דף הבית טכנולוגיה נשבר לכם המעמד למסך? אל דאגה!

נשבר לכם המעמד למסך? אל דאגה!

אין מה לעשות, לעתים פריטים נשברים. גם מעמד למסכי טלוויזיה עלול להישבר אם הוא ישן, אם הוא אינו מהסוג האיכותי או אולי מפני שעברתם דירה והוא לא הובל כראוי. אל דאגה, בניגוד לעבר בו היינו צריכים לחפש מעמד ספציפי של מסך הטלוויזיה(בדרך כלל של אותה חברה), כיום המצב הוא שונה. כיום ישנם המון אביזרי תמיכה נהדרים, משוכללים ויפים עבור מסכי הטלוויזיה שלנו ואפילו כאלה שיכולים להתאים לכל סוגי המסכים. מעמד שולחני אוניברסלי למשל הוא לא מוצר יקר והוא מתאים לכל סוגי המסכים השונים כך שתוכלו להעביר אותו ממסך למסך בבית במידה ותירצו לעשות שינוי. התפתחות הטכנולוגיה נוגעת בכל הענפים והתעשיות השונות כך שגם בענף האודיו-ווידאו מדי זמן מה יוצאות לאור המצאות חדשות ומשוכללות הרבה יותר מקודמותיהן. אם נשבר לכם מעמד הטלוויזיה  ואתם מעוניינים לרכוש אחד חדש, אולי לפני שתקנו את אותו הסוג או מתקן דומה, תפתחו את הראש אל אופציות נוספות להצבת המסך שלכם.

איך אפשר לתלות את את הטלוויזיה

מעמדים או מתלים למסכי טלוויזיה מגיעים בהמון סוגים וסגנונות שונים וככל שיחלוף הזמן יתווספו עוד יותר ויותר. הנה כמה דוגמאות:

  • מעמד שולחני לטלוויזיה – מעמד זה נחשב למעמד הרגיל אותו מניחים על שידת טלוויזיה ועליו את המסך כמובן. אולי זה נשמע לכם פשוט מדי אך כיום ישנם מעמדים יפים ומעוצבים אשר באופן מיידי תורמים לסגנון העיצובי של הבית ומשדרגים אותו.
  • זרוע חשמלית – זרוע חשמלית למסכי הטלוויזיה היא בין ההמצאות הנפלאות ביותר שראה הענף בשנים האחרונות. עם זרוע חשמלית תוכלו לקבל נוחות בלתי מתפשרת. על ידי לחיצה על השלט רחוק תוכלו לקבוע את זווית הצפייה הנוחה לכם ביותר. בנוסף, ישנן זרועות סופר משוכללות באמצעותן ניתן לקבוע גם את גובה ומרחק הצפייה.
  • מעלית מרהיט – מעלית מרהיט היא גם כן המצאה מתקדמת מהשנים האחרונות. כיום ניתן לייצר רהיטים בהזמנה אישית ובתוכם להסתיר את המסך. המסך בעצם מותקן על מעלית ושניהם מוסתרים כלומר, אינם חלק אינטגרלי מחלל החדר. גם כאן, בלחיצת כפתור המסך יחשוף באמצעות המעלית ותוכלו לכוון אותו אל הנקודה המתאימה. מעלית מרהיט מותקנת בתוך פריט עיצובי לכל דבר ומשתלבת היטב בסגנון העיצובי/אדריכלי של הבית או הדירה.
  • מעלית תקרה – מעלית תקרה בדיוק כמו מעלית מרהיט, מוסתרת. הפעם המעלית מוסתרת בתקרה בתוך נישה מיוחדת או הנמכת תקרה שיצרו עבורה המתכננים. בלחיצת כפתור על השלט רחוק, התקרה תיפתח ומעלית התקרה תתחיל לחשוף את המסך עד שתעצרו אותו בזווית שמתאימה לכם לצפייה.

איך בוחרים

ובכן, אם אינכם יודעים איזה מתקן יעניק לכם את חוויית הצפייה והנוחות הטובה ביותר, פנו אל חברה מקצועית אשר מציעה מגוון רחב של מעמדים למסך, התייעצו איתם והן כמובן יעזרו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר בהתחשב בחלל בו תרצו להתקין או להציב את המסך.