דף הבית פנאי לא תאמינו עד כמה מכירה פומבית תעזור לכם

לא תאמינו עד כמה מכירה פומבית תעזור לכם

כולנו בסופו של יום אספנים, הטבע שלנו, ה DNA הטבוע בנו גורם לנו לשמור דברים שסביר להניח כי עבור אחרים הם לא שווים קליפת שום וליהפך גם נכון, הדברים של האחרים בעינינו נראים כמו עוד גרוטאה.  אבל אם תגלו שהגרוטאות שלכם שוות? מה תעשו? מה תגידו אם אותו תקליט ישן שחשבתם אלף פעם לזרוק פתאום שווה כמה עשרות או מאות שקלים? לא אחת דברי שנראי םחסרי ערך הם בעצם בעלי ערך ואלפיו ערך רב מאוד, כך למשל סט של צלוחיות ישן או שעון שהיה זרוק באיזו מגירה מתגלים כפריט אספנות. איך תדעו מה שווה וכמה? מי באמת יתן לכם את ההערכה האמיתית לחפצים שלכם? בית מכירות פומביות הוא הכתובת, בזכות מכירה פומבית תקבלו הערכת שווי אמיתית לפריטים שלכם ואפילו תוכלו בעזת הפלטפורמה של אותו בית מכירות להציע למכירה את הפריטים שלכם תוך כדי שאתם נהנים מגב ששומר עליכם, גב ששומר על הלקוחות שלכם ומערכת פרסום או שיווק שאותו בית מכירות יציע לכם. בעצם במשפט אחד אפשר לומר שעדיף לבצע מכירה או רכישה של מכירה פומבית דרך בית מכירות פומביות שיש לו פוטנציאל מכירה וניסיון, בגדול תמיד תעדיפו בית מכירות פומביות גדול ומוכר.

 

יש לכם פריטים ישנים? ככה תממשו את הפונטיאל שלהם

אם כבר עשיתם סדר במחסן שלכם ומצאתם פריטים ישנים תמיד תוכלו לבצע מכירה פומבית על מנת למקסם את הרווח מהם. חשוב לציין כי מכירה פומבית זו לא עוד סצנה מהסרטים בו עומד מול פודיום כרוז צועק מחירים ומאשר מכירה למרבה במחיר, זה הרבה מעבר לכך. מכירה פומבית כיום מתבצעת לרוב באופן מקוון כלומר אתר מכירות פומביות מציג פריטים שונים ומחיר התחלתי ואתם הגולשים יכולים לתת הצעות, המציע הגבוה ביותר הוא זה שזוכה לרכוש את הפריט. יש יתרון לביצוע מכירה פומבית על ידי בית מכירות מוכר וידוע, היתרון הוא אחוז ההצלחה במכירה, ועל כך נסביר: כאשר אנו מציעים מטעמינו פריט למכירה הכוונה שאנון לא משתמשים בגורם חיצוני לצורכי מכירה פומבית או בכלל או יוצרים התנגדות בולטת אשר ברוב המקרים תמנע את ביצוע המכירה, הסיבה לכן נובעת מהעובדה שאתם כמוכרים לא תמיד יכולים להצטייר בעיני הרוכשים כאמינים ואם אתם משתמשים בבית מכירותפומביות לצורך ביצוע המכירה הרי שהאמינות שלכם מרקיעה שחקים, נכון שמצד אחד יש לכך עלויות כמו עמלת מכירה וכדומה אך ללא ספק המכירה שלכם תהיה איכותית יותר ואף מובטח שתקבלו מחיר הוגן שמשקף את הערך האמיתי של הפריט שלכם.

 

מכירה פומבית – הרבה יותר קל ממה שחשבתם

להבדיל משנים עברו מכירה פומבית היית מתבצעת על ידי התאספות רוכשים פוטנציאלים המציעים מחיר עבור פריטים שונים, במקומות ומקרים מסוימים מנהג זה עדיין קיים אולם ללא ספק היום יותר קל מבעבר לבצע מכירה פומבית וזאת בזכות רשת האינטרנט. היום ניתן בקלות רבה לחבור לבית מכירות מקצועי ולהציע אצלם את הפריטים שלכם, אתם תהנו מקורת גג אמינה שנותנת לרוכשים מידע ונתונים מלאים ואף הבטחה כי המחיר אותו ישלמו על הפריטים שלהם יהיה הוגן ולא מוגזם.