דף הבית פנאי טיפים לבחירת תיק גב מושלם

טיפים לבחירת תיק גב מושלם

תיקי גב כפי שאתם וודאי יודעים מייצרים בהמון סגנונות וסוגים שונים על ידי חברות רבות. תיקי גב משרתים מטרות שונות ולכן טרם נרכוש תיק גב חדש, כדאי שנשאל את עצמנו מה היא המטרה שלשמה אנחנו רוכשים תיק חדש ואיזה תיק ייתן את המענה הטוב ביותר לצורך שלנו. היו המון תקופות שונות לתיקי הגב אז בשנות השמונים ואם אתם זוכרים בסדרות אמריקאיות ישנות, פעמים רבות ראינו תלמידי בית ספר מחזיקים את כל הספרים והמחברות בידם כאשר אינם נושאים תיק גב כלל. זה מצחיק כיוון שבימים של היום המצב הוא הפוך לחלוטין כאשר תלמידי בית הספר מגיעים עם תיק גב המחובר לטרולי עקב כמות הציוד שנדרש מהם להביא ולסחוב. תיק גב בראשיתו, אמור להיות נח כאשר הגב שלנו מחזיק אותו ואינו מושפע ממנו. ישנם כל מיני מאפיינים וקריטריונים חשובים לקחת בחשבון לפני שנרכוש תיק גב חדש, נרצה שיהיה לנו נוח. לא יודעים איך לבחור את התיק הנכון, הנה כמה טיפים לבחירה מוצלחת.

מה אני צריכ/ה?

תיקי גב והמון תיקים באופן כללי הם חלק בלתי נפרד מהטרנדים האפנתיים שבאים לידי ביטוי בכל עונה. תיק יפה ומעוצב ללא ספק יכול לתרום ואף להעצים את ההופעה וכמובן לתת את הטון שמגדיר את הסגנון האפנתי של כל אחד ואחת. תיקי גב לנשים כמו גם לגברים, ילדים וסטודנטים מיוצרים על ידי חברות רבות המנסות להביע אופי עיצובי אפנתי. הנה כמה דוגמאות לסוגים שונים של תיקי גב:

  • תיקי גב לטיול: תיקי גב בראשית דרכם יוצרו על מנת שאנשים יוכלו לשאת כמות גדולה של חפצים. ישנן חברות כמו "למטייל" וחברות נוספות המייצרות תיקים מיוחדים לטיולים הכוללים הליכות וטרקים ממושכים. תיקים אלו יכולים יכולים להכיל חפצים המגיעים למעל 20 ק"ג. תיקים אלו מיועדים עבור אנשים שיוצאים לטיולים ארוכי טווח בהם זזים בקצב מהיר ממקום למקום. אנשים כאלו זקוקים לתיק שיכיל בתוכו ציוד מינימלי שצריכים ביום יום.
  • תיקי בית ספר/אוניברסיטה: תיקים אלו מיוצרים על מנת שתלמידים וסטודנטים יוכלו לקחת את כל הספרים והמחברות שהם צריכים ליום הלימודים שלעתים הוא ארוך במיוחד. ישנם תיקים גדולים יותר וגדולים פחות ואף תיקים בהם יש מקום מיוחד למחשבים ניידים.
  • תיקים טרנדיים מעוצבים: תיקי גב מייצרים גם בעיצובים טרנדיים. לצורך הדוגמה, תיקי שק שהיו פופולריים בשנות השמונים חוזרים כיום בגדלים ובהדפסים שונים. ישנן נשים שנהנות ללכת עם תיק גב באופן כללי והם תרכשנה תיק יפה ומסוגנן שמתאים לתלבושות שונות ללא קשר ללימודים, עבודה או טיול.

תיקים במחירים אטרקטיביים

בעידן של האינטרנט, אף אחד מאתנו לא צריך להיות בעל ממון רב או בשפת הרחוב מיליונר, על מנת לרכוש תיק גב אפנתי, טרנדי ומוצלח. כל שעלינו לעשות הוא להיכנס אל אתרי חברות מקצועיות המציעות תיקים מסוגים שונים ולבחור את מה שמוצא חן בעיננו בקליק אחד.