דף הבית עסקים מיגון אישי בטיחות במקום העבודה!

בטיחות במקום העבודה!

בטיחות במקום העבודה היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר במקומות עבודה שונים. ישנם סוגים רבים של עבודות העלולות לסכן ואף לפגוע בחיי אדם כך שהמנהלים ובעלי העסקים ומקומות העבודה השונים צריכים להעניק לעובדים את הציוד הטוב ביותר. יצרנים מנסים לחדש ולחדש כל הזמן על מנת לצמצם את הכמויות הגדולות של תאונות העבודה. כיום ישנן תקנות מחמירות ומפורטות ביותר עבור כל תחום ותעשייה לגבי הציוד המדויק של כל עובד זקוק לו על מנת לבצע את העבודה ללא חשש. את ההבנה של הסוג הספציפי של ציוד המיגון אפשר לקבל על ידי האזנה והקשבה לצוות העובדים. צוות העובדים השונים עוסק בפעולות שונות על בסיס יומיומי והם אלו שיכולים לעזור ליצרנים לתכנן עבורם את הציוד המתאים והטוב ביותר לכל סוגי העבודות. ישנם המון סוגים של ציוד מיגון אישי וחברות שונות מנסות למזער את כלל התאונות ואף את הקטנות ביותר. האחריות היא ללא ספק של בעל המפעל, עסק או כל מקום אחר המעסיק עובדים במקומות העלולים לסכן את חייהם.

מה כולל הציוד

ציוד מיגון אישי הנו שם כולל לכמות גדולה מאוד של מוצרים שמטרתם להגן על עובדים שונים במהלך יום העבודה. ישנו ציוד איכותי ויעיל וכזה שאינו מספק. על כך אפשר לקרוא במסמך הנקרא "תקנות הבטיחות בעבודה" 1997. הנה כמה דוגמאות לסוגי ציוד מיגון שונים:

  • הגנת הפנים והעיניים: ישנם המון סוגים של עבודות המצריכות הגנה על הפנים והעיניים שלנו. עבודות אלה תכלולנה סיכונים מכניים, כימיים, קרינה, ריתוך כאשר כל אלה יצריכו משקפי מגן, מסכות מיוחדות עם או בלי קסדות מיגון.
  • הגנה על דרכי הנשימה: כאשר עובדים בסביבות העלולות להכיל חומרים כימיים או אחרים מסוכנים, ציוד המיגון האישי יכלול מסכות שונות עם מסננים לטיהור אוויר, מערכות נשימה שונות עם אספקת אוויר ממיכל קבוע או ממקור חיצוני לחלופין.
  • הגנה על הרגליים: כאשר עובדים בשטח בו ישנם חומרים מסוכנים או שעלולים לדרוך על חומרים מסוכנים, על צוות העבודה ללבוש מגפיי בטיחות מיוחדים, נעלי בטיחות עם מדרס למניעת חדירת גופים זרים, מגפיים בעלי בידוד מפני חום או קור, מגפיים אנטי סטטיות, מגפיים מבודדי חשמל או מגני ברכיים ומדרסי מגן המגנים מפני חדירת גופים חדים, חום, קור והזעה.
  • הגנה על כפות הידיים: עובדים העוסקים ובאים במגע עם חומרים מסוכנים העלולים להזיק לעור או שבאים במגע עם מכונות מסוכנות, עליהם ללבוש מגני כפות ידיים, כפפות בידוד מפני חום וקור או כפפות מסריג מתכת.

הטכנולוגיה מתפתחת

החדשות ממשיכה להתפתח והיצרנים מנסים לחדש ולשפר את כל מערך ציוד המיגון האישי. על מנת לרכוש ציוד איכותי ויעיל לכל סוג מסוים של עבודה, מומלץ מאוד לפנות לבעל מקצוע המתמחה בתחום. איש מקצוע יעניק לכם את ההכוונה והייעוץ הטובים ביותר ויציע מוצרים איכותיים עם אחריות יצרן. אל תתפשרו בהגנה על העובדים שלכם, זה יכול להציל חיים!