דף הבית איכות חיים ניקיון מדריך לאחסון חומרי ניקוי לבית

מדריך לאחסון חומרי ניקוי לבית

שמירה על ניקיון הבית שלך היא מאתגרת מספיק. כשעומדים בפני משימה זו, קל לשכוח שעליך לשמור על חומרי הניקוי שלך מסודרים ומאורגנים.

שמירה על ניקיון הבית שלך היא מאתגרת מספיק. כשעומדים בפני משימה זו, קל לשכוח שעליך לשמור על חומרי הניקוי שלך מסודרים ומאורגנים. עם זאת, אחסון לא נכון של חומרי ניקוי לבית יכול גם להיות מסוכן. אם אתם מחפשים מדריך שידריך אתכם באחסון חומרי ניקוי לבית הנמצאים במטבח שלכם, אל תחפשו רחוק. מדריך זה יראה לך כמה עצות מעשיות לאחסון יעיל של חומרי ניקוי לבית. שימו לב לתוויות שעל חומרי ניקוי לבית – אחת הדרכים להבין היכן לאחסן חומרי ניקוי לבית מבוססת על תווית האחסון. חלק מחומרי הניקוי מכילים כימיקלים המגיבים לסביבות מוארות מידי, חמימות או מקפיאות. אם יש לכם מוצר ניקוי המכיל כימיקלים שמגיבים לחום, אז כנראה שעדיף לאחסן את המוצר הרחק מאזורים שמתחממים באופן טבעי כמו אדן החלון וכדומה. 


להלן מספר הנחיות לאחסון חומרי ניקוי לבית מסוכנים:

 

אחסון כימיקלים במקום קריר ויבש: כימיקלים מסוימים לניקוי עלולים לגרום לתגובות מסוכנות כאשר הם חווים טמפרטורות קיצוניות.

דעו היכן נמצאים מוצרי הניקוי שלכם בכל עת: גם אם נגמר לכם המקום בארון, לעולם אל תשאירו כימיקלים לניקוי על הרצפה ותסתכנו בדריכה עליהם.

אין להעמיס מדפים: ודאו שהמכלים מרווחים באופן שווה כדי למנוע נפילה של מכלים.

שמרו על ציוד בהישג יד: אינכם רוצים לאחסן את חומרי הניקוי שלכם גבוה מדי למקום שבו אינכם יכול להגיע אליהם. זה אולי מפתה לעלות על קצות האצבעות ולנסות להגיע אל חומרי ניקוי לבית, אבל אתם לא רוצים להסתכן שהבקבוק ייפול וישפך עליכם.

קריאה מדוקדקת של תוויות היא רק הצעד הראשון באחסון חומרי ניקוי לבית. המשך לקרוא כדי ללמוד דרכים נוספות להשלים מטלה זו בבטחה.

הרחק כימיקלים מילדים וחיות מחמד :תוויות מצוינות למניעת שימוש שגוי עם חומרי ניקוי לבית. לדוגמה, מכיוון שחיות מחמד וילדים צעירים אינם יכולים לקרוא, תוויות הופכות חסרות משמעות. זה מוביל לסיכון שילד או חיית מחמד עלולים לבלוע בטעות משהו מזיק. מקובל למצוא מוצרי ניקוי שנראים דומים מאוד למכלי אחסון אחרים כמו בקבוקי שתייה או קופאות ממתקים ולכן יש סבירות גבוהה שילד ינסה לשתות חומר מסוכן.

בנוסף ידוע כי חומרי ניקוי מכילים מרכיבים הגורמים לגירוי, נזק או אפילו צריבה בעור ובעיניים של בני אדם וחיות מחמד. אם לא נזהר, כימיקלים במוצרי ניקוי עלולים להוות סיכון גם לבריאותנו. עדיף להרחיק את חומרי הניקוי שלך מהעין ולהרחיק מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד כאחד.

 

הגנו על ילדים מפני חומרי ניקוי לבית

הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגן על ילדים וחיות מחמד מפני כימיקלים מסוכנים:

 

  • הניחו את חומרי הניקוי שלכם בארונות שהילדים לא יכולים להגיע אליהם.
  • השתמשו במנעול בטיחותי לילדים על דלתות ארונות שיש בהן חומרי ניקוי.
  • לעולם אל תשאירו את חומרי הניקוי שלכם ללא השגחה עם ילדים בסביבה.
  • כשתסיימו לנקות, הקפידו להחזיר את אספקת הניקוי לארון או לפח המיועדים לו.