דף הבית טכנולוגיה בית חכם כיצד מומלץ לתלות את הטלוויזיה

כיצד מומלץ לתלות את הטלוויזיה

בעידן של היום, כל מה שקשור לענף האודיו-וידאו וליחס שלנו לצפייה בטלוויזיה הוא שונה ב-180 מעלות מבעבר. כיום הודות לטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הדרך, ישנן אופציות רבות להצבה ולתליית מסכי הטלוויזיה שלנו. אם בעבר למסך הטלוויזיה הייתה אופציה של זווית אחת בלבד, כיום ישנם מתקנים המאפשרים למסך לנוע בזווית של 360 מעלות. בתים רבים החלו לשנות את מיקום מסך הטלוויזיה כך שהוא אינו שולט או מכתיב את הצבת כל האלמנטים והרהיטים בחלל. הגענו לשלב בו מסך הטלוויזיה אינו שולט בחלל אלא אנחנו שולטים בו. ישנם מתקנים רבים לתליית מסכי הטלוויזיה שלנו אך על מנת להבין איזה יהיה הנכון והמתאים ביותר אל החלל הספציפי שלנו, עלינו להכיר את הסוגים השונים. מתקני תלייה שונים מעניקים יתרונות מקבילים וכמו כן, יתרונות שונים. בשורות הבאות אפרט על כמה דוגמאות למתקני תלייה למסכי הטלוויזיה שלנו שמהווים מהפך בכל מה שקשור לענף האודיו-וידאו של השנים האחרונות. באופן כללי, טרם רוכשים מוצר, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מהענף.

מתקניי תלייה למסך

אביזרי תמיכה ועזר למסכי הטלוויזיה שלנו מתחדשים כל הזמן. ישנו מתקן תלייה למסך המיועד להתקנה על הקיר וישנו מתקן תלייה לטלוויזיה מהתקרה שמיועד רק עבור התקנה בתקרה. הנה כמה דוגמאות למתקני תלייה שונים:

  • מעלית תקרה: מעלית תקרה כשמה כן היא, מותקנת בתקרה ונחשבת לאחד החידושים פורצי הדרך בענף. מעלית תקרה נושאת את מסך הטלוויזיה ושני המכשירים מוסתרים בתוך הנמכת תקרה או נישה מיוחדת המתוכננות מגבס. כאשר המסך נמצא בתקרה הוא אינו חלק מהחלל ולכן מייצר חיסכון רב במקום. שנית, מעלית תקרה מאפשרת נוחות מרבית כאשר אנחנו אלו שנחליט באיזו זווית נרצה לצפות במסך ונכוון את המסך באמצעות שלט רחוק.
  • זרוע חשמלית: זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה מיוצרת בכל מיני סוגים שונים. ברמת העיקרון, זרוע חשמלית מאפשרת לנו צפייה במסך בזוויות שונות וחלק אף מאפשרות שליטה בגובה ובמרחק הרצוי גם כן. זרוע חשמלית חוסכת במקום ואף שומרת על המסך מפני נזקים שונים.
  • עמודי נירוסטה: עמודי נירוסטה נחשבים לאחת הבחירות המועדפות על אדריכלים ומעצבי פנים. על עמוד נירוסטה תולים את מסך הטלוויזיה והוא מעניק מראה יוקרתי וחדשני לכל חלל ללא יוצא דופן. ישנם עמודי נירוסטה המותקנים מהרצפה, אחרים המותקנים מהתקרה וגם כאלה המותקנים בין רצפה לתקרה. כל העמודים מאפשרים למסך להסתובב בזווית של 360 מעלות בעוד שעמוד הנירוסטה המותקן לכל האורך, מאפשר לנו גם שליטה בגובה הצפייה הרצוי.

התקנה

אחת הסיבות שכדאי לרכוש את מתקן התלייה למסך מחברה מקצועית המתמחה בענף, היא איכות ההתקנה. חברות מקצועיות המציעות מתקני תלייה שונים למכירה, הן בדרך כלל אלה שמבצעות את התקנת המתקן. התקנה של מתקנים כאלו מוכרחה להיות מבוצעת על ידי אנשי מקצוע. מתקן תלייה למסך חייב לייצר בטיחות מתמשכת וכמו כן, להגן ולשמור על איכות המסך לאורך זמן.