דף הבית פנאי אוכל פיצה לא כמו שהכרנו

פיצה לא כמו שהכרנו

כולנו יודעים שמאכל הפיצה הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על כולם. אפשר לומר אולי שפיצה היא המאכל הפופולרי ביותר בעולם ומאז הומצאה לראשונה בנפולי שבאיטליה, היא הפכה למאכל מוביל בכל בית ובכל משפחה. ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של פיצה החל מהבצק המאפיין אותה. ישנן פיצות מאוד עבות כמו זו שנמצא בפיצה האט ואחרות עם בצק דק דק דק כמו שנמצא בפיצה עגבנייה. גם הטעמים של הבצק משתנים ונוכל למצוא בצקים מתוקים ובצקים מלוחים. עניין התוספות שמניחים מעל הפיצה הלך והתפתח בדיוק באותה הצורה. כיום ישנם אנשים שמאוד אוהבים להניח על הפיצות שלהם לא בהכרח ירקות. כיום נוכל למצוא אנשים מניחים על הפיצות שלהם אננס, תירס, פלפלים מאוד חריפים וכמויות כפולות של גבינה. זאת אומרת שאנשים מסוימים מאוד אוהבים את הפיצה כאשר היא מתוקה. ובכן, מה אתם אוהבים להניח על הפיצה שלכם, האם אתם מעדיפים מתוק או מלוח? בשורות הבאות אספר על סוגים שונים ואולי מעט לא קונבציונליים של סוגי פיצה.

איך עוד אפשר להכין פיצה

זה לא סוד שהעולם הולך ומתפתח וכיום ישנה מודעות גדולה ורבה יותר לגבי הדברים שאנחנו אוכלים. יחד עם זאת, אנשים היום אוהבים להעז יותר ולהתנסות בטעמים שבעבר היו פחות מקובלים. הנה כמה דוגמאות:

  • פיצה ללא גלוטן: ישנם לא מעט חולי צליאק ולכן לאט לאט אנחנו מתחילים לראות שניתן להכין כמעט את כל המאכלים האפשריים עם קמח ללא גלוטן. גם הפיצה נכנסת אל העולם הזה ונוכל למצוא כמה וכמה מקומות בעיר תל אביב, הרצליה ואחרות מקומות חדשים שנפתחים ומציעים פיצות ללא גלוטן.
  • פיצה כשרה: בארצנו הקטנטונת ישנם לא מעט אנשים השומרים כשרות. פיצה כשרה ברחובות היא מאכל שנוכל למצוא בקלות. בכל מקום בו ישנה אוכלוסיה רבה השומרת כשרות, נוכל למצוא מאכלים רבים ושונים המוגשים באופן כשר.
  • פיצה לקיץ: הקיץ באמת הולך ומתקרב וישנם מתכונים פשוטים ברחבי הרשת שיעזרו לכם להכין פיצות קלילות וטעימות. פיצות לקיץ בדרך כלל כוללות סוגים שונים של פירות השייכים לעונה. השילוב של הפירות עם סוגי גבינות שונות הופך את הפיצה למרעננת וקיצית.
  • פיצה שוקולד: פעם פיצה עם שוקולד הייתה נשמעת כמו מאכל מוזר מאוד. כשחושבים על זה, השילוב בין בצק ושוקולד הוא מהמושלמים שקיימים. מקומות המתמחים באפייה ומתוקים מציעים פיצה המשלבת סוגי שוקולדים שונים. זו בהחלט יכולה להיות חוויה.

אפשר להכין פיצה לבד

הכנת פיצה היא לא ממש משימה קשה אם עוקבים אחר כמה הוראות פשוטות ומדויקות. מה שנפלא באפיית פיצה לבד הוא היכולת להניח עליה בדיוק את מה שאנחנו אוהבים לאכול. אם אתם אוהבים אננס או פירות אחרים, שוקולד, עוגיות או אפילו מרשמלו, בבית הפרטי שלכם תוכלו לאפות את הפיצה המשוגעת ביותר אך את זו שאתם הכי אוהבים. למה אתם מחכים, קדימה לעבודה ובתיאבון!