דף הבית בנייה ושיפוצים מהו תדלוק שטח?

מהו תדלוק שטח?

תדלוק שטח הינו תדלוק בחירום. כאשר אתם נתקעים בשטח ואיך לכם דרך חילוץ אלא רק דלק, תדלוק שטח הינו הפתרון המושלם בשבילכם. מטרת תדלוק שטח הינה להעביר דלק ממקום למקום בכמות הנדרשת. בדק את הכמות  לפני הזמנת תדלוק שטח ואל תזמינו כמות סולר בדיוק כמה שאתם צריכים, עדיף קצת יותר גם כדי שלא תתקעו שוב ותוכלו לחזור הביתה, וגם כדי שהסולר יוכל להגיע עד אליכם ועוד שישאר לכם כדי להיחלץ. תדלוק שטח מסייע לכם, אך צריך גם להתחשב באיכויות השונות ולא להתפשר על כל סולר. לכל סולר צריך שתהיה איכות גבוהה. לכל סולר איכות אחרת אך צריך להעדיף לקחת את האיכות ההכי גבוהה ומתאימה לכם. ככל שתתפשרו על האיכות, גם התוצאות יהיו במידה וזה יבוא לידי ביטוי בביצועי הרכב שלכם. בנוסף לכך, רצוי לציין שהזמינות מאוד יעילה. תדלוק שטח מגיע בזמן הכי קצר שיש וזהו יתרון מעולה. ניתן להוסיף שחיסכון בכסף הוא פרמטר חשוב שלא ניתן לוותר עליו. תדלוק השטח הינו זול ויעיל ועדיף על פני הזמנת גרר.

מי יכול לבצע תדלוק שטח ולמה?

כדי לבצע תדלוק שטח, רצוי ומומלץ להיעזר בבעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון. מתדלק שעבר הכשרה הוא מיומן, בעל ניסיון רב בתחום זה, והוא יודע להתמודד עם כל הבעיות בתחום, להתמודד עם כל תנאי הדרך, ומבין ושולט היטב במאורע. אם תנסו לתדלק בעצמכם, רוב הסיכויים שזה לא יצלח, ויכול להיגרם נזק , ולכן רצוי לעשות זאת עם מישהו מקצועי, שהמומחיות שלו זה תדלוק בשטח. יש לא מעט סיבות לביצוע תדלוק שטח כאשר לרוב הבולטות שבהן הן מחסור פתאומי בדלק או אספקת סולר לאתרי בנייה המרוחקים מנקודות תדלוק. כדאי לקחת בחשבון כי תדלוק שטח אינו דבר שיש להקל בו ראש ויש לא אחת מקרים עם בעיית נגישות המחייבים בעלי מקצוע מיומנים. מחסור בדלק או סולר יול לקרות בזמן נסיעת שטח או טיול ואף באמצע יום עבודה כאשר נגמר הסולר בכלי העבודה שלכם (טרקטור, גנרטור וכדומה) או לחילופין אם אתם נמצאים באתר בנייה הרי שכדאי שתתקינו צובר סולר שיתן לכם מענה מיידי למחסור. 

ההמלצה שלנו

לסיכום, כמו שאמרנו, תדלוק שטח הוא יעיל, חוסך כסף וזמן, זמין, ויחד עם זאת חייב להיות ומקצועי.  תדלוק שטח יעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר וישמש אתכם בין אם אתם נמצאים במצב חירום או אם אתם צריכים אספקת סולר שוטפת לשטח. חשוב לקחת בחשבון כי חברת תדלוק שטח צריכה להיות מיומנת ובעלת אמצעים רק כך שאורך הטיפול יקח פחות זמן והתוצאה תהיה עם מינימום נזקים, למרות שכמו שציינו, ברוב המקרים תדלוק שטח הוא מורכב שמחייב ידע וניסיון. מומלץ שתוודאו עם חברת התדלות ותתאמו איתה ציפיות, הסבירו את מיקום האספקה, מה רמת הנגישות וקחו בחשבון כי רק רכבים בעלי יכולת העברה כמו רכבים 4×4 וכדומה. אל תקלו ראש ותתפשרו על איכות הסולר בנוסף על שירותי התדלוק זה רק יכול לבוא לרעתכם מכיוון ששימוש בסולר בעל איכות ירודה יגרום לנזק למנוע של הרכב או לכלי העבודה שלכם. אנו ממליצים לכם להשתמש בתדלוק שטח של חברה מוכרת וידועה שיש לה המלצות מלקוחות נוספים.