דף הבית טכנולוגיה בית חכם מסך תלוי משפיע על עיצוב החלל

מסך תלוי משפיע על עיצוב החלל

כיצד מסך תלוי יכול להשפיע על עיצוב החלל, בכך נעסוק במאמר הבא. כיום מסכי הטלוויזיה ברובם מיוצרים ומעוצבים בצורה שטוחה. בעבר מסכי הטלוויזיה שלנו היו מסיביים ככל שהיו גדולים יותר. למסך הטלוויזיה היה גוף עצום ומסיבי שלעתים נשיאת מסך טלוויזיה בעל אינץ' גדול הייתה דורשת כמה אנשים על מנת להכניסו ולהציבו בבית, במשרד או בכל מקום אחר. בימים שלנו כל הטלוויזיות הן שטוחות ומה שממשיכה להתפתח היא הטכנולוגיה בהן הן משדרות בין אם זו פלזמה, LCD או 4K. בעקבות השינוי הגדול במסכי הטלוויזיה, כך השתנו גם אביזרי התמיכה במסך והם התחילו להתפתח ולהשתכלל בהתאם. לכל מי שמעוניין לתלות את מסך הטלוויזיה שלו או להציבו באופן שונה, כדאי לדעת שישנן לא מעט אופציות שונות. בשורות הבאות אציג כמה דוגמאות קטנות לכיצד אפשר לתלות את מסך הטלוויזיה, אילו יתרונות נקבל ממתקני תלייה ומהם המאפיינים שלהם. חשוב לציין שאת התקנת המתקנים הללו ללא יוצא מן הכלל מורשים לבצע רק אנשי מקצוע מטעמי בטיחות.

כיצד תולים את המסך

כמו שהתחלתי לציין, את המסך ניתן לתלות בכל מיני אופציות שונות המתאימות ומעצימות את את חוויית הצפייה בכמה רמות שונות. הנה כמה דוגמאות לאופנים בהם תוכלו כיום לתלות את מסך הטלוויזיה שלכם:

  • סטנד נירוסטה: סטנד נירוסטה או עמוד נירוסטה אם תרצו, היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר של אדריכלים ומעצבי הפנים. עמוד נירוסטה מאפשר למסך לנוע בזווית רוחבית של 360 מעלות. ישנם כל מיני סוגים של עמודים, כאלה המותקנים מהתקרה, מהרצפה ואף לכל האורך בין רצפה לתקרה. נירוסטה היא חומר חזק ועמיד בפני מזיקים ומים ועל המראה שלה קשה להתווכח. סטנד נירוסטה לתליית המסך יהפוך כל חלל למודרני ויוקרתי.
  • מעלית מרהיט: מעלית מרהיט היא אינה מתקן תלייה אלא מתקן אחסון עיצובי. המעלית בעצם מותקנת בתוך רהיט שנרכש כפי שהוא או כזה שעוצב בהזמנה אישית. המסך מוסתר בכל עת ורק כאשר נרצה לצפות במסך, על ידי לחיצה על השלט רחוק, מעלית הרהיט תתחיל לחשוף את המסך עד לזווית הרצויה. מתקן זה מאפשר טכנולוגיה משוכללת ומפתיעה המעניקה הגנה טובה למסך ונוחות ברמה גבוהה יותר.
  • זרועות חשמליות: זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה תשפיע גם על הסגנון העיצובי של החלל וגם תעניק לכם נוחות שמעולם לא חוויתם. כאשר המסך תלוי על
  • זרוע חשמלית, נוצר חיסכון משמעותי בחלל לחפצים אחרים או שניתן להשאיר את החלל מינימליסטי ומאוורר. זרוע חשמלית מאפשרת זוויות צפייה שונות כך שאתם אלו שתחליטו על התנוחה הנוחה לכם ביותר

כיצד מומלץ לבחור

אלה היו רק כמה דוגמאות מתוך המגוון הגדול של מתקנים ואביזרים שונים לתלייה והצבה של מסכי הטלוויזיה שלנו. לרכישת מוצר איכותי שיכלול גם התקנה איכותית, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפתרונות אודיו-וידאו לקבלת ייעוץ והכוונה בבחירת המתקן היעיל והמוצלח ביותר עבור החלל שלכם.