דף הבית עיצוב פרספקס איכותי בעלות משתלמת

פרספקס איכותי בעלות משתלמת

ללוחות פרספקס מחיר משתלם יותר ובשילוב עם שאר המאפיינים והיתרונות הבולטים של החומר, ניתן לייצר אלפי מוצרים ואביזרים המתאימים להמון תחומים שונים.

לוחות פרספקס
לוחות פרספקס

פרספקס איכותי בעלות משתלמת

על ידי השימוש בחומר הפרספקס ניתן לייצר המון מוצרים. לחומר פרספקס שלעתים נשמע עליו גם בשמות מסחריים אחרים כמו זכוכית אקרילית או פלקסי-גלאס, תכונות ומאפיינים ההופכים אותו לחומר מאוד פופולרי בקרב המון תעשיות וענפים שונים. כמות המוצרים ואביזרי עזר ומיגון שניתן לייצר מחומר הפרספקס באמת שבלתי אפשרי לספור כיוון שאפשר לייצר ממנו כמעט הכל. בין אם אלו חיפויים למבנים שלעתים הם בעלי יכולת בידוד, מוצרי אחסון לממתקים וסוגים שונים של מזון, מתקני תצוגה במאות גדלים וצורות שונות, אביזרי מיגון למכונות תעשייתיות וכלי רכב, שלטים עם תאורה ובלי תאורה, גופי תאורה, רהיטים והרשימה יכולה להמשך עוד הרבה. ובכן, איך יכול להיות שעל ידי השימוש בחומר אחד ניתן לייצר כל כך הרבה מוצרים שונים מיד נבין. בשורות הבאות אפרט על היתרונות השונים של חומר הפרספקס שמעניקים לו את היכולת הורסטילית להתאים לכל כך הרבה יישומים שונים.

מאפיינים יוצאי דופן לפרספקס

ראשית ניתן לומר שלחומר כמו פרספקס מחיר משתלם הרבה יותר כאשר משווים אותו ללוחות של חומרים אחרים ובייחוד כאשר מושווה אל לוחות הזכוכית. ההשוואה לזכוכית נעשית כיוון שלשני החומרים הללו מאפיין אחד בלבד המשותף לשניהם וזהו כמובן המראה החיצוני שלהם שנראה כמעט זהה. כל מוצר שמייצרים מחומר הזכוכית, ישתלם הרבה יותר לייצר מחומר הפרספקס. לוחות פרספקס הם קלים הרבה יותר מלוחות הזכוכית כי הם צפופים הרבה פחות ממנה. שנית, זכוכית יכולה להתנפץ לרסיסים ולפגוע באנשים מסביב בניגוד ללוחות הפרספקס שאינם נשברים וצריך מכה עם עצמה חזקה מאוד על מנת לגרום להם להישבר. העניין הזה הופך את חומר הפרספקס גם לבטיחותי הרבה יותר. לוחות פרספקס הם מאוד גמישים וזו הסיבה שניתן לייצר מהם כל כך הרבה אובייקטים שונים המסייעים לתחומים שונים. הפרספקס יודע להעביר אור ברמה של 90 אחוז ולכן נהנים לייצר מהם גופי תאורה שונים ושילוט המכיל בתוכו תאורה וגם שילוט שאינו מכיל תאורה כמו שלטי הכוונה למשרדים ועוד. פרספקס מתאים גם ליישומי חוץ שונים כיוון שאינו נשבר כמו שכבר הבנו אך בנוסף הוא עמיד בכל תנאי האקלים השונים ונשאר יציב ואיתן לכל אורך עונות השנה. מוצרים העשויים פרספקס מחזיקים שנים ושומרים על צורתם והכי חשוב, אינם מצריכים שום תחזוקה על בסיס קבוע. את הפרספקס ניתן לנקות בקלות על ידי שפריצר עם סבון ויחזור להיות נקי ויפה.

סוגים שונים של לוחות פרספקס

היתרון האחרון שבעצם סוגר יחד את כל היתרונות והמאפיינים הנהדרים של חומר הפרספקס היא העובדה שהלוחות מגיעים בהמון סוגים שונים. ישנם לוחות במגוון רחב של צבעים, גוונים, עוביים וטקסטורות שונות כך שבאמת ניתן לייצר ממנו כל העולה על דעתנו ולכן נחשב לחומר מאוד פופולרי בקהילת המעצבים והאדריכלים כי הפרספקס מאפשר להם לעוף עם הדמיון. לחומר הפרספקס יתרונות המשאירים חומרים רבים מאחור ולכל מוצר שעשוי ממנו הוא מעניק את האיכות המשתלמת ביותר.