דף הבית עסקים מיגון ואבטחה מתי נזמין פורץ כספות?

מתי נזמין פורץ כספות?

מיהו פורץ כספות ומתי נזמין את שרותיו זוהי שאלה מצוינת והיא מיועדת לכל מי שיש ברשותו כספת. שרות פריצת כספת הוא שרות מיוחד שניתן על ידי חברות המתמחות בענף וכחלק מהשירותים השונים שלהן מציעות גם שרות פריצת כספת מקצועי. ובכן, מדוע שנזדקק לפורץ כספות? ישנן לא מעט סיבות שפורץ מקצועי הוא הפתרון היחיד שיכול להציל את המצב. פורצי כספות הם אנשי מקצוע לכל דבר, הם למדו ורכשו ניסיון בפריצה של כל סוגי הכספות השונות והם היחידים שיכולים לבצע את המשימה בצורה שלא תסב לכספת נזק נוסף. אם יש ברשותכם כספת, אין זה משנה עד כמה היא איכותית, כל כספת עלולה לעשות בעיות במידה ולא מטפלים בה כראוי. חברות המספקות שרותי פריצה מציעות גם כספות איכותיות למכירה, שרות הובלת כספות מיעד ליעד, תיקון כספות וכמובן תחזוקה. בשורות הבאות אפרט על סיטואציות שונות שתצרכנה הזמנה של בעל מקצוע מתאים. זכרו שמנעולן הוא אינו פורץ כספות ולפורץ מוסמך ישנה תעודת הסמכה.

בסיטואציות הבאות הזמינו בעל מקצוע

כספת הינה מוצר מתוחכם, על אחת כמה וכמה אם היא משוכללת. על מנת לפרוץ אותה דרושים כישורים מיוחדים ולכן אם מצאתם את עצמכם במצבים הבאים, הזמינו פורץ כספות:

  1. ניסיון פריצה: אין מה לעשות, פעמים רבות גנבים ינסו לפרוץ את הכספת שלנו. גם אם הכספת עמדה בניסיון הפריצה, השימוש בכלי עבודה שאינם מתאימים עלולה להזיק למנגנון וכתוצאה מכך הכספת תסרב להיפתח. זכרו, הכספת כבר ניזוקה, רק בעל מקצוע ידע להשיבה לפעולה ללא נזק נוסף.
  2. איבוד מפתח: לעתים כספות ננעלות על ידי מפתח כפול שיניים. במידה והמפתח אבד או נגנב, אל תנסו לפרוץ את הכספת בעצמכם, סביר להניח שאתם לא תצליחו לפתוח אותה ורק תזיקו לה יותר מה שבסופו של דבר יעלה את עלויות התיקון והפריצה.
  3. חוסר בתחזוקה: כספות איכותיות ככל שתהיינה, זקוקות לתחזוקה מדי פעם, כל כספת וההוראות שלה. כספת שלא תעבור תחזוקה בכלל עלולה לסרב להיפתח. בתהליך התחזוקה המנגנונים השונים עוברים שימון ומחזקים את הברגים של הכספות השונות. תדאגו לכספת שלכם.
  4. עודף תכולה: לכל כספת וכספת ישנו עומק ספציפי ומדויק. דחיסת יתר של רכוש או חפצים שונים עלולה לתקוע את הדלת הראשית של הכספת. כאשר אתם רוכשים את הכספת, וודאו שהגודל שלה מתאים ומספיק.

אל תתפשרו!

אם הכספת שלכם אינה נפתחת מאחת הסיבות אותן ציינתי או מכל סיבה נוספת, אל תנסו לפרוץ אותה בעצמכם או באמצעות בעל מקצוע שאינו מתאים. אל תתביישו לבקש מבעל המקצוע שאתם מזמינים להראות לכם תעודת הסמכה המציינת את יכולותיו השונות לפרוץ את סוגי הכספות השונות. באופן הזה אתם שומרים על הכספת שלכם מנזק נוסף. על מנת לפרוץ כספת, צריך להכיר את הסוג שלה, סוג המנגנון וכיצד יש לגשת לטפל בכל אחת על מנת להשאיר אותה עם מינימום של נזק.  בנוסף, על בעל המקצוע לדעת איך להשיב אותה לפעולה בזמן הקצר ביותר.