דף הבית עסקים מיגון ואבטחה המשרד מלא במסמכים חשובים? כספת משרדית היא הפתרון!

המשרד מלא במסמכים חשובים? כספת משרדית היא הפתרון!

ישנם המון משרדים המחזיקים בכמות עצומה של מסמכים שחלקם הם בעלי חשיבות גבוהה ואסור שיגיעו אל הידיים הלא נכונות. חלק מהמסמכים קשורים אל המשרד עצמו וחלקם קשורים ומכילים מידע לגבי הלקוחות השונים. במיוחד במשרדים בהם עובדים המון אנשים, אי אפשר באמת לדעת האם החומר נשאר במקומו או האם הוא מוגן כראוי. קיימות לא מעט כספות שתפקידן הוא להגן בצורה הטובה ביותר על כמויות רבות של מסמכים חשובים ולא רק מפני פריצה אלא גם מפני נזקים שונים העלולים לקרות לתכולה במפתיע. אם אכן אתם עובדים במשרד גדול וברשותכם כמות לא מבוטלת של מסמכים בעלי ערך גבוה, כספת משרדית יכולה בקלות להעניק לכם את השקט הנפשי כאשר אתם עוזבים את המשרד בסוף היום והולכים הביתה. ישנם המון סוגים של כספות משרדיות והן מגיעות בגדלים שונים, עבור צרכים שונים וכמובן עם מנגנוני הגנה בעלי איכויות שונות. אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש כספת משרדית עבור המשרד או העסק, ישנם מאפיינים שעליכם לקחת בחשבון טרם הרכישה.

מאפיינים חשובים

כספות משרדיות הן בעלות מאפיינים שונים שמעניקים יכולות מיגון שונות לכל תכולה ותכולה. לפני שרוכשים כספת משרדית, אלו המאפיינים שיש להתחשב בהם בכובד ראש:

  1. גודל: עליכם להבין מהו הגודל של הכספת לה תזדקקו על מנת לאחסן את כל התכולה החשובה. לכספות יש עומק מסוים וחריגה מהעומק ודחיסת תכולה נוספת עלולה להזיק לכספת. אם אתם חושבים שבעתיד תזדקקו למקום נוסף, קחו זאת בחשבון.
  2. התאמה לתכולה: אם ברצונכם להגן על המסמכים לא רק מפני פריצות וגנבות אלא גם מפני נזקים שונים כמו שרפה או רטיבות, מומלץ מאוד לרכוש כספת משרדית חסינה מפני אש. כספות חסינות אש יכולות להגן על ניירת ובכך להצילה. גם לקטגוריה זו יש תתי קטגוריות וישנן כספות שיכולות להגן על תכולה מפני בעירה למשך זמן של חצי שעה וכאלה שיכולות להגן על התכולה גם עד שעתיים. קחו זאת בחשבון.
  3. מנגנון נעילה: ישנם המון סוגים שונים של מנגנוני נעילה. ישנם מנגנונים ידניים הננעלים באמצעות מפתח שיניים, ישנם מנגנונים מכניים, ביומטריים הננעלים באמצעות טביעת אצבע וכאלו הננעלים באמצעות קוד סודי. קחו בחשבון איזה מנגנון יהיה היעיל והנוח ביותר עבורכם וכמובן בדקו שהוא אכן איכותי.

היכן רוכשים כספות משרדיות

כספות משרדיות וכספות באופן כללי מאוד מומלץ לרכוש אצל חברה שזהו תחום ההתמחות שלה. ישנן לא מעט כספות הנמכרות בכל מיני מקומות המציעים למכירה גם מוצרים שאינם קשורים לענף. כספות אלו בדרך כלל אינן מציעות יכולות מיגון וודאיות או טובות. על מנת להעניק לתכולה משרדית את ההגנה הטובה ביותר, מומלץ לרכוש כספת איכותית, גם אם היא לא זולה. רכישה חד פעמית של כספת טובה תוכל לשרת אתכם נאמנה למשך שנים רבות. אל תתפשרו בבחירת הכספת המשרדית שלכם ותעניקו למסמכים את ההגנה הטובה ביותר.