דף הבית עסקים מיגון ואבטחה לא מצליחים לפתוח את הכספת?

לא מצליחים לפתוח את הכספת?

המון אנשים מחזיקים בביתם כספות פרטיות להגנת רכוש בעל חשיבות רבה גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה רגשית. אלו יכולים להיות תכשיטים יקרים שנרכשו או כאלו שעברו בירושה, מסמכים ותעודות חשובות, כלי נשק או תרופות במרשם שאסור שיגיעו אל הידיים הלא נכונות. על מנת להעניק הגנה מלאה לתכולות הללו, הכספת הביתית צריכה להיות מתאימה אל הרכוש הספציפי וכמובן איכותית. כספות איכותיות בדרך כלל מחזיקות מעמד שנים רבות רק אם מקפידים לטפל בהן כראוי. ישנם מקרים בהם גם הכספת האיכותית ביותר עלולה לעשות בעיות ולסרב להיפתח או להיסגר. לעתים המנגנון לא פועל אפילו שהקלדתם את הקוד הנכון, לעתים אנשים מאבדים את המפתח של הכספת ואין ברשותם מפתח נוסף ולפעמים כספת עוברת ניסיון פריצה וכתוצאה מכך היא ניזוקה. ישנם אנשי מקצוע מומחים שעברו הכשרות רבות וצברו ניסיון והם היחידים המורשים לטפל בכספת שהתקלקלה או שאינה נפתחת.

איך שומרים על הכספת

על מנת להימנע מבעיות שעלולות להיווצר במהלך השנים וכתוצאה מכך להזמין איש מקצוע שיבצע פריצת כספת או תיקון, תוכלו לוודא שאתם דואגים לכספת שלכם כראוי. הנה כמה הצעות:

  • בצעו תחזוקה: גם הכספות האיכותיות ביותר זקוקות לתחזוקה לפחות חד שנתית. הן לרוב אינן מצריכות תיקונים, טיפולים אם דואגים להן כראוי. תחזוקת הכספת כוללת את בדיקת המנגנונים, שימונם אם צריך, בדיקת הברגים ושאר החלקים השונים של הכספת.
  • התחשבות בעומק הכספת: במילים אחרות, אל תעמיסו על הכספת תכולה עודפת. לכספות יש עומק מדויק המציין כמה תכולה ניתן להכניס פנימה. חריגה מן העומק של הכספות עלולה למנוע מהדלת להיפתח כאשר הבריחים שלה לא יצליחו להיסגר. השימוש בכח עלול לעקם אותם וכך לא תוכלו לפתוח את הדלת, בעיה שתצריך תיקון.
  • לא לתקן לבד: אם הכספת שלכם עברה פריצה והיא אינה ננעלת, ברור שתצטרכו להזמין בעל מקצוע אך אם היא אינה נפתחת מסיבה כלשהי, בשום פנים ואופן אל תנסו לפרוץ אותה בעצמכם. רוב הסיכויים שתזיקו לה כי אין לכם את הידע והמומחיות לבצע פריצה מקצועית. פריצה בלתי מקצועית תסתכם בתיקון יקר יותר ואפילו בצורך בכספת חדשה.

הזמינו רק בעל מקצוע

בעלי מקצוע העוסקים בענף הכספות מוכרחים להחזיק בתעודת הסמכה המעידה על יכולותיהם השונות לטפל, לתחזק וכמובן לפרוץ כספות. כספות(בעיקר איכותיות) הן בעלות מנגנונים משוכללים ביותר ולפתוח אותן זו משימה למקצוענים בלבד. ישנן שיטות שונות לפריצת כספות ותיקונן על מנת שתחזורנה לפעולה בזמן הקצר ביותר וללא נזק נוסף. בדקו שאתם אכן מזמינים את בעל המקצוע הנכון וכמובן תדאגו לתחזק את הכספת שלכם ולא תצטרכו כלל להזמין את שירותו של איש המקצוע ולחסוך בעלויות מיותרות. חברות מקצועיות העוסקות בענף, בדרך כלל מעניקות את מכלול השרותים הקשורים לטיפול בכספות וכמו כן, מציעות למכירה סוגים שונים של כספות איכותיות לאדם הפרטי ולצרכים עסקיים. אל תתפשרו על טיפול בכספת שלכם והיא תשרת אתכם למשך שנים רבות.