דף הבית עסקים הצללה וגידור פרגולה היא לא רק פתרון הצללה

פרגולה היא לא רק פתרון הצללה

פרגולות הן אחד מפתרונות ההצללה המוכרים והפופולריים ביותר. מתי נצטרך פתרון הצללה? האקלים הארץ-ישראלי מעניק לנו הרבה יותר ימים שטופי שמש מימים גשומים ולכן, פתרון ההצללה מסייע לשטחים רבים ומאפשר לנו לשבת בתנאי חוץ בנוחות כאשר אנחנו מוגנים מפני הקרניים החמות של השמש. פרגולות העשויות מלוחות אלומיניום הן פרגולות שמתאימות לכל השנה ובהמשך אסביר בדיוק מדוע. לכל מי שמחפש ומעוניין בהזמנת פתרון הצללה חדש, ההמלצה היא להבין את המשמעות בבחירת הפתרון כלומר, מאיזה חומר מיוצרת הפרגולה ומהם המאפיינים של החומר. מאפיינים של חומר הם אלו שקובעים את איכותו וכמובן את יעילותו בייחוד שמדובר בתנאי חוץ. אלומיניום לא לשווא זוכה להצלחה רבה ופרגולות כמו גם גדרות המיוצרות מלוחות אלומיניום הפכו וממשיכות להפוך פופולריות יותר ויותר. פתרון הצללה אמור להיות קבוע ולא זמני כלומר, פתרון שלא צריך לתקן, לשפץ ואף להחליף מדי זמן מה. פרגולות מיוצרות מכל מיני חומרים שונים, השאלה היא איזה חומר יהיה האיכותי ביותר. בשורות הבאות נבחן את מאפייני לוחות האלומיניום.

לאלומיניום יתרונות רבים

פרגולות אלומיניום נחשבות איכותיות כיוון שעולות בהרבה על מאפיינים של פתרונות הצללה המיוצרים מחומרים אחרים. הנה מאפייניה של פרגולה מלוחות אלומיניום:

  • חזקה: אלומיניום הנו חומר מאוד חזק ויחד עם חוזקו הנו גם עמיד במיוחד. אלומיניום אינו מושפע מכלל תנאי מזג האוויר השונים ומצליח לשמור על המראה שלו לאורך זמן רב. לוחות אלומיניום אינם מושפעים ממי הגשם, קרני השמש או ממסים ומזיקים שונים.
  • יכולות כיפוף: יכולות הכיפוף של לוחות אלומיניום הן גבוהות במיוחד. עובדה זו מאפשרת למתכננים וליצרנים לעצב פרגולות בסגנונות שונים המתאימים באופן ייחודי לכל לקוח או לקוחה.
  • משקל: לוחות אלומיניום אינם שוקלים המון, על אחת כמה וכמה שנשווה אותם לחומרים כמו לוחות עץ או ברזל. משקל לוחות האלומיניום מאפשר התקנה מהירה, בטוחה ויחסית פשוטה. אין צורך בכמות רבה של אנשי צוות ואין צורך בהכנות מיוחדות טרם ההתקנה.
  • עלות: עלות לוחות אלומיניום זולה יותר מלוחות אחרים. נוסף על כך, העובדה שתהליך ייצור הפרגולה אינו מסובך, הופך את עלות הפרגולה לנמוכה יותר מאחרות.
  • אסתטיקה: פרגולת אלומיניום אינה רק איכותית. פרגולת אלומיניום מעניקה מראה יוצא דופן ויוקרה לכל שטח בו היא תותקן. ניתן לייצר פרגולות בהזמנה אישית לפי כל סגנון בו מעוצב המבנה.

למי כדאי לפנות?

אם הגעתם למסקנה שפרגולת אלומיניום היא הפתרון שבו אתם בוחרים, כדאי לפנות לחברה בעלת מוניטין וותק רב המייצרת ומעצבת פרגולות אלומיניום בהזמנה אישית ללקוחות פרטיים ועסקיים. לא כדאי להתפשר כאשר רוצים להתקין פרגולה חדשה ומומלץ מאוד להזמין פרגולה שהיא גם איכותית וגם אסתטית. פרגולות ניתן להזמין בגוונים, גדלים, צורות וסגנונות שונים. פרגולה יכולה  לשנות את המראה הכללי של החצר או המרפסת ולהתמזג יחד עם הסגנון העיצובי של הבית. פרגולות אלומיניום נחשבות לטובות ולעמידות ביותר.