דף הבית עסקים מיגון ואבטחה יתרונותיה של כספת ביתית

יתרונותיה של כספת ביתית

לכספת ביתית ישנם לא מעט יתרונות ולכן בשנים האחרונות היא הפכה למוצר מבוקש בקרב אנשים פרטיים. לא בטוחים שגם אתם זקוקים לאחת כזו ואתם מתלבטים, המאמר הבא יסייע לכם להבין מדוע כספת פרטית מהסוג הנכון יכולה להיות אחת הרכישות המוצלחות ביותר. יכול להיות שפעם אנשים היו מרימים גבה כאשר היו מדברים על רכישת כספת עבור הדירה או הבית הפרטי והיה נדמה לאנשים שזוהי רכישה מוגזמת לחלוטין. ובכן, פריצות או לפחות ניסיונות של פריצה וגנבה אינם חדלים מלהתרחש לצערנו הרב ולא מעט אנשים נפגעו כאשר רכושם היקר ביותר נגנב מביתם. חלק מהאנשים שרוכשים כספת ביתית הם כאלו שרכושם נגנב ואינם מוכנים להסתכן בפריצה נוספת ואחרים, הם כאלה המעוניינים להגן על רכושם בכל עת ולהשיג שקט נפשי בידיעה שרכושם מוגן בכל עת ובאופן המקסימלי. כל אחד מאתנו מחזיק בביתו רכוש בעל ערך כזה או אחר. חלק מחזיקים בביתם אוספים יקרים ושונים, חוזים ומסמכים, תכשיטים ואפילו כסף מזומן. כספת ביתית תעניק לרכוש את ההגנה הדרושה לו מפני כל מיני תרחישים.

טיפים לבחירה נכונה

לפני רכישת כספת, עלינו להבין אילו מאפיינים ישנם לכספות שונות ואילו הם אלה שיתאימו לרכוש היקר שלנו. כספת מיוצרת במגוון עצום של סגנונות וסוגים ולכן צריך לבחור אותה בקפידה. הנה כמה מאפיינים חשובים שאם תיקחו אותם בחשבון, תהיה לכם כספת שתעניק הגנה מצוינת:

  • גודל: כספת ביתית יכולה להגיע בכל מיני גדלים שונים ואצל חברות מסוימות ניתן אף להזמין כספת בהתאמה אישית. אגדו את כל התכולה החשובה שלכם ונסו להבין איזה גודל של כספת יהיה היעיל ביותר עבורכם. עומק הכספת הוא מאפיין שחשוב לקחת בחשבון גם על מנת לא לדחוס יתר על המידה מה שיכול לפגוע בכספת וגם על מנת להשאיר מקום לרכוש שאולי תרצו להכניס לכספת בעתיד.
  • יכולות מיגון: יכולות המיגון של כספת משתנות מאחת לאחת. בעוד שישנן כספות שאינן מתאימות לתכולות מסוימות ולא יצליחו לתת את המענה הדרוש, ישנן כספות מעולות ומשוכללות המיוצרות בהתאמה לתכולות העשויות חומרים שונים. ישנן כספות מיוחדות אשר קיבלו תקן המציין את יכולות המיגון הספציפיות שלהן. תקן יכול לציין עמידות בפני אש, עמידות בפני ניסיונות פריצה על ידי קידוח, חומר נפץ, שבר ועוד.
  • מנגנון: מנגנון של כספת הוא בעל חשיבות רבה וחשוב שיהיה איכותי וכמובן נוח לתפעול. ישנן כספות בעלות יותר ממנגנון אחד וזאת על מנת להעלות את רמת המיגון של הכספת. ישנם מנגנונים הננעלים באמצעות טביעת אצבע(מנגנון ביומטרי), מנגנון הננעל באמצעות קוד סודי, כרטיס מגנטי, מפתח שיניים או שילוב בין כמה שונים.

התייעצו טרם הרכישה

הטיפ או העצה הטובה ביותר טרם תרכשו כספת ביתית, היא להבין לאילו מאפיינים הרכוש שלכם זקוק. אם אינכם בטוחים, פנו לחברה או לבעל מקצוע המתמחה בענף שיסייע לכם בבחירה הנכונה, האיכותית והטובה ביותר.