דף הבית איכות חיים בריאות כל הסיבות להשתלת שיניים

כל הסיבות להשתלת שיניים

לא אחת אנו נדרשים לביצוע השתלת שיניים. יש לכך סיבות רבות הנובעות לעיתים עקב מחלת שיניים תיק חוסר בשיניים, טיפול שורש שבעקבותיו בוצעה עקירת שן וכן הלאה. במקרה שיש לכם שיניים לא תקינות בעלי נראות לא טובה ההמלצה הגורפת היא לשקול אפשרות של ביצוע השתלת שיניים.

עקירה כירורגית
עקירה כירורגית

לא אחת אנו נדרשים לביצוע השתלת שיניים. יש לכך סיבות רבות הנובעות לעיתים עקב מחלת שיניים תיק חוסר בשיניים, טיפול שורש שבעקבותיו בוצעה עקירת שן וכן הלאה. במקרה שיש לכם שיניים לא תקינות בעלי נראות לא טובה ההמלצה הגורפת היא לשקול אפשרות של ביצוע השתלת שיניים. חשוב מאוד להתייעץ עם רופא השיניים שלכם רגע לפני ההחלטה הסופית מכיוון שיש כמה סוגים של שתלים המתבצעים כיום לצורך השתלת שיניים כאשר הבולטים בהם הם ביצוע השתלת שיניים דנטלית בביצוע השתלת שיניים זיגומטית. באופן כללי השתלת השיניים מתבצעת על ידי ראשית טיפול שורש באזור השורש של השן הפגועה, השתלת תותב שהוא מהווה את הבסיס לשן שתהיה מעל.

 

מה הסיבות שמביאות אותנו לצורך בביצוע השתלת שיניים

השיניים שלנו נמצאים במצב עבודה כמעט תמידי המשמשות אותנו לאכילה, לנשיקה, לדיבור ועוד נקודה לא אחת יש צורך בביצוע טיפול בשיניים עקב הרס אשר נובע מאי טיפול בבעיות שיניים במועד, לעיתים עקב חבלה או שבר בשיניים ובמקרים אחרים לאחר ביצוע טיפול שורש השן נהרסת ונדרש לבצע השתלת שיניים. במידה ולא נעשה השתלת שיניים כאשר אנו צריכים אנו עלולים לפגוע  ביכולת שלנו לאכול או לדבר הוא ללא ספק האסתטיקה של הפה שלנו לא תיראה טוב. יש חשיבות רבה לביצוע השתלת שיניים על ידי רופא שיניים  שמתמחה על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר מכיוון השתלות שיניים כמו שציינו יכולות לנבוע עקב בלאי טבעי או נזק והרס שנגרם בעקבות חבלה או מחלה.

 

 אל תתפשרו על רופא שיניים המתמחה בביצוע השתלת שיניים

 כפי שציינו קודם השיניים שלנו  בעלות תפקידים רבים כאשר בראש ובראשונה המטרה שלהם היא לאפשר לנו לאכול ולדבר כראוי. היא טיפול בשיניים עלול לגרור צורך בעקירת מ. ובמידה והכרנו שאין ולא השלמנו אתה ליד ישן אחרת אנו עלולים לגרום לנזק מצטבר ללסת, צפיפות עצם הלסת וכדומה. יש חשיבות רבה לבחור ברופא שיניים מומחה על מנת שהוא יבצע את הבדיקה והאבחון לגבי שיטת הטיפול הטובה ביותר עבורכם, כמו כן רופא שיניים מקצועי בעל ניסיון לבצע השתלת שיניים עם מינימום סיבוכים ותקלות. בכל מקרה אסור להזניח את הטיפול בשיניים על מנת לא לגרום לנזק מצטבר שלאחריו הטיפול עלול להיות ארוך וכואב יותר.