דף הבית איכות חיים תזונה הזמנת פירות וירקות באינטרנט עד פתח הבית

הזמנת פירות וירקות באינטרנט עד פתח הבית

החיים שלנו השתנו מקצה לקצה, שנת 2020 תיזכר לדורות בשל 2 דברים עיקריים – מגיפת הקורונה ומהפך ההזמנות אונליין. קניות באינטרנט הפכו להיות חלק מהשגרה שלנו וכן גם לגבי הזמנת פירות וירקות באינטרנט. כולנו ללא יוצא מן הכלל הפכנו להיות אדונים לעצמנו, הגבולות נפרצו וההיצע התרחב לאין שיעור. אם בעבר היחסית לא כל כך רחוק היינו צריכים להיערך לביצוע קניות בסופר על ידי תיאום יום ייעודי, נסיעה וכדומה הרי שכיום מבלי לקום מהכורסה אנחנו בלחיצת כפתור מזמינים מכל הבא ליד. איך הדברים קורים? איך הירקות והפירות מגיעים אלינו ומי בכלל מבטיח שבהם ישביעו את רצונינו מבחינת האיכות? על כך ועוד ננסה לענות בהמשך.

 

איך באמת מתבצעת הזמנת פירות וירקות באינטרנט?

כפי שכבר אמרנו החיים שלנו השתנו במגוון תחומים ובעיקר בהתייחסות שלנו אל הקניות אונליין, באינטרנט. אך יש לעשות הפרדה בין רכישת מוצר כגון עכבר למחשב, פריט לבוש או כלי עבודה לבין רכישת מזון טרי. הזמנת פירות וירקות באינטרנט פכה בשנה האחרונת (שנת הקורונה) לפעולה שכל בית מבצע בקלות ללא עיכוב. הזמנות באינטרנט בכלל והזמנות מזון וירקות לימדו אותנו שיש דרך לנצל את הזמן שלנו בצורה טובה יותר. אולם תמיד קיים החשש לגבי איכות הפירות והירקות מכיוון שביצוע הזמנת פירות וירקות באינטרנט שונה  מרכישה פרונטלית בחנות, אין לנו אפשרות למשש ולהרגיש את הפרי, עד כמה באמת המלפפון טרי וירוק. אך הסירו חשש מליבכם מכיוון שביצוע הזמנת פירות וירקות באינטרנט מתבצעת תוך הקפדה על ברירת הפריטים בקפדנות יתירה. הסיבה לכך נובעת מהעובדה כי ההיצע באינטרנט רב והלקוחות יכולים בקלות לרכוש מכל אחד ובמיוחד אם מספקים סחורה לא טובה. תהליך הזמנת פירות וירקות באינטרנט והמשלוח מתבצעים בצורה מאוד פשוטה יחסית:

הקמת הזמנה – אתם מקימים את ההזמנה באתר החנות תוך הקפדה על בחירת מוצרים וכמויות

שלב ההכנה – הירקן מקבל את ההזמנה ומתחיל ללקט אותה עבורכם תוך הקפדה על התאמה בין המוצר לכמות שביקשתם נניח 2 קילו עגבניות או יחידת אננס אחת וכדומה. 

שלב האריזה – כל הפירות והירקות נארזים תוך השמת דגש על סוג הפרי או הירק על מנת לא למעוך או לקלקל את הפריטים. כל המוצתרים נארזים בקרטון ומועמסים על רכב ההובלה.

אספקת המשלוח – ההספקה לרוב מתבצעת באותו יום אולם אם יש הזמנות שהגיעו בשעה מאוחרת יחסית ההקמה שלהן מתבצעת ביום שלמחרת על מנת להבטיח את טריות הפריטים.

 

זמינות היא שם המשחק בעת הזמנת פירות וירקות באינטרנט

ביצוע הזמנת פירות וירקות באינטרנט כאמור היא פעולה קלה ופשוטה . יש חשיבות גדולה לתזמון הקמת ההזמנות על מנת שלא יווצר מצב בו אתם צריכים "דחוף" את הפריטים ויתכן כי יחסרו מהם. מומלץ לתכנן הזמנת פירות וירקות באינטרנט מבעוד מועד על מנת שלא יהיו לכם חוסרים, בכלל ההמלצה היא להיות מוכנים עם רשימה כ יום יומיים לפני הצורך וכך תמיד תוכלו לקבל את הכל וטרי באותו יום של האספקה.