דף הבית בנייה ושיפוצים מהו אקדח סיכות?

מהו אקדח סיכות?

כל אחד העוסק בתחום הנגרות, מקצועי או לא, יודע שאחד מכלי העבודה החשובים ביותר הוא אקדח סיכות. אקדח סיכות הוא מושג כללי לכלי אשר משמש אנשים רבים. אקדח סיכות כשמו הוא, "יורה" סיכות. ישנם סוגים רבים של אקדחי סיכות וכל אחד מהם משמש למטרה אחרת ופועל בצורה שונה. אחד פועל על אוויר, אחד על חשמל או בצורה מכנית. מאז תחילת השימוש באקדח סיכות בקרב הנגרים והרפדים הביצועים של שניהם השתפרו בצורה משמעותית. ניקח לדוגמה את הרפדים, בעבר, לפני השימוש בפתרונות כאלה ואחרים לריפוד, על הרפד היה לרפד את הרהיט בעצמו, ותהליך זה היה לוקח זמן רב. פרק זמן שהיה מגיע אף לשבועות שלמים. על מנת להקל על כך, אקדחי הסיכות נכנסו לתמונה. בעזרת אקדח סיכות הרפד יכול להכפיל ולשלש את התפוקה. כתוצאה מכך מחירי הרהיטים צנחו.

כמה סוגים של אקדחי סיכות קיימים?

אקדח סיכות הוא שם כולל למכשיר המשומש אצל אנשים העוסקים בתחום הנגרות או הריפוד ובכך הביא להישגים בתחום. אך חשוב לזכור כי אקדח סיכות הוא שם כולל ונגר המחבר שני עצים לא ישתמש באותו אקדח שמשתמש רפד שמחבר בין שני בדים. לאקדחי סיכות ישנם כמה סוגים, וכל סוג משמש למטרה אחרת ובשימוש על ידי בעל מקצוע אחר. ישנם המון סוגים של אקדחי סיכות אבל הסוגים הנפוצים ביותר הם אקדח סיכות חשמלי, המופעל על ידי חשמל ויותר נייד וקומפקטי מהשאר, וכיוצא מכך אקדח סיכות זה הוא המושלם עבור בעלי מקצוע שזזים ממקום למקום עם הציוד שלהם. החיסרון העיקרי של אקדח סיכות זה הוא שהוא מופעל על חשמל.הסוג השני הוא אקדח סיכות פנאומטי, בעל כוח רב המתאים לעבודות מקומיות. אך גדול פיזית וקשה להזיז אותו ממקום למקום, מבלי להתחשב בעובדה הוא מצריך מדחס אוויר צמוד אליו כל הזמן. הסוג השלישי הוא אקדח סיכות משולב, שבשימור בעיקר אצל רפדים מכיוון שהוא משלב בתוכו מסמרים שהם עיקר העבודה של הרפדים. עכשיו לאחר שפירטנו יותר על הסוגים השונים של אקדחי הסיכות, אנו מקווים שבסופו של דבר תמצאו את הסוג המתאים בשבילכם.

 

איזה אקדח סיכות הוא המומלץ ביותר בסופו של דבר?

אז לאחר שבפסקה הקודמת הסברנו על הסוגים השונים והפופולריים ביותר של אקדח סיכות כעת בטח תשאלו את עצמכם: "אז איך אני אמור/ה לדעת באיזה אקדח סיכות לבחור?" ואנחנו פה כדי לעזור לכם עם בעיה זו.

התחום אקדחי הסיכות, שכמו שאמרנו בהתחלה הוא תחום כללי המכיל בתוכו הרבה כלים דומים אך שונים זה מזה, מתחלק להרבה חלקים והבחירה באקדח סיכות שיתאים לכם הצורה הכי טובה תלויה במטרה שלשמה אתם רוצים אקדח סיכות. האם אתם הולכים להשתמש בו רק במקום אחד? מה אתם הולכים להדק? במה אתם עוסקים? איזו רמת כח דרושה לכם? והרשימה יכולה להמשיך לתמיד. כדי להימנע ממצב של בחירת כלי לא מתאים עליכם לראות כמה שיותר סוגים של אקדחי סיכות שונים ולחקור כדי להבין איזה סוג הכי יתאים לסוג העבודה שאתם מתכננים לעשות.