקום בו הגלגל מונח)