דף הבית עסקים הצללה וגידור אלומיניום מתאים ליישומים שונים

אלומיניום מתאים ליישומים שונים

אלומיניום הנו חומר מיוחד במינו. היישומים שניתן לייצר מלוחות אלו הם רבים ובעלי יתרונות מצוינים. ישנן תעשיות רבות העושות שימושים בלוחות אלומיניום וכמו כן, אלומיניום תופס מקום מרכזי גם במגזרים הפרטיים. כיוון שאלומיניום הוא חומר המעניק יתרונות רבים, ענף ההצללה והגידור הוא אחד הענפים שעושה בו שימוש עצום. בעידן של היום ישנם הרבה יותר פתרונות לכל דבר וכמו כן, גם תעשיית ההצללה והגידור הבינה שהשימוש באלומיניום הוא חסכוני ומשתלם. גדרות ופרגולות אלומיניום מצליחות להוביל את הענף בשנים האחרונות ורק בגלל שהן מעניקות את מרב היתרונות להם זקוקים פתרונות כאלה. בשורות הבאות אפרט על יתרונות ומאפיינים של לוחות אלומיניום כך שאם אתם מחפשים להתקין גדר או פרגולה חדשה, תבינו מדוע קיימת התאמה מדויקת בין אלומיניום ותנאי חוץ שונים. מלוחות אלומיניום מייצרים פרופילים שונים ואפילו מוצרים מעוצבים למכירה, קל לעבד אותו, הוא חומר בעל יכולת מכנית גבוהה והוא אינו נשבר. לוחות אלומיניום מיוצרים בגוונים ובסגנונות שונים.

יתרונות לוחות אלומיניום

על מנת להזמין פתרון גידור או הצללה איכותי שיחזיק שנים רבות, עליו לעמוד בקריטריונים מסוימים. גדרות אלומיניום ופרגולות אלומיניום מאפשרות עמידות שקשה להשתוות לה. הנה מאפייני האלומיניום:

  1. עמידות לטווח ארוך: לוחות אלומיניום מתאימים לתנאי חוץ במאת האחוזים. לוחות אלומיניום אינם מושפעים מכלל תנאי מזג האוויר(בניגוד לעץ וברזל) ולכן הם אינם מייצרים קורוזיה, מתנפחים או נרקבים. בנוסף, לוחות אלומיניום אינם רגישים לממסים או כימיקלים ושומרים על המראה הייחודי והמקורי שלהם לאורך שנים.
  2. גמישות: לוחות אלומיניום נחנו ביכולות גמישות גבוהות במיוחד כך שניתן לעבד אותם בקלות ולעצב מהם סוגים וסגנונות שונים של פתרונות. אלומיניום מסתגל לכל שטח בין אם מישורי או משופע עקב גמישותו הרבה.
  3. עלות: כאשר פשוט לעבד חומר מסוים, תהליך העיבוד והייצור שלו לוקח פחות זמן ועבודה. בהשוואה ללוחות אחרים, לוחות אלומיניום מעובדים בקלות ולכן ייצורם עולה פחות. בנוסף, לוחות אלומיניום עולים פחות מלוחות אחרים כמו עץ או ברזל שגם הרבה יותר קשה לעבד אותם.
  4. אסתטיקה: לוחות אלומיניום אינם זקוקים לשום תוספת על מנת לייצר מראה אסתטי. לוחות אלומיניום באופן אוטומטי מעניקים לכל שטח מראה מודרני, חדשני ויוקרתי בקלות.
  5. עיצוב: לוחות אלומיניום מאפשרים למתכננים וליצרנים של פתרונות הצללה וגידור לעצב אותם בהזמנה אישית על פי דרישת הלקוחות השונים. ישנן פרגולות תלויות, פרגולות על עמודים וגם סוגים שונים של גדרות מבחינת טקסטורה וצבע.

עמידות ואיכות

כאשר רוצים להזמין גדר או פרגולה חדשה, מוטב לוודא את המאפיינים של החומר. כיום ניתן להזמין פתרונות שבאמת יצליחו לשרת אותנו למשך שנים רבות ולכן הם יהיו המשתלמים ביותר. לוחות אלומיניום מעניקים לכל אלמנט המיוצר מהן איכות, עמידות, אסתטיקה וחוזק למשך שנים רבות. יתרון נוסף הוא שפרגולה או גדר העשויה מאלומיניום אינה דורשת תחזוקה על בסיס קבוע. לנקות אלומיניום אפשר באמצעות מים וסבון בלבד.