דף הבית בנייה ושיפוצים ציוד צביעה מתי יש שימוש עם צבע לאוניות?

מתי יש שימוש עם צבע לאוניות?

אוניות הן כלי תחבורה נפוץ אך למרות זאת אינן קלות לתפעול. ספינות נוטות להיפגע ולהישרט ולסבול מפגמי צבע מכל מיני סיבות והעיקרית שמבניהן היא השהייה הממושכת במים. המים גורמים להתקלפות הצבע של הספינות ויוצרות צורך בצבע לאוניות. אם הגעתם למצב שאתם זקוקים לצבע לספינות, ישנן כמה אפשרויות לכך. במידה והאוניה שלכם אינה חדשה לגמרי בוודאי כבר התנסיתם בצביעת האוניה וכנראה שיש לכם את הדרך שלכם. אך למרות זאת נסו לקרוא את כל המאמר ואולי דעתכם תשתנה.

מאמר זה יציג לכם את הדרכים הפופולאריות ביותר בצביעת אוניה ואת היתרונות והסרונות שבכל אחת.

אז מהם הסוגים השונים של צבע לאוניות?

כפי שצויין במאמר קודם לכן, אוניה היא כלי שכל הזמן נוצר בו צורך בשימוש עם צבע לאוניות. צבע לאוניות יכול לבוא בכל מיני דרכים ושיטות שונות אך היום נציג לכם רק את חלקן. חשוב לציין שטיפול באוניה הוא הרבה יותר מרק צביעה ולמרות זאת היום נתמקד בצביעה בלבד אף על פי שהוא שלב אחד מיני רבים. אז השלבים לצביעת אוניה הם:

  • שיטה ראשונה- השיטה הזו היא השיטה המשומשת ביותר לאורך השנים ולא לחינם. שיטה זו עונה על כל הקריטריונים ואם אתם מוכנים להשקיע מעצמכם למען מטרה זוהי השיטה המושלמת עבורכם. בשיטה זו מתבצע שימוש בכלים נפוצים כגון מברדת צבע, רולר ןדלי צבע. עבודה זו מלווה שיותר השקע משאר השיטות, בכמה דרכים. הדרך הזאת יקרה יותר ודורשת יותר מאמץ פיזי מכיוון שעליכם לצבוע את כל החלקים לבד, זאת אומרת שאם אתם לא רוצים לבזבז הרבה וכסף ואתם לא מעוניינים בעבודה פיזית קשה השיטה הבאה תתאים לכם יותר.
  • שיטה שניה- השיטה השניה שונה בתכליתה מהשיטה הראשונה והיא השיטה החדשה המתדקמת יותר והמוכרת פחות. שיטה זו אינה דורשת מאמץ רב או כסף וישנם אנשים שימצאו בכך הנאה. אם עד עכשיו לא ניחשתם, שיטה זו היא צביעה בעזרת ספריי צבע. ספריי הצבע מגיע במגוון עצום של גימורים, צבעים, וכל ספריי מיועד לחומר אחר. שיטה זו אינה מלכלכת במיוחד ולא עולה הרבה כסף. נשמע כמו השיטה האידיאלית. נכון? אז זהו, שלא בהכרח. כמו שציינו קודם, לכל שיטה ישנם חסרונות ובמקרה הזה הם משמעותיים. ספריי צבע מיועד לצביעת חלקים קטנים. ספריי אינו מכיל כמו גדולה של צבע כמו דלי מלא בצבע. אז אם תכננתם לצבוע חלק גדול  מהספינה, הגיע הזמן לשנות תכניות.

אז לאחר ששמעתם על שני הדרכים העיקריות ועל החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן נדבר על כיצד נבחר את הצבע שמתאים לנו.

איך נבחר את שיטת הצבע לאוניות?

אז איך נבחר את שיטת הצביעה הטובה ביותר בשבילנו? לאחר שהצגנו את הדרכים השלב האחרון הוא פשוט והוא להתייעץ עם איש מקצוע שלו תספרו את מטרתכם והוא יכוון אתכם ויעזור לכם במציאת הצבע המושלם.