דף הבית טכנולוגיה מחשבים ככה תבחרו חברת שירותי IT לעסקים

ככה תבחרו חברת שירותי IT לעסקים

אם תשאלו בעלי חברות מה נדרש על מנת לבחור חברה שתיתן לכם שירותי IT הם יגידו לכם במילה אחת - הכל. מבחינת בעל עסק לחפש חברה שתטפל במחשוב, בתשתיות ובכל מה שקשור לכן זה כמו לחפש מחט בערימת שחת

אם תשאלו בעלי חברות מה נדרש על מנת לבחור חברה שתיתן לכם שירותי IT הם יגידו לכם במילה אחת – הכל. מבחינת בעל עסק לחפש חברה שתטפל במחשוב, בתשתיות ובכל מה שקשור לכן זה כמו לחפש מחט בערימת שחת, בקלות אפשר ליפול על חברה לא מקצועית מספיק שהמענה שלה גורר יותר נזקים מתועלת, ולא אחת לוחות הזמנים למענה על צרים יכול להיות ארוך עד כדי גרימת פערים ממשיים בחברה. שירותי IT לעסקים חייבים להיות ברמה מקצועית ובאופן שמשתלב יחד עם העסק שלכם. בחירת חברת שירותי IT לעסקים יכולה להיות קריטית ואם העסק שלכם חדש בעולם ה-IT במיקור חוץ, ייתכן שיהיה קשה לזהות בדיוק מה נדרש. לא תמצאו מחסור בספקי חברת שירותי IT לעסקים, אבל תמצאו הבדלים גדולים – החל מהיצע שירותים, יכולות, ניסיון, איכות וכמובן המחיר.

 

3 כלים שיעזרו לכם לבחור חברת שירותי IT לעסקים שתיתן מענה על הצרכים שלכם

1 – קל"ב – לבחור חברת שירותי it לעסקים קרבה אליכם ככל הניתן

זמינות היא שם המשחק, במיוחד שמדובר על תקלת רשת או תקלת מחשב בדיוק לפני מצגת חשובה. לכן בחירת חברת שירותי IT לעסקים קרובה אל העסק שלכם תעשה את ההבדל. חשוב לקחת בחשבון כי  לא מעט שספקי IT עשויים לטעון שהם משרתים באזור שלכם, חשוב לבדוק היכן ממוקמת חברת ה IT ובמידה והיא איכותית אך מרוחקת ודאו שיש לה טכנאי שטח זמינים שיכולים להגיע אליכם במינימום זמן הגעה.

2 – תיאום ציפיות – חברת שירותי IT לעסקים שלכם צריכה לתת מענה מדויק על הצרכים שלכם

כשמדובר בתיאור מה כלול בשירות IT אותו אתם עתידים לקבל , הדיבור קל ומגוון השירותים עצום. אך רק עם חוזה או הסכם שירות כתוב אשר יכלול פרטים מדידים של מה שאתם יכולים לצפות מבחינת ביצועי השירות ואיכותו הם אלו שקובעים. למשל, שעות פעילות מדויקות של תמיכה טלפונית,  זמני תגובה, או פרמטרים של זמינות שירות, חשוב גם לרשום בהסכם לגבי  פיצוי בגין זמן השבתה מופרז או הפרות אחרות של חוזה. הנחיות ברורות אלו יעזרו לכם להבין בדיוק מה ספק שירות יכול להציע לעסק שלך ולדרישות התעשייה הספציפיות שלך, ובקלות תדעו אם חברת שירותי it לעסקים כזו או אחרת יכולה לעמוד בדרישות שלכם ( ללא ספק זה מעיד על האיכות שתקבלו).

טיפי שלישי ואחרון – שירותי IT לעסקים לא בוחרים בקלות ראש

תמיד יש משהו שצריך לסדר או לטפל הכי חשוב להימנע מפתרונות  מאולתרים. הצבת מעקף לבעיה במקום לתת פתרון עשויה לשמור על פעילות של משתמשים ותהליכים בטווח הקצר, אבל זה לא סוג פתרון שישמור על העסק בטוח ויציב בטווח הארוך. פלסטרים כאלו ה פרצה ל"גנב" במקרה שלנו האקרים, נוזקות ואפילו כופר, לכן וודאו שלספק ה-IT יש את המומחיות לספק פתרונות מוצקים שיתקנו בעיות אחת ולתמיד ואינו מסתמך על פלסטרים.