דף הבית עסקים מערכת מאנדיי הארגון שלכם מוכן לזה?

מערכת מאנדיי הארגון שלכם מוכן לזה?

ללא ספק בשנים האחרונות אין אף ארגון או עסק שמכבד את עצמו שלא שמע או התוודע אל מערכת מאנדיי. להבדיל ממערכות CRM אחרות מערכת מאנדיי שינתה את פני הדברים מהקצה אל הקצה. שילוב של ניהול ובקרת לקוחות עם מערכת ניהול משימות ופרויקטים הפך את המערך הארגוני בכלל ואת ההתנהלות מול הלקוחות בפרט על פיו ולא סתם מיליוני משתמשים בארץ ובעולם בחרו להתנהל עם מערכת מאנדיי.

ללא ספק בשנים האחרונות אין אף ארגון או עסק שמכבד את עצמו שלא שמע או התוודע אל מערכת מאנדיי. להבדיל ממערכות CRM אחרות מערכת מאנדיי שינתה את פני הדברים מהקצה אל הקצה. שילוב של ניהול ובקרת לקוחות עם מערכת ניהול משימות ופרויקטים הפך את המערך הארגוני בכלל ואת ההתנהלות מול הלקוחות בפרט על פיו ולא סתם מיליוני משתמשים בארץ ובעולם בחרו להתנהל עם מערכת מאנדיי. אחת השאלות שנשאלות על ידי לא מעט מבעלי העסקים היא איך באמת מערכת מאנדיי יכולה לחולל שינוי עד כמה באמת ההתנהלות תשתנה ותתיעל מול הלקוחות מבחינת ההתנהלות הכספית, המשימתית והשיווקית.

 

מערכת מאנדיי משדרגת לכם את הארגון

אם אתם בעלי עסק או ארגון שעובד באופן שוטף מול לקוחות, אתם בוודאי יודעים ומכירים את ההתנהלות מול כלל הגורמים. החל מהשיווק ללקוח, המכירה, מעקב אחר ההזמנה, משלוחי מייל תודה, שיווק מחדש ועוד. כל אלו נעשו בצורה יחידנית ועדיין נעשים. לא מעט בתי עסק שמין ביומן תזכורת להתקשר למוביל, או לבדוק מלאים אצל הספק. אולם בזכות מערכת מאנדיי מרבית אם לא כל הפעולות מתבצעות בצורה אוטומטית לגמרי, הרי זו גדולתה של מערכת מאנדיי להיות דינמית ועצמאית כאחד. כך למשל לקוח ביצע רכישה, מקבל הודעת תודה אוטומטית, ובו בזמן כבר המלאים נבדקים, חברת השילוח מעודכנת והמוצר בדרך ללקוחל עם מכתב תודה. וכמובן שהמערכת בצורה אוטומטית מתכתבת עם הלקוח לבקרת שביעות רצונו. אלו רק קצה המזלג של יתרונות מערכת מאנדיי. ואם חשבתם לעצמכם שכל כך הרבה טכנולוגיה מחייבת ידע ומיונות מחשבים אז הריני לחדש לכם כי מערכת מאנדיי ידידותית למשתמשים בצורה מדהימה. ההבנה של אופן ביצוע הפעולות פשוטה מתמיד. 

 

על השילוב המנצח של מערכת מאנדיי

כאמור מערכת מאנדיי משלבת בין ניהול ומעקב אחר הלקוחות לבין בקרה ומעקב אחר משימות בארגון. למעשה בזכות מערכת מאנדיי אתם מאפשרים לאנשי המכירות סדר וארגון שבסופו של יום מוביל אותם להצלחה, והצלחת סוכני המכירות היא ההצלחה שלכם. ולכן, כאשר סוכני המכירות שלכם יקבעו לעצמם יעדים מערכת מאנדייתעזור להם לעמוד בהם, קשרי הלקוחות ישתפרו פלאים גם בזכות המערכת וגם בזכות הדרבון של סוכני המכירות לבניית מערך קשרי לקוחות. דבר נוסף שהוא אחד היתרונות הגדולים והבולטים של מערכת מאנדיי הוא ה "יישור קו" כולם מדברים באותה שפה, כלומר שהמערכת מאפשרת תקשורת מובנת בין כלל עובדי הארגון, וכך אנשי הלוגיסטיקה מבינים את סוכני המכירות שמבינים את אנשי הרכש וכן הלאה.