דף הבית אירועים כיצד בלונים יכולים להשפיע על עיצוב אולם אירועים

כיצד בלונים יכולים להשפיע על עיצוב אולם אירועים

רובנו מכירים ורגילים לראות בלונים בהמון אירועים שונים. בדרך כלל הבלונים יהיו הקישוט המרכזי או לפחות הבולט ביותר בחלל. ישנם המון סוגים שונים של בלונים בגדלים שונים, צבעים שונים,את חלקם אפשר לנפח באמצעות גז הליום כך שיהיו באוויר ואת האחרים ניתן לתלות. קישוטים באמצעות בלונים הם לא דבר יוצא דופן כך שזה לא ממש יפתיע אף אחד להגיע לאולם מלא בבלונים הפזורים בחלל אם זה בצורת זרים או בכל צורה אחרת. על מנת לייצר חוויה חדשה ויוצאת דופן באמצעות בלונים אפשר לעצב את החלל כולו באמצעות הבלונים ולא רק לקשט. עיצוב בלונים הוא תחום שונה לחלוטין ויכול להעניק לחלל תחושה אחרת ויוצאת דופן לה אף אחד מהאורחים לא ציפה. מהו בעצם עיצוב בלונים, על כך אפרט בשורות הבאות אך כבר ארמוז שעיצוב מהסוג הזה אינו מיועד רק עבור ילדים קטנים כמו שחלק מכם בטח חושבים לעצמם. עיצוב בלונים יכול לכבוש כל אירוע אין זה משנה אם זו מסיבת יום-הולדת לילדה החוגגת את גיל ארבע או סבא החוגג את גיל שבעים.

עיצוב בלונים מהו?

עיצוב בלונים הוא בעצם עצוב של החלל כולו לכל סוגי האירועים רק באמצעות בלונים. האנשים האחראים על עיצוב הבלונים נקראים אמני בלונים והם אמנים מקצועיים שלמדו ורכשו ידע וניסיון בעיצוב בלונים לאירועים שונים ומשונים. איך עיצוב באמצעות בלונים יכול להשפיע על האירוע בואו נבין:

  • ייחודיות – האדם המארגן את האירוע יבחר נושא ספציפי שמאפיין או קשור בצורה כזו או אחרת אל האדם החוגג. כל המאפיינים יהיו מעוצבים בקו המאפיין את הנושא המרכזי. עיצוב בסגנון מסוים הופך את האירוע לייחודי ומאוד אישי עבור האדם החוגג וכל האורחים שהגיעו לשמוח איתו.
  • תחושה – עיצוב בבלונים משנה את התחושה בחלל לחלוטין. החלל בו נערך האירוע אינו מזכיר בשום צורה את החלל המקורי. מטרת אמן הבלונים היא לגרום לאורחים כמו לאדם החוגג להרגיש כאילו נכנסו אל עולם אחר לכמה וכמה שעות.
  • מתאים לכולם – אין זה משנה איזה אירוע נחגג, זו יכולה להיות מסיבת הפתעה לילד, אירוע לצוות בחברה, מסיבת הפתעה ליום הנישואים של ההורים, מסיבת השקה או מסיבת רווקות. כל חלל יכול להיות מעוצב בהתאם לגיל המתאים ולנושא האירוע המסוים.
  • שילוב סדנה – ישנם אמני בלונים מסוימים המציעים סדנה לעיצוב בלונים המשלבת את אורחי המסיבה או אורחי האירוע. האלמנטים המעוצבים יכולים להתאים לכל גיל, לגרום לאורחים לשתף פעולה ביניהם וכל אחד מהם(בכל גיל) יצא מן האירוע עם אובייקט אותו עיצב בעצמו.

איך בוחרים נושא

את נושא המסיבה לא מסובך לבחור ובנוסף, אמן או אמנית הבלונים יסייעו לכם. הם ידעו בדיוק אלו שאלות לשאול על מנת להבין מה יהיה הרעיון הטוב ביותר עבור האורחים המגיעים לאירוע  וכמובן עבור מי שחוגג. עיצוב בלונים מעלה את רמת האירוע לרמות חדשות ותמיד הוא אירוע בלתי נשכח.