דף הבית בנייה ושיפוצים כלי עבודה איך לבחור אקדח מסמרים?

איך לבחור אקדח מסמרים?

פעם, כדי לרפד ספה לדוגמה, המרפד היה צריך לעבוד על אותה ספה ימים שלמים ואפילו שבועות. והיום, עם שימוש באקדח מסמרים, העבודה הפכה להרבה הרבה יותר קלה. השימוש באקדח מסמרים חוסך גם באנרגיה, גם בזמן וגם בכסף. ותוצאות אלה הן טובות גם ללקוחות. זאת אומרת, מחירם של הפריטים ירד מכיוון שזמן ייצורם יורד. פעם, היה צריך לעבוד על כל פריט הרבה מאוד זמן, וכיוצא מכך מחירם של הרהיטים היו גבוהים בהתאם. כל נגר יודע שאחד מכלי העבודה המשומשים ביותר והחשובים ביותר הוא אקדח מסמרים. אקדח מסמרים הוא כלי שיכול לבוא בצורות שונות ומגוונות. חלק מהאקדחים מכניים, חלק חשמליים, וחלק פנאומטים. שימוש באקדח מסמרים הביא לשינויים ושיפורים ניכרים בקרב בנגרים והרפדים. 

כמה סוגים של אקדחי מסמרים אפשר להשיג?

כמו שכבר אמרנו, ישנם שלושה סוגים שונים של אקדח מסמרים. חלקם מופעלים על ידי חשמל, חלקם בצורה מכאנית, חלקם מיועדים למסמרים וחלקם לסיכות. אקדח מסמרים פנאומטי נמצא בשימוש של נגרים ורפדים מקצוענים. אולם כאשר הנגר יוצא לתת שירות ללקוחות בביתם לא תמיד יש לו אפשרות להפעיל אקדח מסמרים פנאומטיף שצריך כוח רב ולכן החלופה היא לרוב אקדח מסמרים חשמלי. אלו ההבדלים העיקריים בין אקדחי המסמרים שנמצאים בשימוש של נגרים ורפדים:

  • אקדח מסמרים פנאומטי – לרוב אלו יהיו אקדחי מסמרים כבדים יותר, גדולים יותר יותר ופחות נוחים לשימוש מזדמן, כלומר אם אתם חדשים בתחום,  או נותני שירותים בבית הלקוח תצטרכו לקחת בחשבון כי סוג זה של אקדחי מסמרים מחייב מדחס אוויר ולא תמיד נוח לתת שירות ללקוחות באופן זה מה גם שאם אתם משתמשים בתדירות נמוכה אקדח מסמרים פנאומטי יהיה פחות מומלץ עבורכם ולצורך הספציפי הזה.
  • אקדח מסמרים חשמלי – שימוש באקדח מסמרים חשמלי הוא נוח ויעיל יותר אם אתם נותני שירות בבית הלקוח. אקדח מסמרים זה קטן ופועל הצורה פשוטה ולכן שימושי ביותר במקרים של נשיאה ממקום למקום ועבודה במקומות הרחוקים זה מזה.
  • אקדח מסמרים משולב מסמרים – פתרון קל ויעיל בענף הנגרות. שילוב של מסמרים או מסמרים מגדיל את טווח העבודה ואת האפשרויות. תוכלו להשתמש באקדח חשמלי או פנאומטי. 

 

איזה אקדח מסמרים הוא המומלץ ביותר בסופו של דבר?

כמו שאמרנו קודם יש הרבה סוגים של אקדח מסמרים וכל אחד מתאים לעבודה אחרת. רוב האנשים יעדיפו אצלם שני סוגים שונים של אקדחי מסמרים בכדי להינות מאקדחי המסמרים בצורה הטובה ביותר. אקדח המסמרים הפנאומטי יהיה עדיף במקרים של חפצים גדולים או בכל מקום בו תצטרכו עבודה אינטנסיבית ומרובה בלי לזוז יותר מדי. מהצד השני יש לנו את אקדח המסמרים החשמלי שמתאים יותר לעבודות קטנות יותר ולא מצריך שימוש במדחס אוויר או התאמצות יתר והוא יהיה יותר נוח לנשיאה ועבודה במקומות שונים ורחוקים בגלל גודלו הקטן. כאשר אתם עומדים לקנות אקדח מסמרים עליכם לחשוב על איזה שימוש אתם הולכים לעשות בו ומה התקציב שלכם. ככל שתדייקו יותר כך הבחירה שלכם תהיה יותר נכונה ומועילה לכם.