דף הבית עסקים רכב הטיפ שלך לגימור לפני צביעה עם שפכטל לרכב

הטיפ שלך לגימור לפני צביעה עם שפכטל לרכב

שיוף יבש / רטוב, ניקוי והכנה לצביעה הם הבסיס של הכנת הרכב שלכם פני צביעה. השלב הראשון לאחר שמרחנו שפכטל לרכב הוא כמובן ההחלקה, כל עוד החומר עדיין רטוב נוכל בעזרת מכשיר השפכטל (מרית) להסיר את עודפי החומר ככל שניתן. לאחר שהוצאנו את כל העודפים ומילאנו ( לעיתים בשכבה שניה) את השקעים.

שיוף יבש / רטוב, ניקוי והכנה לצביעה הם הבסיס של הכנת הרכב שלכם פני צביעה. השלב הראשון לאחר שמרחנו שפכטל לרכב הוא כמובן ההחלקה, כל עוד החומר עדיין רטוב נוכל בעזרת מכשיר השפכטל (מרית) להסיר את עודפי החומר ככל שניתן. לאחר שהוצאנו את כל העודפים ומילאנו ( לעיתים בשכבה שניה) את השקעים. הכל קבוע ומוכן לשיוף סופי. מומלץ להתחיל עם שיוף מים עם גרעון 400  אנחנו הולכים לשייף את כל הבליטות, ואז ליצור טשטוש בין האזור המתוקן לבין שאר המשטח. באופן זה ניצור התאמה בין המריחה של שפכטל לרכב שביצענו לקווים המקוריים של הרכב.

 

ציוד ליטוש חשוב לאחר יישום שפכטל לרכב

אתה יכול להשתמש בבלוק ליטוש או במלטשת חשמלית שנהם טובים עבור השיוף, אבל אם שטח העבודה קטן מומלץ להשתמש ביד. לא משנה מה שיטת הליטוש שבחרת, אף פעם לא טוב להמשיך לשייף זמן רב מדי בקטע אחד שפכטל לרכב, אם תשייפו במקום אחד אתם עלולים לגרום נזק לצבע ולהגיע עד לפח הרכב. תמיד טוב ללכת בתנועה מעגלית עם כף היד ולהמשיך לנוע מבלי ללחוץ בכוח. בדרך זו אתה משייף באופן שווה ולא יוצר שקעים לתוך הצבע על ידי שהייה במקום אחד יותר מדי זמן.

חשוב לפני מריחת שפכטל לרכב להסיר את שאריות הלכה שקיימת על הצבע הישן, כך ההיצמדות תהיה טובה יותר.

 

סיימתם את הליטוש של שפכטל לרכב? כעת צובעים!

לאחר סיום הליטוש וההחלקה, נתחיל לצבוע את השטח שטיפלנו בו. השלב הראשון כמובן הוא הגנה על שאר חלקי הרכב וזאת תוך שימוש בסרטי הדבקה והגנה. הדביקו באופן כזה שממש תיצרו מחסום למניעת זליגת הצבע. השלב הבא הוא החשוב ביותר – הכנה לצביעה. נעבור לשלב הסרת האבק והשומן. אנחנו מנגבים את כל החלקים המיועדים לצבע שלנו עם מסיר שומן כדי להסיר שאריות שומן –  הדבר הגרוע ביותר לצבע הוא שמן. התזת הצבע על ידי ספריי צבע שהכנתם מראש בגוון הרכב דיי פשוטה, חשוה לנוע מצד לצד ובמרחק של כ 25 – 30 ס"מ. חשוב לנוע ולא לעמוד במקום אחד על מנת לא ליצור נזילות. בתום הצביעה והייבוש תוכלו לרסס מטשטש צביעה ולאחריו לכה לרכב, הגימור הסופי יתקבל לאחר שתעברו עם פוליש לרכב על כול החלק כולו כולל השטח שתיקנתם, באופן זה תיצרו הסתרה והסוואה של האזור המתוקן.