דף הבית בנייה ושיפוצים כלי עבודה נייר דבק דו צדדי, לא תאמינו כמה הוא שימושי

נייר דבק דו צדדי, לא תאמינו כמה הוא שימושי

יש לא מעט סוגים של ניירות דבק, לכל אחד מהם יש שימוש וייעוד, לא אחת ניתן להשתמש עם נייר הדבק למגוון שימושים. יחד עם זאת נייר דבק דו צדדי הינו בעל מגוון עצום של שימושים.

סרטי הדבקה
סרטי הדבקה

יש לא מעט סוגים של ניירות דבק, לכל אחד מהם יש שימוש וייעוד, לא אחת ניתן להשתמש עם נייר הדבק למגוון שימושים. יחד עם זאת נייר דבק דו צדדי הינו בעל מגוון עצום של שימושים. תוכלו להדביק עם נייר דבק דו צדדי אין ספור חומרים ועל מגוון של משטחים. יש כאלו המיועדים להדבקה עמידה במשאות כבדים ואחרים יהיו עמידים לחום. נייר דבק דו צדדי הינו שימושי מאוד וניתן לפגוש אותו בתעשייה ובמגזר הפרטי. גם החומרים מהם עשוי נייר הדבק מגוונים, אמנם השם הגנרי הוא "נייר דבק" אך בפועל יש כאלו המבוססים על סיליקון, בד, אקריל ועוד.

נייר דבק דו צדדי והתועלת שלו לבעלי מקצוע

רובינו מכירים נייר דבק דו צדדי באופן השימוש הסטנדרטי שלו שבו מצמידים צד אחד למוצר מסויים ואת הצד השני מדביקים כמו מתלה לבגדים, מתלה מגבות או אפילו מתקן לנייד שלנו ברכב אולם יש לא מעט שימושים בתעשייה עם נייר דבק דו צדדי שמחייב מוצר איכותי בעל יכולת היצמדות מעולה, כך למשל אם נרצה לתלות מדפים במקלחת נוכל לעשות שינוש עם נייר דבק דו צדדי מבוסס סיליקון, עמיד במים בעל כושר הדבקה חזק במיוחד. בנוסף נוכל לתלות מראות קטנות, תמונות, וכל דבר שאנו רוצים לקבע ללא מסמרים או ברגים. נוכל לראות שימוש נרחב עם נייר דבק דו צדדים בבתי דפוס, בתי עסק, בתים פרטיים ועוד. חשוב מאוד לציין מה הייעוד ומה אתם רוצים להדביק וכמובן לשים דגש על המשקל שהדבק אמור לשאת, ככל שמשקל המוצר המודבר כבר יותר כך תצטרכו נייר דבק דו צדדי חזק יותר.

 

היכן קונים נייר דבק דו צדדי?

ובכן כמעט בכל חנות לחומרי בניין או ציוד משרדי מוכרים נייר דבק דו צדדי אולם חשוב לציין כי לא בהכרח מה שהם מוכרים מתאים לצורך שלכם ועל כן חשוב שתציינו בדיוק מה הצורך שלכם על מנת שתבחרו את נייר דבק דו צדדי שהכי מתאים עבורכם. קחו בחשבון שגם מיקום ההדבקה הינו משמעותי ועל כן הדבקה שנמצאת במקום לח שונה מהדבקה במקום חם מאוד. לכל ייעוד יש להתאים את הנייר דבק דו צדדי שלו. תוכלו תמיד להתייעץ  עם בעל המקצוע באשר להתאמת ההדבקה לסוג הדבק ובכך תקטינו את הסיכוי שהמוצר אותו הדבקתם יפול לרצפה.