דף הבית עסקים רכב עם איזה צבע צובעים את הרכב?

עם איזה צבע צובעים את הרכב?

לכל מי שמעוניין לצבוע את רכבו מחדש ואינו יודע כיצד יש לעשות זאת ואיזה צבע יהיה האיכותי והמומלץ ביותר, המאמר הבא יוכל לסייע ולספק מידע בסיסי לגבי צביעה מחודשת של הרכב. את צביעת הרכב תוכלו כמובן לבצע על ידי פנייה אל איש מקצוע העוסק ומתמחה בצביעת רכבים או שתוכלו לעשות זאת גם בעצמכם ובכך, לחסוך את עלות בעל המקצוע. צביעת הרכב היא אינה מסובכת כפי שלעתים אנשים נוטים לחשוב ועל ידי כמה שלבים פשוטים תוכלו לחדש את צבע הרכב שלכם בעצמכם. לפני שבכלל ניגע בכיצד מתחילים לצבוע את הרכב, חשוב מאוד שנבין עם איזה צבע אנחנו צריכים לצבוע אותו על מנת שיחזיק מעמד למשך שנים רבות, יגן על הרכב מנזקים שונים וכמובן שיהיה אסתטי ובגוון הנכון. ישנם לא מעט חברות המייצרות צבעם לרכבים אך בשביל לבחור את האיכותי ביותר, הצבע צריך לענות על מספר קריטריונים, כך נוכל לוודא שהוא אכן איכותי.

מה הופך צבע לאיכותי

אם כבר מתכננים לצבוע את המכונית מחדש ולרענן אותה, מומלץ מאוד לרכוש צבע לרכב איכותי המיוצר על ידי חברה מקצועית וותיקה בענף הרכב. הנה המאפיינים של צבע איכותי:

  1. עמידות – צבע איכותי לרכב צריך לספק הגנה לצבע וכתוצאה מכך, הגנה לפח הרכב. צבע איכותי יגן על המכונית מפני נזקים שונים כגון לשלשת ציפורים או חומרים חומצתיים אחרים.
  2. מזג האוויר: שמש – קרני השמש החזקות במהלך חודשי הקיץ עלולות לגרום לצבע הרכב לדהות במהירות ויתר על המידה. צבע איכותי יצליח לשמר את עצמו לאורך תקופות ארוכות מאוד.  גשם/ברד – צבע איכותי יגן על צבע הרכב גם כאשר בחוץ סוער ויורד שלג או ברד.
  3. אסתטיקה – צבע לרכב מוכרח להיות איכותי על מנת להעניק את הברק האסתטי של הרכב כאשר הוא יוצא לראשונה מהחברה. צבע איכותי יודע לשמר את איכותו וכתוצאה מכך, האסתטיקה נשמרת למשך זמן רב.

צבעי CHAMELEON הם בין צבעי הרכב הטובים והידועים בענף. כאשר צובעים רכב עם אחד מהגוונים של קמליון הצביעה מתרחשת בשלושה שלבים. השלב הראשון הוא צביעת הרכב בצבע שחור בסיס. בשלב השני צובעים את הרכב בגוון הרצוי ובשלב השלישי, צובעים את הרכב בגוון שקוף על מנת להעניק לו מראה פנינה המאפיין את כל צבעי החברה. צבעי קמליון מעניקים לרכב גם אסתטיקה מיוחדת במינה וכמובן מעניקים לצבע הרכב איכות בלתי מתפשרת.

צביעה עצמאית

על מנת לצבוע את הרכב לבד, ראשית וודאו שהוא ללא נזקים ונקי. רק בשלב הזה סמנו את החלקים אותם תרצו לצבוע בעזרת סרטי הדבקה מיוחדים. כמובן שאין צורך בסרט הדבקה אם אתם מעוניינים לצבוע את הרכב כולו. בשלב הזה תשתמשו בספריי צבע לרכב של חברת קמליון. את הריסוס אתם עושים במרחק של 25 ס"מ לפחות מפח הרכב ובתנועות של ימינה ושמאלה כאשר היד מחקה את תנועת פרי הבננה. צביעה זו מבטיחה צביעה איכותית ומלאה. המתינו שהצבע מתייבש, בצעו בקרה ואם הרכב זקוק לצביעה נוספת, חזרו על התהליך בשנית. הניחו שוב לצבע להתייבש והרכב שלכם מוכן ורענן.