דף הבית עיצוב נעים להכיר: מעצבי בגדי נשים מובילים שמשנים את המשחק

נעים להכיר: מעצבי בגדי נשים מובילים שמשנים את המשחק

אופנה היא תעשייה שמתפתחת ללא הרף, ו מעצבי בגדי נשים הן בחזית הכול. מיצירת עיצובים חדשניים ועד לפריצת הגבולות של מה שנחשב אופנתי, המעצבים האלה משנים את המשחק.

אופנה היא תעשייה שמתפתחת ללא הרף, ו מעצבי בגדי נשים הן בחזית הכול. מיצירת עיצובים חדשניים ועד לפריצת הגבולות של מה שנחשב אופנתי, המעצבים האלה משנים את המשחק. להלן כמה מהשמות המובילים בעולם אשר מתהדרים במקצוע מעצבי בגדי הנשים. השמות המובילים שעושים סנסציה בתעשייה.

 

סטלה מקרטני: מעצבת בריטית הידועה במחויבותה לקיימות, מקרטני נמצאת בחזית האופנה הידידותית לסביבה מאז שהשיקה את הלייבל בעל השם שלה בשנת 2001. העיצובים שלה אופנתיים ומתוחכמים, אך עם טוויסט ייחודי שגורם להם להתבלט. הקהל.

פיבי פילו: פילו היא מעצבת בריטית שעבדה עבור כמה מהשמות הגדולים ביותר באופנה, כולל קלואי וסלין. העיצובים שלה מאופקים אך אלגנטיים, והיא ידועה בתשומת הלב שלה לפרטים ובשימוש בבדים יוקרתיים.

גבריאלה הרסט: הרסט ילידת אורוגוואי היא חדשה יחסית בתעשיית האופנה, אבל הלייבל בעל השם שלה זכתה במהירות לעוקבים הודות למחויבותה לקיימות ולשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. העיצובים שלה מינימליסטיים אך מתוחכמים, תוך התמקדות בצלליות נצחיות ואומנות איכותית.

Maria Grazia Chiuri: כמנהלת האמנותית הראשונה של דיור, Chiuri עושה היסטוריה בתעשיית האופנה. העיצובים שלה נשיים ורומנטיים, עם דגש על דיטיילים מורכבים ובדים מעודנים.

עלייתן של מעצבי בגדי נשים המעצבות בגדי רחוב

 

בגדי רחוב כבר מזמן מזוהה עם מעצבים גברים, אבל בשנים האחרונות נשים עושות לעצמן שם בתעשייה. הנה כמה שמות של מעצבי בגדי נשים המעצבות בגדי רחוב שכדאי לכם לשמוע עליהן:

 

מלודי Ehsani: היא מעצבת מלוס אנג'לס הידועה בעיצובים הנועזים והצבעוניים שלה. כמרבית מעצבי בגדי נשים גם התווית שלה כוללת הכל, החל ממרכיבים בסיסיים של בגדי רחוב כמו קפוצ'ונים וחולצות טריקו ועד לפריטים מוגבהים יותר כמו בלייזרים ושמלות.

הרון פרסטון: פרסטון הוא מבחירי מעצבי בגדי נשים ומעצב בניו יורק ממובילי מעצבי בגדי נשים ששיתף פעולה עם כמה מהשמות הגדולים באופנה, כולל נייקי ואוף ווייט. העיצובים שלה מושפעים מתרבות הרחוב וכוללים גרפיקה נועזת וטקסטורות ייחודיות.

ושתי קולה: קולה הוא אמן ומעצב רב פנים שעבד עם מותגים כמו נייקי ופומה. העיצובים שלה מושפעים מאהבתה לבגדי רחוב ותרבות ההיפ-הופ וכוללים צבעים עזים והדפסים גרפיים.

ביאנקה צ'אנדון: צ'אנדון היא מעצבת בניו יורק הידועה בעיצובים המינימליסטיים אך המסוגננים שלה. הלייבל שלה כולל הכל, החל מ-Ties גרפי ועד בלייזרים מחויטים, והכל עם התמקדות באומנות איכותית וסגנון נצחי.

מעצבי בגדי הנשים המובילים לאופנה במידות גדולות

במשך זמן רב מדי, תעשיית האופנה הזניחה נשים במידות גדולות, אבל יבול חדש של מעצבים משנה זאת. הנה כמה ממעצבי בגדי הנשים המובילים לאופנה במידות גדולות:

כריסטיאן סיריאנו: סיריאנו היה אלוף בגיוון ובהכללה בתעשיית האופנה מאז שהשיק את הלייבל שלו בשנת 2008. העיצובים שלו זוהרים ומתוחכמים, תוך התמקדות בצלליות מחמיאות ובצבעים נועזים.

אשלי גרהם: הדוגמנית אשלי גרהאם השתמשה בפלטפורמה שלה כדי לתמוך בחיוביות הגוף והכלה בתעשיית האופנה. שיתוף הפעולה שלה עם PrettyLittleThing כולל מגוון של פריטים מסוגננים ובמחיר סביר לנשים במידות גדולות.

Eloquii: Eloquii הוא מותג אופנה במידות גדולות המוקדש ליצירת בגדים מסוגננים ואופנתיים לנשים במידות 14 עד 28. מעצבי בגדי נשים מקפידים על העיצובים שלהם נשיים ושובבים, תוך התמקדות בצלליות מחמיאות וחומרים איכותיים.